Hallo,
Ik zoek een oplossing zodat ik op een pc in de zaak videoclips kan laten afspelen op meerdere schermen....
Ik heb bij Dell ene degelijke desktop daarvoor gezien die dat kan...
Maar ik zoek degelijke software waarmee ik die pc kan intsllen dat deze automatisch clips afspeelt...
de bedoeling is dat deze pc op een adsl lijn komt te staan,maar dat er op de plaats waar deze geinstalleerd word niets moet gedaan worden....
Dus dat ik deze zo kan instellen dat deze van zodra die opstart zijn clips begint te spelen?
En dat ik vanop afstand (via internet) er nieuwe clips kan opzetten,beheren enz ....
Dus op de plaats van installatie moet niets gebeuren...
Weet iemand hoe ik zoiets kan in orde brengen?
En wat voor internet moet ik daarvoor juist hebben?
Het is de bedoeling dat ik bestanden naar die pc overzet via internet...
Groetjes,
Vraagjes over pc(voor in de zaak)
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Het makkelijkste is een playlist maken met de videoclips in.
Als je een nieuwe videofile upload, zet je deze bij in de playlist file.
En bij het booten van die pc zeg je dat hij de playlist moet opstarten.
Voor clips er op te zetten zou ik een ftp server opzetten die naar buiten toe open staat.
Voor clips er op te zetten zou ik een ftp server opzetten die naar buiten toe open staat.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Al aan gedacht hoe groot dergelijke clips zijn... je zal ze namelijk moeten uploaden aan snelheden die bij de meeste providers maar rond de 512 Kbit/s liggen.benneken2312 schreef:En dat ik vanop afstand (via internet) er nieuwe clips kan opzetten,beheren enz ....
-
- Plus Member
weet je toevallig een goede ftp server programma?SeNsEi Ze0n schreef:Het makkelijkste is een playlist maken met de videoclips in.
en welk programma kan ik best nemen voor clips af te spelen? gaat dat egwoon met mediaplayer? en die gewoon vanzelf laten opstarten,?
hoe doe je dat nu weer zoiets automatisch opstarten en een bepaalde playlist laten afspelen?
Groetjes,
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Automatisch inloggen:
start - run - control userpasswords2
Daar vink je 'Users must enter a user name and password to use this computer' uit en dan komt ie vragen met welke credentials je wil inloggen.
Een playlist kan je vermoed ik wel in de Startup steken maar dat heb ik zelf nog niet getest (je moet in je media player kunnen instellen dat ie fullscreen opstart).
start - run - control userpasswords2
Daar vink je 'Users must enter a user name and password to use this computer' uit en dan komt ie vragen met welke credentials je wil inloggen.
Een playlist kan je vermoed ik wel in de Startup steken maar dat heb ik zelf nog niet getest (je moet in je media player kunnen instellen dat ie fullscreen opstart).
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Moeten op die meerdere schermen ook verschillende clips op hetzelfde moment spelen en heb je het echt over filmbestanden?benneken2312 schreef:Ik zoek een oplossing zodat ik op een pc in de zaak videoclips kan laten afspelen op meerdere schermen....
Kan je geen ander, compacter formaat gebruiken?
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"