Hallo,
Ik heb al meer dan een jaar netconnect lite ...
via e-mail heb ik aan dommel gevraagt voor dit aan te passen naar Netconnect start...
Dit gingen ze in orde brengen,maar helaas werd er geen gevolg aan gegeven...
Dan maar naar de helpdesk van dommel gebeld en dar zeiden ze me dat ze het gingen aanpassen... ook weer geen gevolg....
Ik bel op een avond naar dat duur nummer en zelfs daar excuseren ze zich en gingen ze dit aanpassen.... nog steeds geen gevolg...
Verschillende mails naar dommel blijven egwoon onbeantwoord....
Ik heb zelf een netconnect start aangemaakt,via hun website ...
uiteindelijk sturen ze me nu 2 facturen!!! en dit voor een adsl aansluiting op 1 zelfde nummer...
Heb ondertussen ook al een mail naar de ombudsdienst gestuurd,deze blijft tot nu toe ook onbeantwoord....
Wat kan ik nu nog meer doen? dit spelletje is ondertussen al 3 maanden bezig? kan toch niet meer bij dommel zo?
Groeten,
problemen dommel(klachten klantendienst)
Origineel verwijderdbenneken2312 schreef:Wat kan ik nu nog meer doen?
Groeten,
Nieuw antwoord
Veel meer geduld hebben of naar een andere provider uitkijken als je niet tevreden bent met de manier waarop je behandeld word.
U kunt tenminste al opzeggen,anderen hebben dat geluk niet
Laatst gewijzigd door margaaas 20 mei 2008, 09:41, in totaal 5 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen..Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.
Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever
Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever
Wel beste margaas, ik zie U ook geen mensen helpen hier op het forum, U posts komen steeds op hetzelfde neer nl. uw huidige ISP bashen. Als U dan zo ontevreden bent van uw ISP ga dan aub dringend op zoek naar een andere (waar U in de kortste keren ook wel problemen zult hebben). En dan bent U nog verrast dat U steeds meer mensen irriteerd hier op dit forum ...margaaas schreef:... maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Margaas, Lees de rules nog eens na, je moet geen raketgeleerde zijn om te zien dat je er weer een paar aan je laars lapt. Je hebt kansen genoeg gehad, maar voor mij persoonlijk was dit de allerlaatste. Gedraag je of blijf weg. En met dat laatste kan ik (en het hele team) je altijd een handje helpen.margaaas schreef:L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen. Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.
Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever
Laatst gewijzigd door selder 20 mei 2008, 08:29, in totaal 1 gewijzigd.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
De Ombudsdienst is onderbemand en heeft veel werk. Maar als je zegt 3 dagen, dan betekent het dat je in het weekend gestuurd hebt? Ze zullen uiteindelijk wel antwoorden: ze zijn verplicht.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 18:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Een ziekte van deze tijd, dat onderbemand zijn.Goztow schreef:De Ombudsdienst is onderbemand en heeft veel werk. Maar als je zegt 3 dagen, dan betekent het dat je in het weekend gestuurd hebt? Ze zullen uiteindelijk wel antwoorden: ze zijn verplicht.
Alles draait rond centen en mensen kosten nu net veel centen
Dan maar liever minder mensen en dat de dienstverlening er op achteruitgaat.......tja da's dan dikke pech zeker ?
@ margaaas: ja daaaag
ontopic: Ehm 3 dagen? Ik lees alleen 3 maanden. Het beste wat je kan doen is even een aangetekende brief sturen met je verzoek & je grieven in. Als daar niet op gereageerd wordt, heb je tenminste je gelijk als het tot een meningsverschil/rechtzaak komt.
ontopic: Ehm 3 dagen? Ik lees alleen 3 maanden. Het beste wat je kan doen is even een aangetekende brief sturen met je verzoek & je grieven in. Als daar niet op gereageerd wordt, heb je tenminste je gelijk als het tot een meningsverschil/rechtzaak komt.
Ik denk dat jij toch ook wel selectief leest dan, ik help hier toch wel redelijk wat mensen met problemen. Het is inderdaad zo dat ik op bepaalde topic's niet reageer. Maar dat heeft met contractuele verplichtingen te maken.margaaas schreef:L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen..Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.
Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever
Ik sluit mij aan bij Selder.
problemen heb je overal, bij Belgacom heb ik ook 'n tijd moeten wachten op reactie. ik ben van plan over te schakelen naar Dommel, indien er moeilijkheiden zijn, kan ik gewoon binnenspringen. ik werk namelijk in Diepenbeek, kort bij de bron
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb toch de indruk dat dommel wat te veel hooi op de vork neemt, ze zouden toch dringend eens hun helpdesk moeten uitbreiden. klant worden is één ding, maar bv abo verzetten zou toch ook mogelijk moeten zijn zonder al te veel frustratie, ik ben al bang om te migreren van netconnect naar cityconnect volgende maand. btw, ikzelf kreeg vandaag na zo'n 8 weken reply op een ticket.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
L-army ik denk dat je hier toch meer respect verdiend van sommige mensen omdat je dit nog allemaal wil doen.Je werkt niet meer bij Dommel en toch doe je nog veel voor Dommel.L-army schreef:Ik denk dat jij toch ook wel selectief leest dan, ik help hier toch wel redelijk wat mensen met problemen. Het is inderdaad zo dat ik op bepaalde topic's niet reageer. Maar dat heeft met contractuele verplichtingen te maken.margaaas schreef:L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen..Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.
Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever
Ik sluit mij aan bij Selder.