problemen dommel(klachten klantendienst)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
benneken2312
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 okt 2007, 14:07

Hallo,

Ik heb al meer dan een jaar netconnect lite ...
via e-mail heb ik aan dommel gevraagt voor dit aan te passen naar Netconnect start...
Dit gingen ze in orde brengen,maar helaas werd er geen gevolg aan gegeven...
Dan maar naar de helpdesk van dommel gebeld en dar zeiden ze me dat ze het gingen aanpassen... ook weer geen gevolg....
Ik bel op een avond naar dat duur nummer en zelfs daar excuseren ze zich en gingen ze dit aanpassen.... nog steeds geen gevolg...
Verschillende mails naar dommel blijven egwoon onbeantwoord....
Ik heb zelf een netconnect start aangemaakt,via hun website ...
uiteindelijk sturen ze me nu 2 facturen!!! en dit voor een adsl aansluiting op 1 zelfde nummer...
Heb ondertussen ook al een mail naar de ombudsdienst gestuurd,deze blijft tot nu toe ook onbeantwoord....
Wat kan ik nu nog meer doen? dit spelletje is ondertussen al 3 maanden bezig? kan toch niet meer bij dommel zo?

Groeten,
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

benneken2312 schreef:Wat kan ik nu nog meer doen?

Groeten,


Origineel verwijderd

Nieuw antwoord

Veel meer geduld hebben of naar een andere provider uitkijken als je niet tevreden bent met de manier waarop je behandeld word.
U kunt tenminste al opzeggen,anderen hebben dat geluk niet
Laatst gewijzigd door margaaas 20 mei 2008, 09:41, in totaal 5 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

margaaas, wil je aub ophouden met dergelijke berichten? Ofwel post je berichten met een bijdrage aan dit forum ofwel post je niet, as simple as it gets...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen..Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.

Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

margaaas schreef:... maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen


Wel beste margaas, ik zie U ook geen mensen helpen hier op het forum, U posts komen steeds op hetzelfde neer nl. uw huidige ISP bashen. Als U dan zo ontevreden bent van uw ISP ga dan aub dringend op zoek naar een andere (waar U in de kortste keren ook wel problemen zult hebben). En dan bent U nog verrast dat U steeds meer mensen irriteerd hier op dit forum ...
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

margaaas schreef:L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen. Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.

Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever


Margaas, Lees de rules nog eens na, je moet geen raketgeleerde zijn om te zien dat je er weer een paar aan je laars lapt. Je hebt kansen genoeg gehad, maar voor mij persoonlijk was dit de allerlaatste. Gedraag je of blijf weg. En met dat laatste kan ik (en het hele team) je altijd een handje helpen.
Laatst gewijzigd door selder 20 mei 2008, 08:29, in totaal 1 gewijzigd.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

De Ombudsdienst is onderbemand en heeft veel werk. Maar als je zegt 3 dagen, dan betekent het dat je in het weekend gestuurd hebt? Ze zullen uiteindelijk wel antwoorden: ze zijn verplicht.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
wingman03
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 maa 2008, 18:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Goztow schreef:De Ombudsdienst is onderbemand en heeft veel werk. Maar als je zegt 3 dagen, dan betekent het dat je in het weekend gestuurd hebt? Ze zullen uiteindelijk wel antwoorden: ze zijn verplicht.


Een ziekte van deze tijd, dat onderbemand zijn.
Alles draait rond centen en mensen kosten nu net veel centen :roll:
Dan maar liever minder mensen en dat de dienstverlening er op achteruitgaat.......tja da's dan dikke pech zeker ?
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

@ margaaas: ja daaaag

ontopic: Ehm 3 dagen? Ik lees alleen 3 maanden. Het beste wat je kan doen is even een aangetekende brief sturen met je verzoek & je grieven in. Als daar niet op gereageerd wordt, heb je tenminste je gelijk als het tot een meningsverschil/rechtzaak komt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

margaaas schreef:L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen..Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.

Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever


Ik denk dat jij toch ook wel selectief leest dan, ik help hier toch wel redelijk wat mensen met problemen. Het is inderdaad zo dat ik op bepaalde topic's niet reageer. Maar dat heeft met contractuele verplichtingen te maken.

Ik sluit mij aan bij Selder.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
FuNnYf
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2008, 20:38
Locatie: Opglabbeek

problemen heb je overal, bij Belgacom heb ik ook 'n tijd moeten wachten op reactie. ik ben van plan over te schakelen naar Dommel, indien er moeilijkheiden zijn, kan ik gewoon binnenspringen. ik werk namelijk in Diepenbeek, kort bij de bron :-D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

heb toch de indruk dat dommel wat te veel hooi op de vork neemt, ze zouden toch dringend eens hun helpdesk moeten uitbreiden. klant worden is één ding, maar bv abo verzetten zou toch ook mogelijk moeten zijn zonder al te veel frustratie, ik ben al bang om te migreren van netconnect naar cityconnect volgende maand. btw, ikzelf kreeg vandaag na zo'n 8 weken reply op een ticket.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

L-army schreef:
margaaas schreef:L-army u hebt bij Dommel gewerkt en weet als geeneen hoe het er aan toe gaat,maar de mensen helpen die probs hebben zie ik u niet doen..Je zal wel zeggen dat het uw job niet is.

Het enige dat ik ondervind is dat je vit op mensen met klachten over je voormalige werkgever


Ik denk dat jij toch ook wel selectief leest dan, ik help hier toch wel redelijk wat mensen met problemen. Het is inderdaad zo dat ik op bepaalde topic's niet reageer. Maar dat heeft met contractuele verplichtingen te maken.

Ik sluit mij aan bij Selder.


L-army ik denk dat je hier toch meer respect verdiend van sommige mensen omdat je dit nog allemaal wil doen.Je werkt niet meer bij Dommel en toch doe je nog veel voor Dommel.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

@ xenne het klopt mischien wel ergens wat je zegt maar je moet ook nog personeel kunnen vinden en dan moet het nog goed personeel zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”