Aangepast!deej schreef:Code: Selecteer alles
[url=http://heeeeele.lange.url]titeltje[/url]
Belgacom TV nieuwtjes: HD en ev. zonder Belgacom internetabo
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
Ik vraag het liever eerst hier voor ik de vraag naar BC stuur, want die gaan mij vanalles aansmeren zoals ik gewend ben van hun.
Ik vraag het liever eerst hier voor ik de vraag naar BC stuur, want die gaan mij vanalles aansmeren zoals ik gewend ben van hun.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Omdat het ADSL signaal dan van Dommel komt... en niet van BGC met hun TV erop.DarthDavy schreef:Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
Technisch gezien is het allemaal perfect mogelijk... enkel wil BGC het niet (zoals men eerst ook geen BGC TV wou verkopen zonder ADSL, en nu nog steeds niet zonder een telefoonabonnement).
-
- Elite Poster
het is gewoon niet toegelaten. zo simpel is het.DarthDavy schreef:Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Laat dat eens en voor altijd duidelijk zijn, B-TV kan niet samen met een andere providerOfloo schreef:'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Nee, het KAN wel, Belgacom laat het alleen NIET toe...Patje schreef:Laat dat eens en voor altijd duidelijk zijn, B-TV kan niet samen met een andere providerOfloo schreef:'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Daarmee jaag je potentiële klanten, zoals mezelve, regelrecht naar de concurrentie toe. Niet iedereen laat zich zomaar van alles inlepelen, "omdat het nu eenmaal niet toegelaten is"!hollebollegijs schreef:het is gewoon niet toegelaten. zo simpel is het.DarthDavy schreef:Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
Geen aanval naar jou 'gijs, zelfs niet naar Belgacom . Gewoon: kijken naar wat het beste is voor mijn portefeuille. En dat is niet Belgacom.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Langs de andere kant zou het mij verbazen moest BGC veel winst maken op die 10 euro maandelijks TV-geld. De opbrengst komt net van dat adsl en telefoon abo.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Inderdaad, en je kan ook geen twee discovery lines op één naam laten zetten, dat laat BGC ook niet toe. Dus als je alleenstaande bent op een adres, moet je een discovery line nemen voor bv. dommel en een classic van 17 euro per maand om je BGC TV te kunnen gebruiken. Bij mij is dit dus het geval, gelukkig betaalt het werk mijn internetkosten al terug zodat enkel de BGC TV kosten voor mij zijn.qless schreef:Nee, het KAN wel, Belgacom laat het alleen NIET toe...Patje schreef:Laat dat eens en voor altijd duidelijk zijn, B-TV kan niet samen met een andere providerOfloo schreef:'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..