Caey schreef:tjah das het leuke aan hollebollegijs zijn verhaal, hij zegt enkel dat er een 'service' is en dat deze goed is. Nergens worden garanties gegeven ofzo.
Maar goed vaag is nu eenmaal iets dat het hele Belgacomverhaal kenmerkt:
- is het nu een staatsbedrijf of niet
- zijn we nu echt zo verschillend van het buitenland
- kan een service die je eigenlijk niet zou mogen nodig hebben een maandelijks bedrag (=verzekering) waard zijn
- heeft Belgacom weet van het doen en laten van zijn medewerkers
- is het nu eigenlijk wel een innovatief bedrijf
- doet belgacom tv het nu eigenlijk wel goed
...
-officieel is het een staatsbedrijf maar Belgacom draait niet meer op belastingsgeld. De staat int enkel geld van de aandelen.
-vergelijken met het buitenland gaat niet op. al meermaals uitgelegd.
-service is altijd nodig. je moest het maar eens nodig hebben, dan is het gratis. Technische problemen of vragen ivm het produkt. Jij neemt de term verzekering in de mond. Het is toch best dat je die hebt.
-domme opmerking. ik weet waar je het op wil aansturen hoor, deugniet.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ik doe wat ik wil en wanneer, waar en hoe. En het zijn jouw zaken niet. Trouwens, weet je waar ik nu zit. Thuis of op het werk?
-belgacom is zeker innovatief, om 1 voorbeeld te geven uit de velen : vdsl2.
-ja, belgacom tv doet het goed, zelfs zeer goed.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.