Ik ben nu al een tijdje overgeschakeld naar dommel en ben daar heel tevreden over maar ik had een email adres bij skynet dat ik eigenlijk terug wil. Ik heb via de admit pagina's van belgacom hetzelfde email adres proberen aanmaken maar dit lukt niet omdat het al bestaat.
Is er een manier om dit adres terug te krijgen?
Recuperatie email adres
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Wss zal je uw eigen adres niet geschrapt hebben voor de overschakeling, beste wat je kan/kon doen is het e-mail adres verwijderen, zodat het niet meer geregistreerd stond op uw naam.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Pro Member
Dit heb ik inderdaad niet gedaan, kan dat nu nog gebeuren of is dit telaat?
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Denk niet dat je nog kan inloggen op uw login gegevens van skynet, zodat je de mailboxen en aliassen kan verwijderen.reyntjensw schreef:Dit heb ik inderdaad niet gedaan, kan dat nu nog gebeuren of is dit telaat?
dit mail adres zou dan opniew beschikbaar komen, maar vrees dat als uw skynet account geschrapt is je niet meer zal kunnen inloggen met deze gegevens, om nog de nodige aanpassingen te doen.
ik geloof ergens gelezen te hebben dat na een 6 maand het e-mail adres zal vrij komen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Pro Member
Kzal dan nog even gedult moeten hebben, bedankt voor de info
-
- Pro Member
Het gaat om een @skynet adres
-
- Elite Poster
als je nu bij dommel bent, zal je op geen enkele manier je @skynet.be adres kunnen behouden. je contract is stopgezet en je kan er niet meer aan.reyntjensw schreef:Het gaat om een @skynet adres
wil je een @skynet.be adres, moet je een adsl abonnement bij belgacom hebben.
anders zal het niet lukken.
of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Pro Member
Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Tja, je kon zelf verwittigd hebben. En gedurende enkele maanden outlook of wat je ook gebruikt automatisch een antwoord laten zenden op je mails die op dat adres toekomen.
Ik vind het persoonlijk een goed idee om een onafhankelijk adres te gebruiken, zoals Gmail.
Ik vind het persoonlijk een goed idee om een onafhankelijk adres te gebruiken, zoals Gmail.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
Dit doe ik nu ook, heb een eigen domein en gebruik de mail daarvan
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas ook te laat om dat adres los te koppelen.reyntjensw schreef:Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Kunnen ze bij belgacom dat adres niet meer loskoppelen? Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik zou het zelf kunne proberen, maar het is voor mijn zus en ik heb haar gegevens niet hier.
-
- Elite Poster
stuur eens een mail naar [email protected] en vraag om dat adres te verwijderen. lukt dit niet, stuur dan een pm naar mij. zal ik het laten doen voor u.Kokki schreef:Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas ook te laat om dat adres los te koppelen.reyntjensw schreef:Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Kunnen ze bij belgacom dat adres niet meer loskoppelen? Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik zou het zelf kunne proberen, maar het is voor mijn zus en ik heb haar gegevens niet hier.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Plus Member
- Contacteer:
Wel, ik zat vroeger bij Telenet, nu bij Dommel. Ik had dus een @telenet.be adres. Nu heb ik eigenlijk gewoon een GMail. Wat wel handig is, ik heb nu een Digibox, daar kan je ook een email mee aanmaken. Guess what... hetzelfde @telenet.be adres gemaakt natuurlijk
-
- Pro Member
Het heeft gewerkt bedankt hollebollegijs!