Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
zone 019
Dommel Netconnect
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/260076481.png)
Surfen via http sites lukt
Windows live messenger werkt niet (web messenger soms wel)
Emails via pop.dommel.be ontvangen lukt wel maar versturen lukt niet (waarschijnlijk omdat mijn upload vergelijkbaar is met 0)
KBC banking werkt niet
Windows Update lukt niet
Gmail werkt niet
Het lijkt erop dat https sites niet 100% bereikbaar zijn.
Getest met volgende configuratie met dezelde resultaten:
Modem/router: ASUS WL-600g
Modem LAN: Aztech DSL Turbo 900
Modem USB: ASUS ADSL USB modem (blauwe van Belgacom)
Besturingssysteem: Nieuwe Windows XP SP2 installatie zonder updates daar de update site niet bereikbaar is. Herinstallatie uitgevoerd om er zeker van te zijn dat het probleem niet bij mijn PC ligt. (Nog) géén softwarematige firewall geïnstalleerd en windows firewall zelfs uitgeschakeld.
Bovenstaande ook getest op mijn laptop met dezelfde resultaten.
Begin probleem: 09/04/2008
Probleem gemeld via helpdesk dommel telefonisch op 14/04/2008 -> geen oplossing (was nog geen gekend probleem volgens de persoon aan de andere kant van de lijn)
Probleem opniew gemeld via helpdesk dommel telefonisch op 15/04/2008 -> geen oplossing (hadden contact met Belgacom gehad en volgens Belgacom waren de lijnen OK)
Probleem opniew gemeld via helpdesk dommel telefonisch op 16/04/2008 -> geen oplossing -> probleem was nu wel gekend (waarschijnlijk doorda'k al zoveel gebeld had
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Persoon aan de telefoon wist me te vertellen dat men met het probleem bezig was maar kon geen termijn geven tegen wanneer het opgelost zou zijn.
Nu heb ik wel een probleem hoe de helpdesk van dommel tewerk gaat:
Er worden dus geen log files bijgehouden waarin de problemen van de klant staat: ik geef dus gewoon mijn telefoonnummer aan de helpdesk maar ze weten dus niets van uw vorige gesprekken af waardoor ze opnieuw achter het probleem vragen! Een helpdesk die 0,30€/min kost zou dit toch mogen doen!
Alléé hopen dat het zo snel mogelijk opgelost raakt want anders voel ik me verplicht om over te schakelen naar een andere provider. 8 dagen om een probleem op te lossen (allee 3 ervan is dommel op de hoogte) vind ik toch lang. Vroeger belgacom adsl gehad... de support ligt daar toch wel een stukske hoger + contacteren ervan is gratis. Tuurlijk het kost iets meer maar dat heb ik er momenteel graag voor over.
Khou jullie op de hoogte!