Hoi
Ik heb 2 pc's...Eentje heeft win2k en de andere sinds eergisteren Mandrake 9.2. Ze staan in verbinding met elkaar en de linux werkt perfect. Ook de internet, die via de win2k pc binnekomt, wordt probleemloos gedeeld maar ik moet altijd via het Madrake control center in linux naar mijn instellingen gaan onder "DrakConnect helpt u met het opzetten van uw netwerk- en internetverbinding" Hierna krijg ik mijn instelling van mijn netwerk en bij status staat voor 5 sec "down" Hierna springt het op up en is er geen probleem... Maar zodra ik de pc opnieuw opstart krijg ik weer hetzelfde probleem.
Het is niet zo een erg probleem maar het begint wel irritant te worden
Thanks
Mandrake 9.2: Internetsharing
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Was die verbinding er ook al bij het installeren? Ik heb hier ongeveer dezelfde setup, met het verschil dat ik Mandrake 9.1 gebruik. Ik heb in elk geval nog geen enkel internet-connectie gerelateerd probleem mogen vaststellen bij mij ...
-
- Premium Member
Ik he dus ook een probleem met internet sharing onder mandrake 9.2
De sharing gaat wel geautomatiseerd maar ik krijg het internet niet geinstaleert (telenet) terwijl di op red hat gemaakelijk was (daar is sharing net het moeilijke) en op mandrake 8.2 dit zelfs voorzover ik weet automatische ging.
Dus mijn vraag is kan ze mijn iepmand vertellen wat ik juist allemaal moet instellen voor telenet ??
BTW Like the x-mas look, realy nice
De sharing gaat wel geautomatiseerd maar ik krijg het internet niet geinstaleert (telenet) terwijl di op red hat gemaakelijk was (daar is sharing net het moeilijke) en op mandrake 8.2 dit zelfs voorzover ik weet automatische ging.
Dus mijn vraag is kan ze mijn iepmand vertellen wat ik juist allemaal moet instellen voor telenet ??
BTW Like the x-mas look, realy nice
misterjo schreef:Waarom laat je niet gewoon je internet binnenkomen op linux pc en verdeel je het verder naar je win2k pc?
Waarom wel?