Recuperatie email adres

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben nu al een tijdje overgeschakeld naar dommel en ben daar heel tevreden over maar ik had een email adres bij skynet dat ik eigenlijk terug wil. Ik heb via de admit pagina's van belgacom hetzelfde email adres proberen aanmaken maar dit lukt niet omdat het al bestaat.
Is er een manier om dit adres terug te krijgen?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Wss zal je uw eigen adres niet geschrapt hebben voor de overschakeling, beste wat je kan/kon doen is het e-mail adres verwijderen, zodat het niet meer geregistreerd stond op uw naam.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Dit heb ik inderdaad niet gedaan, kan dat nu nog gebeuren of is dit telaat?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

reyntjensw schreef:Dit heb ik inderdaad niet gedaan, kan dat nu nog gebeuren of is dit telaat?

Denk niet dat je nog kan inloggen op uw login gegevens van skynet, zodat je de mailboxen en aliassen kan verwijderen.
dit mail adres zou dan opniew beschikbaar komen, maar vrees dat als uw skynet account geschrapt is je niet meer zal kunnen inloggen met deze gegevens, om nog de nodige aanpassingen te doen.
ik geloof ergens gelezen te hebben dat na een 6 maand het e-mail adres zal vrij komen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Kzal dan nog even gedult moeten hebben, bedankt voor de info
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Een mailadres van een domein via belgacom geregistreerd dan?
Want @skynet.be adressen kunnen toch niet gerecupereerd worden na een overstap?
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Het gaat om een @skynet adres
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

reyntjensw schreef:Het gaat om een @skynet adres


als je nu bij dommel bent, zal je op geen enkele manier je @skynet.be adres kunnen behouden. je contract is stopgezet en je kan er niet meer aan.

wil je een @skynet.be adres, moet je een adsl abonnement bij belgacom hebben.

anders zal het niet lukken.

of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.


Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

das is inderdaad ferme pech... Ik had dit ook en gedurende enkele maanden zal belgacom nog al uw mails ontvangen. Er wordt dus niemand verwittigd dat het adres nietmeer bestaan. Zeer sympathiek vond ik persoonlijk ;)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Tja, je kon zelf verwittigd hebben. En gedurende enkele maanden outlook of wat je ook gebruikt automatisch een antwoord laten zenden op je mails die op dat adres toekomen.

Ik vind het persoonlijk een goed idee om een onafhankelijk adres te gebruiken, zoals Gmail.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Dit doe ik nu ook, heb een eigen domein en gebruik de mail daarvan
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

reyntjensw schreef:
of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.


Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.

Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas ook te laat om dat adres los te koppelen.
Kunnen ze bij belgacom dat adres niet meer loskoppelen? Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik zou het zelf kunne proberen, maar het is voor mijn zus en ik heb haar gegevens niet hier.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Kokki schreef:
reyntjensw schreef:
of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.


Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.

Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas ook te laat om dat adres los te koppelen.
Kunnen ze bij belgacom dat adres niet meer loskoppelen? Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik zou het zelf kunne proberen, maar het is voor mijn zus en ik heb haar gegevens niet hier.


stuur eens een mail naar [email protected] en vraag om dat adres te verwijderen. lukt dit niet, stuur dan een pm naar mij. zal ik het laten doen voor u.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Wel, ik zat vroeger bij Telenet, nu bij Dommel. Ik had dus een @telenet.be adres. Nu heb ik eigenlijk gewoon een GMail. Wat wel handig is, ik heb nu een Digibox, daar kan je ook een email mee aanmaken. Guess what... hetzelfde @telenet.be adres gemaakt natuurlijk :)
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Het heeft gewerkt bedankt hollebollegijs!
Prop
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2006, 16:14

Ik heb ditzelfde probleem.
Kan er nog steeds gemaild worden naar [email protected]?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”