de volume meter doet het alweer niet meer

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Voor ons paasfeest geen volumemeter bij Scarlet,gelijk gewoonlijk zal ik maar beginnen zeggen.
wim48
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 sep 2007, 14:55
Locatie: Willebroek
Contacteer:

Bij mij gaat hij perfect.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Hier nog steeds in panne.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Ik geraak hier al 2 dagen gewoon niet op "Mijn Scarlet".

""Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.""
Gebruikersavatar
cygeus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 jul 2007, 09:33

Hier ook nog steeds niets, en nu hebben ze mij sinds vandaag ook nog eens op smalband gegooid. Terwijl vandaag een nieuwe facturatiemaand begint...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik geraak nu ook helemaal niet meer binnen op 'Mijn Scarlet' de verbindig zelf houd nog stand,het is te hopen dat die blijft stand houden,want ik ben van plan straks een lekker potje on line te gamen.
tooslow
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 dec 2007, 19:24

Bij mij werkt de meter, maar er is geen reset ......... dit zijn oplichters !!

Normaal reset het elke maand op de 23ste en we zijn nu al de 24ste en nog steeds geen reset (dus al 2 dagen te veel) gelukkig dat ik nog wat over heb ......... .

Volgens mij tellen ze dagen bij voor de korte maand februari ?? Wat een oplichterij !!!!!!!!!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Tooslow,ik denk dat dit te maken heeft met de feestdag van vandaag(ik ben wel niet zeker )
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.


T zou welkom zijn moest de trafiek intussen niet meegerekend worden :p. Anderzijds, dat ze het maar gauw oplossen, k zie graag af en toe eens naar die meter. Kwestie van de controle beetje te behouden. Nu weet je niet of hij registreert of niet. En NEEN ik ben niet van plan om hier grootscheeps misbruik van te maken ;).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Als de meter stuk is,kunnen zij u inderdaad geen volume laten bijbetalen.
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

tooslow schreef:Bij mij werkt de meter, maar er is geen reset ......... dit zijn oplichters !!

Normaal reset het elke maand op de 23ste en we zijn nu al de 24ste en nog steeds geen reset (dus al 2 dagen te veel) gelukkig dat ik nog wat over heb ......... .

Volgens mij tellen ze dagen bij voor de korte maand februari ?? Wat een oplichterij !!!!!!!!!


Hier hetzelfde, maar dan erger! Zondagavond 23 maart (resetdag): verbruikt volume 28,5GB. Maandagavond 24 maart: verbruikt volume 30,5GB!!! En de lapzwanzen hebben ons op smallband gegooid!
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

fluppie schreef:Voor ons paasfeest geen volumemeter bij Scarlet,gelijk gewoonlijk zal ik maar beginnen zeggen.


Inderdaad, zoals gewoonlijk...

Ik vraag me of waarom er ondanks al de klachten op dit forum, nooit eens wat aan verandert.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Er is een tijd geweest dat de prijs veel goed maakte, maar nu zijn er meer en meer providers die dezelfde packs aanbieden tegen dezelfde prijs (ik bedoel internet plus vaste telefoon) kijk maar naar Dommel nu.
Dus Scarlet kan maar twee dingen doen:
-of men gaat de kwaliteit van nu af aan veel verbeteren
-of men voert een drastische prijsverlaging door.(is bij resellers al gebeurd,alleen voor internet dan)
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

fluppie schreef:Er is een tijd geweest dat de prijs veel goed maakte, maar nu zijn er meer en meer providers die dezelfde packs aanbieden tegen dezelfde prijs (ik bedoel internet plus vaste telefoon) kijk maar naar Dommel nu.
Dus Scarlet kan maar twee dingen doen:
-of men gaat de kwaliteit van nu af aan veel verbeteren
-of men voert een drastische prijsverlaging door.(is bij resellers al gebeurd,alleen voor internet dan)


Ja, het is nu pas dat Dommel een gelijkaardig product aanbiedt waar telefonie & internet inbegrepen zitten. Ik ben alvast aan het uitkijken om een overstap te doen.
coldman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 mei 2007, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mijn.scarlet.be is hier wel berijkbaar maar de meter niet (dan krijg ik een error pagina)
normaal wordt ie vandaag gereset, gelukkig had ik gistere nog 10GB van de 50GB over dus ik kan nog wel eventjes voort.
het wordt wel tijd dat er daar het een en ander verandert bij scarlet.
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

Net naar scarlet gebeld. Terug op full speed gezet, maar de volumemeter weigert nog steeds dienst.
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

Hier is de meter intussen terug bereikbaar.
Andreas
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 maa 2008, 13:45

FezzFest schreef:Net naar scarlet gebeld. Terug op full speed gezet, maar de volumemeter weigert nog steeds dienst.

Ik heb daarnet ook gebeld en mij willen ze niet terug op full speed zetten.

Uitleg van scarlet is dat door de feestdagen (WTF?) mijn facturatiemaand ineens pas op 25 maart afloopt, terwijl dit voorheen altijd 23ste van de maand was. Als ik terug op volle snelheid wil surfen, dan moet ik mijn volumemeter maar verhogen.

Nooit problemen gehad met scarlet, al klant sinds het Planet Internet tijdperk, maar de toon waarop dit alles kenbaar gemaakt werd aan de telefoon heeft mij doen inzien dat ik maar naar een andere provider ga uitkijken. Van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord. :roll:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Oh,dank u heer,de volume meter doet het weer.
coldman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 mei 2007, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

fluppie schreef:Oh,dank u heer,de volume meter doet het weer.

jep hier werkt hij ook weer maar wel geen reset
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”