Jah, dat gaat lukken tegen 2011.ceurrrix schreef:1 Reden om niet voor TN te kiezen,:
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax24dyn
De andere redenen zijn al bekend
Reden om al dan niet voor telenet te kiezen.
Spijtig dat Edpnet ook al de TN m*f**praktijken overneemt en de reeds bestaande klanten bedankt door ze een nieuwe activatiekost te laten betalen bij overstap van een Max6 naar een Max24 abonnement
Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.
Nieuwe klanten betalen € 50,de reeds bestaande klanten zullen € 75 betaald hebben voor hun Max24
Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.
Nieuwe klanten betalen € 50,de reeds bestaande klanten zullen € 75 betaald hebben voor hun Max24
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Kijk, dat vind ik er nu over. Diegene die het nieuwste eerste willen hebben, moeten er maar voor betalen. Dat gebeurt ook in het dagelijkse leven. Als ze nu een chocopot met 3 smaken gaan uitbrengen gaat dat in het begin ook 5 ç duurder zijn... De eersten dragen de kosten. Edpnet heeft dat recht.ceurrrix schreef:Spijtig dat Edpnet ook al de TN m*f**praktijken overneemt en de reeds bestaande klanten bedankt door ze een nieuwe activatiekost te laten betalen bij overstap van een Max6 naar een Max24 abonnement
Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.
Nieuwe klanten betalen € 50,de reeds bestaande klanten zullen € 75 betaald hebben voor hun Max24
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Vermoedelijk gaat die activatiekost wel naar BGC... en niet naar EDPnet.ceurrrix schreef:Spijtig dat Edpnet ook al de TN m*f**praktijken overneemt en de reeds bestaande klanten bedankt door ze een nieuwe activatiekost te laten betalen bij overstap van een Max6 naar een Max24 abonnement
Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Wat is er dan nog van eigenlijke activatie om van een Max Dyn 6 naar Max Dyn 24 te gaan want ik zit toch al op een DSLAM van Scarlet? Of moeten ze effectief een poort gaan versteken in de LEX?
Mij hebben ze gezegd dat,om van een Max Dyn 6 naar Max Dyn 24 te gaan,men moet overschakelen naar een ander netwerk.Deej_1977 schreef:Wat is er dan nog van eigenlijke activatie om van een Max Dyn 6 naar Max Dyn 24 te gaan want ik zit toch al op een DSLAM van Scarlet? Of moeten ze effectief een poort gaan versteken in de LEX?
Wat ervan waar is weet ik als leek niet.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Deze post even van onder het stof trekken.
9 maanden geleden dus voor Telenet gekozen omdat de ADSL leveranciers mij geen garantie qua snelheid konden garanderen.
Installatie zonder problemen verlopen, technieker deed zelfs meer dan hij eigenlijk moest doen.
Ik heb in 9 maanden één keer mijn modem gereset. Voor de rest nog geen enkel probleem ondervonden.
Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.
Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.
Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!
9 maanden geleden dus voor Telenet gekozen omdat de ADSL leveranciers mij geen garantie qua snelheid konden garanderen.
Installatie zonder problemen verlopen, technieker deed zelfs meer dan hij eigenlijk moest doen.
Ik heb in 9 maanden één keer mijn modem gereset. Voor de rest nog geen enkel probleem ondervonden.
Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.
Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.
Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Voila, je geeft het zelf een beetje aan. Telenet is een perfecte provider, edoch kampt met 3 problemen:narn schreef:Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.
Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.
Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!
1) Rampzalige klanten/facturatiedienst.
2) Voorbijgestreefde limieten
3) Hoge prijs/kwantiteit
Als je de klantendienst nog niet nodig hebt gehad, je toekomt met 4 a 5GB per maand en niet op een eurocent kijkt, dan is Telenet zeker een goede keuze.
EDIT: wiseguy
Laatst gewijzigd door cloink 06 apr 2008, 08:48, in totaal 1 gewijzigd.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
cloink schreef:... edoch kampt met 2 problemen:
1) Rampzalige klanten/facturatiedienst.
2) Voorbijgestreefde limieten
3) Hoge prijs/kwantiteit
Tijdens het typen aan nog een probleempje meer gedacht ?
(kon het mij niet laten, sorry )
If you can't beat them, confuse them.
Bij ons thuis hebben een lange tijd bij Belgacom gezeten. Zowel de winkel als thuis stond op dezelfde naam zodat de lijnen uitvielen als ergens 1 factuurtje te laat betaald werd. Regelmatig lijnen herstarten en administratieve kosten, dan moesten de facturen gesplitst worden.
Er was keuze tussen alternatieve ADSL-providers of Telenet met pakketten. De telefoonnummer wilden we behouden zodat er geen Internetaansluiting-only abonnement kan gekozen worden. Lijnstabiliteit, goede pings en niet om de haverklap F5 rammen om een site kunnen laden.
Het was Telenet geworden, de installatie was de modem laten ophangen, het netwerk regelde ik zelf wel. De modem kreeg te weinig signaal, een Telenet-technieker kwam kijken en een filtertje aan de coax-aftakdoos aan de gevel moest vervangen worden. Sindsdien is het stabiel, betrouwbaar en snel.
Turbo Pack en andere opties zorgen voor een relatief hoge maandelijkse kost en de studenten zitten meer op kot dan thuis zodat we niet eens bij de helft van de limiet kwamen. Hierdoor gaan we binnenkort naar een Express Pack met alleen FreePhone 24 optie.
Op kot zit ik met 24 studenten op EDPnet, zelfs tijdens het verlof toen ik alleen zat, is het regelmatig nodig om F5 te rammen om tweakers, google of youtube te kunnen bezoeken. Zelfs tijdens het schrijven van deze post, moest ik op F5 slaan.
Er was keuze tussen alternatieve ADSL-providers of Telenet met pakketten. De telefoonnummer wilden we behouden zodat er geen Internetaansluiting-only abonnement kan gekozen worden. Lijnstabiliteit, goede pings en niet om de haverklap F5 rammen om een site kunnen laden.
Het was Telenet geworden, de installatie was de modem laten ophangen, het netwerk regelde ik zelf wel. De modem kreeg te weinig signaal, een Telenet-technieker kwam kijken en een filtertje aan de coax-aftakdoos aan de gevel moest vervangen worden. Sindsdien is het stabiel, betrouwbaar en snel.
Turbo Pack en andere opties zorgen voor een relatief hoge maandelijkse kost en de studenten zitten meer op kot dan thuis zodat we niet eens bij de helft van de limiet kwamen. Hierdoor gaan we binnenkort naar een Express Pack met alleen FreePhone 24 optie.
Op kot zit ik met 24 studenten op EDPnet, zelfs tijdens het verlof toen ik alleen zat, is het regelmatig nodig om F5 te rammen om tweakers, google of youtube te kunnen bezoeken. Zelfs tijdens het schrijven van deze post, moest ik op F5 slaan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
tja waarom dan voor appel van 43 euro gaan als je ene kan krijgen voor 30? (wrs zelfs minder)narn schreef:Deze post even van onder het stof trekken.
9 maanden geleden dus voor Telenet gekozen omdat de ADSL leveranciers mij geen garantie qua snelheid konden garanderen.
Installatie zonder problemen verlopen, technieker deed zelfs meer dan hij eigenlijk moest doen.
Ik heb in 9 maanden één keer mijn modem gereset. Voor de rest nog geen enkel probleem ondervonden.
Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.
Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.
Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!