Reden om al dan niet voor telenet te kiezen.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
narn
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2007, 22:24
Locatie: Diest

ceurrrix schreef:1 Reden om niet voor TN te kiezen,:

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax24dyn

De andere redenen zijn al bekend


Jah, dat gaat lukken tegen 2011.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Spijtig dat Edpnet ook al de TN m*f**praktijken overneemt en de reeds bestaande klanten bedankt door ze een nieuwe activatiekost te laten betalen bij overstap van een Max6 naar een Max24 abonnement :?

Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.

Nieuwe klanten betalen € 50,de reeds bestaande klanten zullen € 75 betaald hebben voor hun Max24
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ceurrrix schreef:Spijtig dat Edpnet ook al de TN m*f**praktijken overneemt en de reeds bestaande klanten bedankt door ze een nieuwe activatiekost te laten betalen bij overstap van een Max6 naar een Max24 abonnement :?

Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.

Nieuwe klanten betalen € 50,de reeds bestaande klanten zullen € 75 betaald hebben voor hun Max24
Kijk, dat vind ik er nu over. Diegene die het nieuwste eerste willen hebben, moeten er maar voor betalen. Dat gebeurt ook in het dagelijkse leven. Als ze nu een chocopot met 3 smaken gaan uitbrengen gaat dat in het begin ook 5 ç duurder zijn... De eersten dragen de kosten. Edpnet heeft dat recht.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ceurrrix schreef:Spijtig dat Edpnet ook al de TN m*f**praktijken overneemt en de reeds bestaande klanten bedankt door ze een nieuwe activatiekost te laten betalen bij overstap van een Max6 naar een Max24 abonnement :?

Zij hadden de reeds betaalde activatiekost wel in mindering mogen brengen voor hun al bestaande klanten.


Vermoedelijk gaat die activatiekost wel naar BGC... en niet naar EDPnet.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Wat is er dan nog van eigenlijke activatie om van een Max Dyn 6 naar Max Dyn 24 te gaan want ik zit toch al op een DSLAM van Scarlet? Of moeten ze effectief een poort gaan versteken in de LEX?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Deej_1977 schreef:Wat is er dan nog van eigenlijke activatie om van een Max Dyn 6 naar Max Dyn 24 te gaan want ik zit toch al op een DSLAM van Scarlet? Of moeten ze effectief een poort gaan versteken in de LEX?
Mij hebben ze gezegd dat,om van een Max Dyn 6 naar Max Dyn 24 te gaan,men moet overschakelen naar een ander netwerk.
Wat ervan waar is weet ik als leek niet. :???: :cry:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Avenger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2006, 22:27

Simpel er moet een technieker in de centrale uw oude jumpers verwijderen
en nieuwe trekken naar uw nieuwe poort, om de simpele reden dat men van een dsl port naar een adsl2+ port overschakeld .
narn
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2007, 22:24
Locatie: Diest

Deze post even van onder het stof trekken.

9 maanden geleden dus voor Telenet gekozen omdat de ADSL leveranciers mij geen garantie qua snelheid konden garanderen.

Installatie zonder problemen verlopen, technieker deed zelfs meer dan hij eigenlijk moest doen.

Ik heb in 9 maanden één keer mijn modem gereset. Voor de rest nog geen enkel probleem ondervonden.

Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.

Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.

Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

narn schreef:Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.

Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.

Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!

Voila, je geeft het zelf een beetje aan. Telenet is een perfecte provider, edoch kampt met 3 problemen:

1) Rampzalige klanten/facturatiedienst.
2) Voorbijgestreefde limieten
3) Hoge prijs/kwantiteit

Als je de klantendienst nog niet nodig hebt gehad, je toekomt met 4 a 5GB per maand en niet op een eurocent kijkt, dan is Telenet zeker een goede keuze.

EDIT: wiseguy :P
Laatst gewijzigd door cloink 06 apr 2008, 08:48, in totaal 1 gewijzigd.
ooh. shiny.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

cloink schreef:... edoch kampt met 2 problemen:

1) Rampzalige klanten/facturatiedienst.
2) Voorbijgestreefde limieten
3) Hoge prijs/kwantiteit

:-D
Tijdens het typen aan nog een probleempje meer gedacht ?

(kon het mij niet laten, sorry :P )
If you can't beat them, confuse them.
rapture
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2008, 02:12

Bij ons thuis hebben een lange tijd bij Belgacom gezeten. Zowel de winkel als thuis stond op dezelfde naam zodat de lijnen uitvielen als ergens 1 factuurtje te laat betaald werd. Regelmatig lijnen herstarten en administratieve kosten, dan moesten de facturen gesplitst worden.

Er was keuze tussen alternatieve ADSL-providers of Telenet met pakketten. De telefoonnummer wilden we behouden zodat er geen Internetaansluiting-only abonnement kan gekozen worden. Lijnstabiliteit, goede pings en niet om de haverklap F5 rammen om een site kunnen laden.

Het was Telenet geworden, de installatie was de modem laten ophangen, het netwerk regelde ik zelf wel. De modem kreeg te weinig signaal, een Telenet-technieker kwam kijken en een filtertje aan de coax-aftakdoos aan de gevel moest vervangen worden. Sindsdien is het stabiel, betrouwbaar en snel.

Turbo Pack en andere opties zorgen voor een relatief hoge maandelijkse kost en de studenten zitten meer op kot dan thuis zodat we niet eens bij de helft van de limiet kwamen. Hierdoor gaan we binnenkort naar een Express Pack met alleen FreePhone 24 optie.

Op kot zit ik met 24 studenten op EDPnet, zelfs tijdens het verlof toen ik alleen zat, is het regelmatig nodig om F5 te rammen om tweakers, google of youtube te kunnen bezoeken. Zelfs tijdens het schrijven van deze post, moest ik op F5 slaan.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

narn schreef:Deze post even van onder het stof trekken.

9 maanden geleden dus voor Telenet gekozen omdat de ADSL leveranciers mij geen garantie qua snelheid konden garanderen.

Installatie zonder problemen verlopen, technieker deed zelfs meer dan hij eigenlijk moest doen.

Ik heb in 9 maanden één keer mijn modem gereset. Voor de rest nog geen enkel probleem ondervonden.

Kan dus geen uitspraak doen over de helpdesk, die heb ik nog niet nodig gehad.

Limiet van 12GB ruim voldoende, zit zo aan 4-5 GB per maand.

Voorlopig dus heel tevreden, net wat ik zocht!

tja waarom dan voor appel van 43 euro gaan als je ene kan krijgen voor 30? (wrs zelfs minder)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”