Telenet verhoogt datavolume ExpressNet van 12 naar 20 gig

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Astralon schreef:Ik ben klant bij Belgacom, Telenet en KBC dus moet ik wel verschrikkelijk dom zijn of verschrikkelijk veel geld hebben. :help:

Insane people are always sure that they are fine. It is only the sane people who are willing to admit that they are crazy.


2nd that ...

-klant bij edpnet en telenet ( telenet erbij genomen omwv op korte tijd redelijk wat probs met adsl)

-klant bij kbc en keytrade ( kbc omwv webbanking en overschrijvingen nr buiteland die snel zijn, keytrade omwv interest en deftig systeem vo aandelen ...

wil dat dan zegge da ik dom ben ? totaal niet imho :)
Je moet een afweging maken van cost<->benefits, en op da vlak is zowel telenet als kbc zen geld waard, en keytrade en edpnet ook, mr omwv andere redenen ...
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@BasMSI

:student: A new Einstein is born :student:
Zonder te weten wie ik ben en welke diensten ik gebruik van welke leveranciers lach je de mensen uit en ben je zelfs in staat om iemand anders zijn rekening te maken. Proficiat !

Ik ga mijn tijd niet verspillen door alle details uit de doeken te doen want dat ben je niet waard en dat is blijkbaar ook niet nodig als ik al jouw posts van de afgelopen dagen lees.
Maar misschien toch even kijken naar de discussie over grootbanken die we hier al gevoerd hebben. Ik heb nog steeds geen voorstel van Argenta ontvangen dat beter is dan wat ik bij KBC krijg :eek:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

BasMSI schreef:Sorry ik houd het op verschrikkelijk dom!

Begacom telefonie -> Disco + Betamax
Telenet -> Dommel of Evonet voor Internet
KBC -> Argenta

totaal verschil per jaar -> 500 euri....dom. JA! :lol:


In deze context is de vergelijking Argenta/KBC niet relevant. Eens isp levert hoofdzakelijk een product, geen dienst. De basisdienst die Argenta aanbiedt is niet vergelijkbaar met de waaier en expertise van KBC.
roebenofski
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jan 2006, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

reactie van Belgacom
deStandaard schreef:Rekening houdend met de pas aangekondigde wijzigingen scoort Telenet nu op beide vlakken beter dan de vergelijkbare breedbandformules van zijn grote concurrent Belgacom (zie tabel). Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

roebenofski schreef:reactie van Belgacom
deStandaard schreef:Rekening houdend met de pas aangekondigde wijzigingen scoort Telenet nu op beide vlakken beter dan de vergelijkbare breedbandformules van zijn grote concurrent Belgacom (zie tabel). Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'

Ummmmmm.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

roebenofski schreef:reactie van Belgacom
deStandaard schreef:Rekening houdend met de pas aangekondigde wijzigingen scoort Telenet nu op beide vlakken beter dan de vergelijkbare breedbandformules van zijn grote concurrent Belgacom (zie tabel). Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'

De klanten van Belgacom zijn het vragen moe
en al slim genoeg om naar een andere adsl aanbieder over te stappen.
Vraag eens aan BC hoeveel er de laatste tijd al zijn weggegaan ,
ze gaan het "juiste aantal" niet zeggen of zwijgen
Laatst gewijzigd door margaaas 23 mei 2008, 08:50, in totaal 1 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Gebruikersavatar
dbr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 aug 2007, 23:10

3dfx zag als grote leider in de 3d grafische kaarten geen nut in het ondersteunen van 32 bit kleurdiepte.
We hebben allemaal gezien wat er van 3dfx over is, luisteren en vooral willen luisteren naar je klanten is erg belangrijk.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Eigenlijk interessant of er nu mensen van BGC ADSL naar Telenet zullen overstappen dat sneller is EN meer volume heeft voor dezelfde prijs.
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

deStandaard schreef:Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'


Die man is duidelijk niet vies van een straffe uitspraak meer of minder.

Vraag me af wat hij dan binnen een dikke maand voor uitspraak gaat doen.
Caey
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 23 dec 2006, 22:13

roebenofski schreef:reactie van Belgacom
deStandaard schreef:Rekening houdend met de pas aangekondigde wijzigingen scoort Telenet nu op beide vlakken beter dan de vergelijkbare breedbandformules van zijn grote concurrent Belgacom (zie tabel). Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'


Het meest innovatieve bedrijf van europa ziet geen extra vraag naar datavolume maar er is wel blijkbaar een pertinente vraag naar fotoafdrukken... :roll:
Waarschijnelijk dat je constant een zonnebril moet dragen in de Belgacom gebouwen...
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Wat ik niet snap is waarom de standaard geen betere providers noemt.
Luie journalisten daar of weten die ook al niets?
Enkel vergelijken tussen de duopolisten is zinloos.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

r2504 schreef:
deStandaard schreef:Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'


Die man is duidelijk niet vies van een straffe uitspraak meer of minder.

Vraag me af wat hij dan binnen een dikke maand voor uitspraak gaat doen.


Waarschijnlijk zal tegen dan de vraag bij de klanten plots gestegen zijn en wil men - grootmoedig als men is -tegemoet komen aan de groeiende eisen van de klant.

Wedden?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

hoop doet leven, ik heb gekozen voor overstappen naar dommel, zodat mijn slechte kant nu wa kan lachen met de mensen die het niet doen en maar blijven hopen :twisted:
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

basMSI schreef:Wat ik niet snap is waarom de standaard geen betere providers noemt.
Luie journalisten daar of weten die ook al niets?
Enkel vergelijken tussen de duopolisten is zinloos.


Ik vrees dat journalistiek gezien de alternatieve providers verwaarloosbaar zijn, buiten misschien scarlet.
Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Rogue schreef:Ik vrees dat journalistiek gezien de alternatieve providers verwaarloosbaar zijn, buiten misschien scarlet.


Jammer is dat eigenlijk, dat het tegenwoordig mode schijnt te zijn om je ideeën en gedrag door reclame te laten bepalen.
Mensen kennen ook enkel Microsoft, Norton, M$-Office etc....heel weinig mensen kijken verder dan hun neus lang is.
En dan maar klagen dat alles zo duur is...geen wonder als ze zelf meehelpen monopolies te creëren. :lol:
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Mja meestal zijn het ook alleen de mensen die verder kijken dan hun neus lang is die klagen. Ik vrees dat de grote massa er hier gewoon niet mee bezig is. In bijvoorbeeld Nederland zit dat heel anders.
Afbeelding
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Volgens woordvoerder Jan Margot heeft Belgacom momenteel geen plannen om de volumeverhoging van Telenet te volgen. 'Wij zien daar geen vraag naar bij onze klanten.'


Die man heeft wel gelijk, als je internet neemt bij BGC, weet je eigenlijk niks af van het internet. de meeste van zijn klanten surfen een 30 tal minuutjes per dag om wat mails te checken.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Rogue schreef:Mja meestal zijn het ook alleen de mensen die verder kijken dan hun neus lang is die klagen. Ik vrees dat de grote massa er hier gewoon niet mee bezig is. In bijvoorbeeld Nederland zit dat heel anders.


Da's ook niet moeilijk, in Nederland wordt je op school geleerd zelf na te denken.
Daar is de oplossing een deel van je punten, maar de methode hoe je er kwam een ander.
Hier in België moet je doen wat de leraar zegt, eigen methode = fout, andere oplossing is dubbel fout.
Een eigen methode of oplossing tolereren de meeste niet, ik zie dit bij mijn kinderen op school en ik heb het daar erg moeilijk mee.

Veel leraren zijn veel en veel te zwart op wit, iets ertussen kan niet.
Niet dat het onderwijs in Nederland beter is, want dat is het absoluut niet, maar op dat ene punt kan België veel leren.

Laat de kinderen wat ruimte om zelf te denken en tot inzichten te komen.
Daarom komen zoveel bedrijven met de meest grote onzin weg in België.

Net zoals Banken, mensen blijven bij dure banken hangen terwijl je ze enkel hun loon en wat overschrijvingen doen, dat Argenta om er een te noemen (zit ik bij) alles gratis doet willen ze niet weten.
Dan krijg je antwoorden dat ze geen service bieden....welke service? Om wat geld over te schrijven? Doen ze ook hoor :lol:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Daarom dat over het algemeen wij Belgen minder dt-fouten maken.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Lord Utopia schreef:Daarom dat over het algemeen wij Belgen minder dt-fouten maken.


LU donder op en ga je ouders pesten!
Niemand zit op Uw onzin te wachten.
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

BasMSI schreef:
Lord Utopia schreef:Daarom dat over het algemeen wij Belgen minder dt-fouten maken.

LU donder op en ga je ouders pesten!
Niemand zit op Uw onzin te wachten.

Gaan jullie hier nu ook al beginnen?
Kleuters.... :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tom, noem mij geen kind, ik noem u ook geen kind. Ik zeg alleen maar dat het leren van iets op een correcte manier, veel beter is dan verschillende manieren.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

BasMSI schreef:Da's ook niet moeilijk, in Nederland wordt je op school geleerd zelf na te denken.


BasMSI schreef:LU donder op en ga je ouders pesten!
Niemand zit op Uw onzin te wachten.


Het prototype van de arrogante Nederlander te omschrijven met twee woorden NUL en LUL.
roebenofski
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jan 2006, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

BasMSI schreef:Da's ook niet moeilijk, in Nederland wordt je op school geleerd zelf na te denken.
Daar is de oplossing een deel van je punten, maar de methode hoe je er kwam een ander.
Hier in België moet je doen wat de leraar zegt, eigen methode = fout, andere oplossing is dubbel fout.
Een eigen methode of oplossing tolereren de meeste niet, ik zie dit bij mijn kinderen op school en ik heb het daar erg moeilijk mee.

Veel leraren zijn veel en veel te zwart op wit, iets ertussen kan niet.
Niet dat het onderwijs in Nederland beter is, want dat is het absoluut niet, maar op dat ene punt kan België veel leren.


wat een hoop subjectieve onzin. Ik heb in mijn schoolgaande carrière, die nog altijd bezig is, dat nooit in die mate gevonden hoor. Ok, soms zijn er leerkrachten die nogal streng zijn en het perse willen dat je het op die manier oplost. De meeste leerkrachten doen dat imho niet. Eigen creativiteit wordt beloond. Mijn leerkracht wiskunde in de 8h heeft dat gezegd: "ik leer jullie oplossingsmethodes, technieken. Je mag die gebruiken. Als je het anders oplost, structureer en zorg ervoor dat het duidelijk is wat je doet." Aan de unief hetzelfde. Papegaaienwerk zijn ze niet voor. Ik vond de meeste leerkachten ook niet echt zwart/wit denken.

BasMSI schreef:Laat de kinderen wat ruimte om zelf te denken en tot inzichten te komen.
Daarom komen zoveel bedrijven met de meest grote onzin weg in België.

Oink, het Belgisch schoolsysteem de schuld geven van zo'n dingen. Dat is wat overkill... De vlaamse mentaliteit is gewoon zo. Campagnes zoals:"soms blijf je beter waar je bent" kunnen enkel hier aanslaan. Bgc komt heus niet zo goed weg hoor. Het kleinste kind ziet bij de vgl die in de krant staat dat je nu voor hetzelfde geld veel meer bij Telenet krijgt.

BasMSI schreef:Net zoals Banken, mensen blijven bij dure banken hangen terwijl je ze enkel hun loon en wat overschrijvingen doen, dat Argenta om er een te noemen (zit ik bij) alles gratis doet willen ze niet weten.
Dan krijg je antwoorden dat ze geen service bieden....welke service? Om wat geld over te schrijven? Doen ze ook hoor :lol:

Tsah... ik zit bij een dure bank (allé mijn pa toch, die regelt mijn financiën). Hij heeft daar zijn redenen voor. Hij is daar slim genoeg voor en ik ben slim genoeg om het te geloven. [/quote]
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

roebenofski schreef:Het kleinste kind ziet bij de vgl die in de krant staat dat je nu voor hetzelfde geld veel meer bij Telenet krijgt.

Dat ook weer zo triest aan de huidige situatie in het isp landschap, door zulke artikels zullen mensen weer denken: "oh, telenet is de beste".
Ze nemen telenet (en zitten weer voor een jaar vast), en de alternatieve providers (die veel betere abbonementen hebben, zullen hebben met adsl2+ in het vooruitzicht) blijven weer in de kou staan en worden niet genoemd. :-(
sehzades
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2008, 14:31

Wij hebben de laatste jaren vooral geïnvesteerd in hogere upload- en downloadsnelheden voor al onze internetproducten merkt Jo van Gorp,


Blijkbaar hebben ze toch niet genoeg geïnvesteerd, aangezien de test met 30GB MISLUKT is. Ze moeten het gewoon toegeven, en de prijs verlagen, aangezien er geen hoop meer is voor meer volume.
natas666
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mei 2008, 06:59

Blijven wij op het platteland de melkkoe van de kabelmaatschappij?
Na jarenlage frustratie tegenover de buurlanden die geen limieten kennen voor het gebruik van internet, is bij mij de druppel die de emmer doet overlopen, toch gekomen toen de CEO van Telenet met veel verve een limietverhoging aankondigde van de internetabonnementen op 1 augustus 2008 en dit amper 8GB per maand is.
Dit, volgens mij noodgedwongen, door de openstelling van de markt voor ADSL2+ op 01/07/2008 in enkele grote steden zoals Antwerpen, Hasselt, Gent, Oostende, Mechelen en nog wel enkele andere, om zo het klantenverlies te beperken aan enkele alternatieve internet providers van Belgacom, die van de ADSL2+ technologie gebruik maken en aan hun klanten snellere en goedkopere abonnementen aanbieden dan Telenet en die tevens limietloos zijn of een veelvoud hebben van de limieten die door Telenet ter beschikking gesteld worden.
Jammer genoeg is deze ADSL2+ technologie in de niet stedelijke gebieden nog niet beschikbaar zodat quasi snel internet, daar het monopolie blijft van Telenet.
Indien wij in de niet stedelijke gebieden, voor een Telenet expressnet abonnement 42,91 euro moeten betalen die amper de mogelijkheden heeft van een ADSL2+ abonnement aangeboden door alternatieve providers van Belgacom, ben ik van mening dat wij hierdoor als minderwaardige burgers of als melkkoeien uitgebuit worden door deze kabelmaatschappij zolang zij dit nog kunnen.
Daarom wil ik vragen aan alle mensen die kunnen overstappen op ADSL2+, een beetje prijsbewust zijn en limietloos gebruik willen maken van internet tegen een hogere snelheid dan Telenet biedt, dit zo snel mogelijk te doen, om zodoende door het klantenverlies, Telenet te doen inzien dat ze verkeerd bezig zijn en wij (op het platteland) misschien, indien Telenet dit beseft, toch een hogere limiet zouden krijgen dan wat ze nu aangekondigd hebben en waaraan ze weer voor jaaaaaaaaaren zullen vastklampen als iedereen zich maar gedwee laat uitmelken.

PS mocht iemand zich geroepen voelen dit bericht te plaatsen in een of andere krant wil ik hierbij mededelen dat dit bericht copyright free is en 'k zou zeggen hoe rapper, hoe liever :lol:
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Ik ga er hier maar 1 keer naar verwijzen ,maar in een poll,staan momenteel de ontevreden aan de leiding,:

http://www.tik.be/limietverhoging
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

margaaas schreef:Ik ga er hier maar 1 keer naar verwijzen ,maar in een poll,staan momenteel de ontevreden aan de leiding,:

http://www.tik.be/limietverhoging


Hahahaha, 30 stemmen, dat is ook zo lekker representatief voor de geheel België. :lol:
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Misschien, weet de rest nog niet of ze tevreden ( mogen,moeten,kunnen,zullen of willen) zijn.
We zouden eens aan politiekers en hun kinderen,(die internet gebruiken) kunnen vragen
wat zij en hun kennissen er over denken.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:
margaaas schreef:Ik ga er hier maar 1 keer naar verwijzen ,maar in een poll,staan momenteel de ontevreden aan de leiding,:

http://www.tik.be/limietverhoging


Hahahaha, 30 stemmen, dat is ook zo lekker representatief voor de geheel België. :lol:
Toch redelijk representatief voor de leden die frequent bezoeken?
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Dus met andere woorden, Tik heeft maar 30 regelmatige leden?
Lijkt me ook al niet representatief voor Tik als voor België.

Die poll is een lachertje, 30 stemmen.....
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:Dus met andere woorden, Tik heeft maar 30 regelmatige leden?
Lijkt me ook al niet representatief voor Tik als voor België.

Die poll is een lachertje, 30 stemmen.....
Mja, probleem is, alleen als de klanten klachten hebben, komen ze naar TIK. Enkel de die-hard fans blijven :)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

BasMSI schreef:Dus met andere woorden, Tik heeft maar 30 regelmatige leden?
Lijkt me ook al niet representatief voor Tik als voor België.

Die poll is een lachertje, 30 stemmen.....


Hoelang staat de poll er al? 2 dagen! Dus kom niet zeuren dat er maar 30 stemmen zijn.
even off-topic:
Jouw comments zijn trouwens ook een lachertje, zowel hier als op Tik . Discussieren doe je niet als een kleuter die eruitfloept wat hij denkt. Ik verwijs daarmee naar enkele posts geleden, die aanval naar Lord Utopia. Als iedereen zo zou beginnen zou het hier nogal wat worden.
To download or not to download, that's the question.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Fireblade schreef:Hoelang staat de poll er al? 2 dagen! Dus kom niet zeuren dat er maar 30 stemmen zijn.


Laten we dan hopen dat er een betere uitslag uit komt.
Waarom staat er dan geen begin en eind datum bij die poll?

Op de rest van je betoog ga ik niet in.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

BasMSI schreef: Waarom staat er dan geen begin en eind datum bij die poll?


De meeste mensen beseffen dat de poll opgestart is na de berichtgeving over de verhoging van de datalimieten.

en om te weten wanneer de poll gaat eindigen,
hebben er niet veel de nodige uitrusting. ( zonder link :angel: )
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
natas666
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mei 2008, 06:59

margaaas schreef:
en om te weten wanneer de poll gaat eindigen,
hebben er niet veel de nodige uitrusting. ( zonder link :angel: )


Als iedereen in Belgie overschakeld is naar ADSL2+ en TN geen geld meer heeft om reclame te maken om mensen te misleiden die nog geen benul hebben van wat mogelijk is met internet.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

margaaas schreef:De meeste mensen beseffen dat de poll opgestart is na de berichtgeving over de verhoging van de datalimieten.

en om te weten wanneer de poll gaat eindigen,
hebben er niet veel de nodige uitrusting. ( zonder link :angel: )


En in normaal Nederlands betekent dit?
Sorry hoor, maar ik begrijp geen bal van je betoog :roll:
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Dat is dan toch het simpelste en het gemakkelijkste dat je in zo'n geval kunt antwoorden :think:
Laatst gewijzigd door margaaas 24 mei 2008, 18:44, in totaal 1 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

margaaas schreef:Dat is het simpelste en het gemakkelijkste dat je in zo'n geval kunt antwoorden :think:
Ik begreep er eerlijk gezegd ook niet veel van :)
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”