Aangepast!deej schreef:Code: Selecteer alles
[url=http://heeeeele.lange.url]titeltje[/url]
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Omdat het ADSL signaal dan van Dommel komt... en niet van BGC met hun TV erop.DarthDavy schreef:Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
het is gewoon niet toegelaten. zo simpel is het.DarthDavy schreef:Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
Ik vraag het liever eerst hier voor ik de vraag naar BC stuur, want die gaan mij vanalles aansmeren zoals ik gewend ben van hun.
Laat dat eens en voor altijd duidelijk zijn, B-TV kan niet samen met een andere providerOfloo schreef:'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..
Nee, het KAN wel, Belgacom laat het alleen NIET toe...Patje schreef:Laat dat eens en voor altijd duidelijk zijn, B-TV kan niet samen met een andere providerOfloo schreef:'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..
Daarmee jaag je potentiële klanten, zoals mezelve, regelrecht naar de concurrentie toe. Niet iedereen laat zich zomaar van alles inlepelen, "omdat het nu eenmaal niet toegelaten is"!hollebollegijs schreef:het is gewoon niet toegelaten. zo simpel is het.DarthDavy schreef:Waarom zou ik nu met mijn Classic lijn en Dommel abo geen BC TV kunnen nemen?
Ik vraag het liever eerst hier voor ik de vraag naar BC stuur, want die gaan mij vanalles aansmeren zoals ik gewend ben van hun.
Inderdaad, en je kan ook geen twee discovery lines op één naam laten zetten, dat laat BGC ook niet toe. Dus als je alleenstaande bent op een adres, moet je een discovery line nemen voor bv. dommel en een classic van 17 euro per maand om je BGC TV te kunnen gebruiken. Bij mij is dit dus het geval, gelukkig betaalt het werk mijn internetkosten al terug zodat enkel de BGC TV kosten voor mij zijn.qless schreef:Nee, het KAN wel, Belgacom laat het alleen NIET toe...Patje schreef:Laat dat eens en voor altijd duidelijk zijn, B-TV kan niet samen met een andere providerOfloo schreef:'k heb geen internet abonnement bij bgc maar wel telefonie, kan ik dan BGCTV nemen met een alternatieve provider nee zekers !? Er staat eigenlijk niks vermeld over alternatieve dsl providers ..