de volume meter doet het alweer niet meer
Bij mij gaat hij perfect.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik geraak nu ook helemaal niet meer binnen op 'Mijn Scarlet' de verbindig zelf houd nog stand,het is te hopen dat die blijft stand houden,want ik ben van plan straks een lekker potje on line te gamen.
Bij mij werkt de meter, maar er is geen reset ......... dit zijn oplichters !!
Normaal reset het elke maand op de 23ste en we zijn nu al de 24ste en nog steeds geen reset (dus al 2 dagen te veel) gelukkig dat ik nog wat over heb ......... .
Volgens mij tellen ze dagen bij voor de korte maand februari ?? Wat een oplichterij !!!!!!!!!
Normaal reset het elke maand op de 23ste en we zijn nu al de 24ste en nog steeds geen reset (dus al 2 dagen te veel) gelukkig dat ik nog wat over heb ......... .
Volgens mij tellen ze dagen bij voor de korte maand februari ?? Wat een oplichterij !!!!!!!!!
T zou welkom zijn moest de trafiek intussen niet meegerekend worden . Anderzijds, dat ze het maar gauw oplossen, k zie graag af en toe eens naar die meter. Kwestie van de controle beetje te behouden. Nu weet je niet of hij registreert of niet. En NEEN ik ben niet van plan om hier grootscheeps misbruik van te maken .Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Hier hetzelfde, maar dan erger! Zondagavond 23 maart (resetdag): verbruikt volume 28,5GB. Maandagavond 24 maart: verbruikt volume 30,5GB!!! En de lapzwanzen hebben ons op smallband gegooid!tooslow schreef:Bij mij werkt de meter, maar er is geen reset ......... dit zijn oplichters !!
Inderdaad, zoals gewoonlijk...fluppie schreef:Voor ons paasfeest geen volumemeter bij Scarlet,gelijk gewoonlijk zal ik maar beginnen zeggen.
Ik vraag me of waarom er ondanks al de klachten op dit forum, nooit eens wat aan verandert.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Er is een tijd geweest dat de prijs veel goed maakte, maar nu zijn er meer en meer providers die dezelfde packs aanbieden tegen dezelfde prijs (ik bedoel internet plus vaste telefoon) kijk maar naar Dommel nu.
Dus Scarlet kan maar twee dingen doen:
-of men gaat de kwaliteit van nu af aan veel verbeteren
-of men voert een drastische prijsverlaging door.(is bij resellers al gebeurd,alleen voor internet dan)
-of men voert een drastische prijsverlaging door.(is bij resellers al gebeurd,alleen voor internet dan)
Ja, het is nu pas dat Dommel een gelijkaardig product aanbiedt waar telefonie & internet inbegrepen zitten. Ik ben alvast aan het uitkijken om een overstap te doen.fluppie schreef:Er is een tijd geweest dat de prijs veel goed maakte, maar nu zijn er meer en meer providers die dezelfde packs aanbieden tegen dezelfde prijs (ik bedoel internet plus vaste telefoon) kijk maar naar Dommel nu.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Mijn.scarlet.be is hier wel berijkbaar maar de meter niet (dan krijg ik een error pagina)
normaal wordt ie vandaag gereset, gelukkig had ik gistere nog 10GB van de 50GB over dus ik kan nog wel eventjes voort.
het wordt wel tijd dat er daar het een en ander verandert bij scarlet.
normaal wordt ie vandaag gereset, gelukkig had ik gistere nog 10GB van de 50GB over dus ik kan nog wel eventjes voort.
het wordt wel tijd dat er daar het een en ander verandert bij scarlet.
Ik heb daarnet ook gebeld en mij willen ze niet terug op full speed zetten.FezzFest schreef:Net naar scarlet gebeld. Terug op full speed gezet, maar de volumemeter weigert nog steeds dienst.
Uitleg van scarlet is dat door de feestdagen (WTF?) mijn facturatiemaand ineens pas op 25 maart afloopt, terwijl dit voorheen altijd 23ste van de maand was. Als ik terug op volle snelheid wil surfen, dan moet ik mijn volumemeter maar verhogen.
Nooit problemen gehad met scarlet, al klant sinds het Planet Internet tijdperk, maar de toon waarop dit alles kenbaar gemaakt werd aan de telefoon heeft mij doen inzien dat ik maar naar een andere provider ga uitkijken. Van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord.