Belgacom overweegt fibre in de huiskamer

Nieuws omtrent telecom
Blue-Sky
Erelid
Erelid

@ Caey
Betreft je tekst in quote
Caey schreef:
bambipower, je bewijst met deze, sorry dat ik het zeg, dat je niet alleen dom bent maar achterlijk erbij. (aka ik werk in een callcenter)
Dat is toch over hoor,... gelieve zulke uitspraken best te laten.

Hou je a.u.b aan de
Regels
Post geen berichten om een persoon aan te vallen. (zie punt 4 en onderaan van het lijstje)
Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

hollebollegijs heeft wel degelijk gelijk. belgacom en telenet spelen het gewoon sluw. Door de bundeling van diensten wordt het voor de mens gemakkelijk. Als ze dan vinden dat het nogal duur is weten ze niet hoe er iets aan te wijzigen.

Mijn ma bv zit met alles bij telenet en klaagt over de prijs (ge zou voor minder). heb haar al alles uitgelegd om goedkoper te gaan maar das te ingewikkeld en alles werkt nu dus die blijft steken.

De mensen hebben de keuze om over te stappen maar doen het niet. Overstappen is te moeilijk. Zeker als alle diensten gebundeld zitten bij 1 leverancier. Ze willen het liefst alle facturen gebundeld zien.

Die 40 euro aan abo betalen ze al van in begin, hebben aanvaard dat dat de prijs is en kijken daar nu niet meer naar om.
Please help, looking for a way to get rich and fast
ruben
Pro Member
Pro Member

FTTH zou een prima initiatief zijn en wel om volgende redenen :

-Indien goed uitgewerkt zou het mogelijk zijn om tot 1gbit per eindgebruiker mogelijk te maken, mijn voorspelling : dit zal zeker voldoende zijn voor de komende 15 a (in dit tempo) 20 jaar of nog langer
-Fiber heeft een groot aantal voordelen op koper, oa in duurzaamheid en onderhoud

-Indien me eenmalig 'grote werken' houd nu, met voldoende aandacht voor snelle backbones en verbindingen tussen de DSLAMS (lees : voldoende bandwidth / redundancy) zijn er ook 15 a 20 jaar amper onderhoudswerken meer nodig : minder opgebroken straten -> minder tijdsverlies, beter voor de economie

-Fiber heeft zowat een onbeperkte bandbreedte, op een enkel glasvezel kan men al tot 10gbit/s gaan, 40gbit is in de maak (of net al gecertificeerd?) en 100gbit/s zal binnekort ook al tot de mogelijkheden behoren... Om dat nog maar niet te spreken wat er zou gebeuren mochten er meerdere kleuren gecombineerd kunnen worden (denk aan RGB combinaties) dan zouden ettelijke terrabits per seconde wel mogelijk worden lijkt me...

-Heel het land vol fiber leggen zou veel werk zijn. Lees : veel werkkrachten nodig. Dit zou een serieuse boost voor de economie zijn, en honderden (denk eerder zelfs duizenden...) jobs creëren geschikt voor alle type werknemers : van straatwerkers voor het opbreken van straten tot telecommunicatieingenieurs tot netwerkbeheerders. Vooral in Wallonië zouden deze extra jobs de werkloosheid helpen dalen, iedereen kan 'kabels graven' dus opleiding is hierbij geen excuus...

-We zien de laatste tijd een verschuiving van veel diensten die vroeger over apparte netwerken liepen of nog niet bestonden over het internet. Denk aan : webcam, VOIP, films en HDTV streaming, consoles die online gaan, teleworking, online foto's uploaden, ... Hierdoor zal de vraag naar bandbreedte (nogmaals) alleen maar sterk gaan toenenemen...

-Indien een groot deel van de bevolking over snel breedband beschikt zal die leiden tot meer (buitenlandse) investeringen in de ICT sector maar ook daarbuiten. Denk aan bedrijven die films via het internet willen verhuren, bedrijven die games via het internet downloadbaar maken (denk aan het hele steam concept) enzovoort... Wederom een boost voor de economie en de reputatie van ons land.
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Fijne toekomstmuziek. Maar FTTh zal nog lang op zich laten wachten. Je moet dan in principe heel belgië openleggen. De kosten voor de openbare werken alleen al zullen gigantisch zijn. Zelfs voor een bedrijf als BGC is dat wel ff slikken. Het zal er wel komen, dat is zeker. Maar de vraag is inderdaad wanneer :).
Caey
Pro Member
Pro Member

Blue-Sky schreef:@ Caey
Betreft je tekst in quote
Caey schreef:
bambipower, je bewijst met deze, sorry dat ik het zeg, dat je niet alleen dom bent maar achterlijk erbij. (aka ik werk in een callcenter)
Dat is toch over hoor,... gelieve zulke uitspraken best te laten.

Hou je a.u.b aan de
Regels
Post geen berichten om een persoon aan te vallen. (zie punt 4 en onderaan van het lijstje)
Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
hollebollegijs schreef:
bambipower schreef:
Caey schreef:bambipower, je bewijst met deze, sorry dat ik het zeg, dat je niet alleen dom bent maar achterlijk erbij. (aka ik werk in een callcenter)
Tis hier weer heel leuk en persoonlijk...

Scheelt er soms iets met mijn reply's hier? Zodat ik telkens een persoonlijke aanval moet verwerken... Of heb ik gewoon tegenslag? Ik post hier al minder door die persoonlijke aanvallen, en als ik dan nog eens iets post - dan heb ik het weer zitten :-(

Time-out for me - game over
niks van aan trekken, het is maar caey die het zegt.

De ironie is de meesten blijkbaar ontgaan, de originele tekst is een link naar wat hollebollegijs ooit eens gezegd heeft tegen mij: hier nogmaals de link
en om het maar helemaal duidelijk te maken:
hollebollegijs op Ma Jan 14, 2008 12:17 schreef: caey, je bewijst met deze, sorry dat ik het zeg, dat je niet alleen dom bent maar achterlijk erbij.
Het was maar eventjes een randopmerking, maar de ironie is blijkbaar de meesten ontgaan.

Wat betreft BGC en innovatie daar is uiteraard geen punt aan. Het is wel zo dat het voor de kleinere providers en zelfs voor Telenet zeer moeilijk is om een aanzienlijk klantenbestand uit te bouwen en aan te houden.
Vandaar dat ik de inspanningen van het BIPT om een langetermijnvisie uit te bouwen ten zeerste apprecieer. Maar op korte termijn is dat eigenlijk nadelig voor de consument. Aan de andere kant: Belgacom ging VSDL niet gebruiken voor internet aan te bieden, maar als andere providers dit wel mogen zal Belgacom wel moeten volgen.
Ik vraag mij eigenlijk ook af wat er zal verranderen op internet gebied dit jaar, we zullen zien zeker?

:wink:
Isoik
Member
Member

hollebollegijs schreef:
voodoodoll schreef:
r2504 schreef:
hollebollegijs schreef:mag ik u op één ding wijzen ivm de hoge prijzen. dat de klant zelf ook grote schuld treft en niet alleen de grote providers. de klant heeft altijd die prijzen betaald zonder al te veel gezanik. dus dat uitmelken hebben ze dan ook gedeeltelijk aan hun eigen te danken.
Nou breekt men klompt :eek: Het is de klant z'n schuld ook dat Belgacom eerst lange tijd een monopolie had op DSL diensten en de klant gewoon geen keuze had om die hoge prijzen te betalen zeker ?

Ik denk dat er al jaren protest is tegen de praktijken van BGC maarblijkbaar heeft dat weinig gevolgen... het enige wat ze doen is netjes Telenet achterna hollen.

Je uitspraak klinkt al even absurd dan de NMBS (nog zo'n staatsbedrijf) dat de vertragingen van z'n treinen toeschrijft aan "reizigersbewegingen" (maw. het in en uitstappen van de reizigers).
Absoluut trieste uitspraak van een Belgacom-medewerker :cry:
nee hoor, niks van hoor, geen trieste uitspraak, maar gewoon keiharde realiteit.
tja, sommigen blijken er niks hier van te snappen. het monopolie is verleden tijd. als de klant vandaag zijn duur belgacom abonnement blijft betalen, waarom zou belgacom dan zijn prijzen laten zakken. als er vele klanten zouden gaan lopen omdat het te duur is, dan zou belgacom wel iets doen, maar nu, nee, ze hebben groot gelijk, hoe zou je zelf zijn. zolang je klanten komen en blijven betalen maar ja, voodoodoll snapt het blijkbaar niet.
Het is toch wel straf dat je zegt dat dit ook de klant zijn schuld is, je kijkt precies ook niet verder dan je neus lang is.

De consumenten die overwegen om te veranderen van provider komen uiteindelijk toch weer terug in de handen van de grote bedrijven. Als je een ADSL abonnement aanvraagt bij een andere provider betaal je in elk geval een deel aan Belgacom. Idem voor abonnementen waar je zogezegd geen Belgacom lijn voor nodig hebt, als je dat niet meer betaalt voor deze keuze blijf je toch Belgacom steunen omdat de kleinere ADSL providers Belgacom centrales huren. Wat je ook doet je kunt je niet ontdoen van deze.

Voor de consumenten die de stap gezet hebben komen uiteindelijk ook weer volledig in de handen van de "big guys", omdat ze toch andere providers blijven opkopen, het in gebeurt met Chello, Tiscalli, enz. en nu ook met Scarlet.
Het is gewoon een kwestie van tijd voor dit gebeurt met Dommel. Je houd er ook geen rekening mee hoe vervelend dit is voor al de mensen die verandering willen zien, en deze moeten dan ook altijd extra kosten betalen voor "installaties", enz. en wordt er elke keer ook een jaarcontract (soms langer: 12+ maanden) onder hun neus geschoven.

Dit is helemaal geen kwestie van "angst" of "toelaten", de consument heeft gewoon geen andere keus. Monopolie gedaan zeg je? Daar lach ik mee, oftewel wordt het versterkt door opkopingen, verhuren van centrales aan kleinere providers of verhuren van telefoonlijnen aan klanten zodat deze ADSL kunnen gebruiken bij een "alternatieve" provider.

Er zijn natuurlijk dan ook consumenten die minder technisch begaafd zijn en dus ook minder kennen op dit vlak, het is ook logisch dat deze "angst" hebben voor de stap te zetten en panikeren bij elke biep van hun hardware. Als je hier je mening op baseert ben je zelf binnen 4 muurtjes bezig. En dan moet je ook nog kijken naar de gemeentes met beperkte internet toegang waarvan ik een ben, die dus surfen aan een -1Mbps lijn en betalen voor een 6Mbps abonnement. Als je de stap durft zetten kom je er in de meeste gevallen ook nadelig vanaf.

---

Ik vind het goed dat onze twee grote providers ook overwegen om glasvezel te gaan plaatsen, hopelijk zal dit zijn voor de nabije toekomst. Dit zal inderdaad wel voor een stijging in werk aanbiedingen zorgen en dus onze economie omhoog brengt.
Maar wat ik ook hoop is dat ze dit wat anders gaan aanpakken zoals ze nu bezig zijn met hun te hoge prijzen, maar ja zoals ze zeggen: dromen zijn bedrog.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

spijtig dat ze voor mijn reactie nog altijd geen imoticon hebben...
hollebollegijs ...
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

misterjo schreef:spijtig dat ze voor mijn reactie nog altijd geen imoticon hebben...
hollebollegijs ...
Afbeelding

Afbeelding
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Caey
Pro Member
Pro Member

misterjo schreef:spijtig dat ze voor mijn reactie nog altijd geen imoticon hebben...
hollebollegijs ...
geen emoticon, maar ik ken wel iemand met identiek dezelfde manier van denken:
Afbeelding

Voor ik dus weer commentaar krijg: dit is bedoeld als satire
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Waarmee het eeuwigdurende gezannik terug op de portal beland is.

Schuine tekst hierboven is geen (a.b.n.)

Ze hebben terug hun spelleke waar ze het graag hebben... op de frontpage.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 18 maa 2008, 11:36, in totaal 2 gewijzigd.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Afbeelding
ooh. shiny.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Caey schreef:
hollebollegijs ...
geen emoticon, maar ik ken wel iemand met identiek dezelfde manier van denken:
Afbeelding

Voor ik dus weer commentaar krijg: dit is bedoeld als satire
wow, dit is mijn idool.
zijn poster hangt boven mijn bed. 8) :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik zou iedereen toch willen vragen om on topic te blijven en in godsnaam te stoppen met elkaar persoonlijk aan te vallen. Indien jullie niet op een volwassen manier een discussie kunnen aan gaan, dan zie ik (wij) mij genoodzaakt om hier een slotje op te gooien.
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hollebollegijs schreef:
Lord Utopia schreef:Dat is gelijk zeggen dat uw internet serieus vertraagt, omdat er meer mensen gebruik van maken. Dat is ook bullshit, de operatoren moeten maar zorgen dat ze de overstroom aankunnen, en de service bieden waar de klant voor betaalt 8-)
internet dat vertraagt door de veel gebruikers. tja, bij telenet is dat gewoonweg de harde realiteit. en dat is niet 123 op te lossen. dit is dus geen bullshit.
tja, lord utopia, zo een uitspraak had ik nu niet van jou verwacht.
Sorry ergens heeft hij gelijk, wij hebben geen snelheidsgaranties, maar we hebben wel limieten om de snelheid te garanderen !? Het is het één of het ander !
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Even terug on topic... http://www.datanews.be/nl/news/90-14-17 ... gelen.html

Het BIPT heeft dus blijkbaar liever dat Belgacom de stap naar FTTH niet zet om de anderen niet pijn te doen. Met dergelijke redeneringen komen we natuurlijk ook nergens :roll:
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Even terug on topic... http://www.datanews.be/nl/news/90-14-17 ... gelen.html

Het BIPT heeft dus blijkbaar liever dat Belgacom de stap naar FTTH niet zet om de anderen niet pijn te doen. Met dergelijke redeneringen komen we natuurlijk ook nergens :roll:
En net over de grens davert de 'snelheids'trein verder.
Bijgaand een foto die ik gisteren op de markt in Valkenswaard nam.
De gravers bevestigden dat het om glasvezel voor de consument ging. (FTTH)
Nederland wordt in hoog tempo verglaasd.
Bijlagen
valkenswaard.jpg
(89.64 KiB) 104 keer gedownload
Rogue
Premium Member
Premium Member

yep, google maar eens op "onsnet"

100 Mbps Up/down >>> 39,95

in sommige steden minder
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Inderdaad, zo valt Valkenswaard onder "OnsBrabantNet", Link , een van de vele glasvezelinitiatieven.

20.00 glasvezel aansluiting
13.95 Televisie, 48 zenders
12.50 internet up/down 100Mbit/s
------
46.45 /maand

voor 12.50 krijgt men een telefoonaansluiting met gratis bellen naar vaste nummers binnen Nederland

Opvallend is dat de aanleg niet alleen door KPN en de kabelboeren gebeurt, maar ook door gemeenten en woningbouwverenigingen zoals http://webwereld.nl/articles/11066/grot ... l-aan.html

Het gaat ook wel eens fout omdat er te weinig belangstelling bestaat zoals http://webwereld.nl/articles/50322/arnh ... grond.html :eek:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Limburg schreef:Opvallend is dat de aanleg niet alleen door KPN en de kabelboeren gebeurt, maar ook door gemeenten en woningbouwverenigingen zoals http://webwereld.nl/articles/11066/grot ... l-aan.html
Die interesse bestaat er in Belgie blijkbaar ook, getuigen deze post elders...

Code: Selecteer alles

Tim Van Bruyssel (Telesys Benelux) 

Als wij als bedrijf zelf een fiber willen aanleggen van de ene kant van de straat naar de ander kant onder de straat dan komen daar zoveel papieren bij kijken dat het meer geld kost voor de papieren dan voor de fiber. Als er een kleindere bijvoorbeeld vastgoedkantoor zou geintresseerd zijn dan rij je toch weer vast.

Mijn bedrijf heeft interesse om een ftth netwerk te bouwen maar het is bijna onmogelijk.

1) Waar ga je aansluiten op de backbone? BELGACOM of TELENET?
2) Voor triple play te kunnen aanbieden moet je over TV rechten beschikken en dat kan een kleine organisatie niet bekomen.
3) Waar kan je verdeelkasten zetten (bouwvergunning + grond) Niemand wil extra kasten voor zijn huis.

Ik vraag mezelf af hoe je als kleine operator een fiber netwerk kan uitbouwen. Dan zal er nog veel moeten veranderen en dat gaan ze niet doen om Belgacom niet pijn te doen. Het is een straatje zonder einde en als het zo lang gaat duren als het vormen van een regering dan is het weer een soap.
Limburg schreef:Het gaat ook wel eens fout omdat er te weinig belangstelling bestaat zoals http://webwereld.nl/articles/50322/arnh ... grond.html :eek:
Als je kijkt dat de doelstellingen 40% van de gezinnen zijn dan vrees ik ervoor dat dit in Belgie toch een moeilijke doelstelling is. Het grote probleem is ook dat je uiteindelijk als dergelijke initiatieefnemer moet aansluiten op BGC of TN... en dat prijzen zoals in Nederland dan ook totaal niet mogelijk zijn zoals de persoon van Telesys aangeeft.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Kan men geen afspraken maken met een aardgas-distributeur om fiber in de aardgasleidingen te trekken? 't Is toch maar licht dat door de kabel flitst?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

nogChoco schreef:Kan men geen afspraken maken met een aardgas-distributeur om fiber in de aardgasleidingen te trekken? 't Is toch maar licht dat door de kabel flitst?
Aansluiten zou dan wel een leuke bedoening worden... in de aardgas buis een gaatje gaan boren om de fiber te connecteren :eek:
dbr
Premium Member
Premium Member

r2504 schreef:
Limburg schreef:Opvallend is dat de aanleg niet alleen door KPN en de kabelboeren gebeurt, maar ook door gemeenten en woningbouwverenigingen zoals http://webwereld.nl/articles/11066/grot ... l-aan.html

Als wij als bedrijf zelf een fiber willen aanleggen van de ene kant van de straat naar de ander kant onder de straat dan komen daar zoveel papieren bij kijken dat het meer geld kost voor de papieren dan voor de fiber. Als er een kleindere bijvoorbeeld vastgoedkantoor zou geintresseerd zijn dan rij je toch weer vast.

Mijn bedrijf heeft interesse om een ftth netwerk te bouwen maar het is bijna onmogelijk.

2) Voor triple play te kunnen aanbieden moet je over TV rechten beschikken en dat kan een kleine organisatie niet bekomen.
3) Waar kan je verdeelkasten zetten (bouwvergunning + grond) Niemand wil extra kasten voor zijn huis.

Ik vraag mezelf af hoe je als kleine operator een fiber netwerk kan uitbouwen. Dan zal er nog veel moeten veranderen en dat gaan ze niet doen om Belgacom niet pijn te doen. Het is een straatje zonder einde en als het zo lang gaat duren als het vormen van een regering dan is het weer een soap.
Limburg schreef:Het gaat ook wel eens fout omdat er te weinig belangstelling bestaat zoals http://webwereld.nl/articles/50322/arnh ... grond.html :eek:
Als je kijkt dat de doelstellingen 40% van de gezinnen zijn dan vrees ik ervoor dat dit in Belgie toch een moeilijke doelstelling is. Het grote probleem is ook dat je uiteindelijk als dergelijke initiatieefnemer moet aansluiten op BGC of TN... en dat prijzen zoals in Nederland dan ook totaal niet mogelijk zijn zoals de persoon van Telesys aangeeft.
De oplossing zou dus zijn bijvoorbeeld een conncetiemaken met het glas in Valkenswaard zodat je niet hoeft te connecteren met Telenet noch Belgacom.
Technisch is dat natuurlijk vrij eenvoudig, juridisch ligt dat denk ik moeilijker.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

r2504 schreef:
Die interesse bestaat er in Belgie blijkbaar ook, getuigen deze post elders...

Waarom zou je je moeten aansluiten op Belgacom of Telenet?
Er zijn meer dan genoeg andere en goedkopere netwerken waar je je kan op aansluiten en er is niets dat je weerhoudt om je eigen netwerk op te zetten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Mr.T schreef:Waarom zou je je moeten aansluiten op Belgacom of Telenet? Er zijn meer dan genoeg andere en goedkopere netwerken waar je je kan op aansluiten en er is niets dat je weerhoudt om je eigen netwerk op te zetten.
Je eigen netwerk (en dan spreken we wel over gans Belgie) opzetten is enorm duur, en of de andere carriers zoveel goedkoper zijn is de vraag (aangezien veel ADSL providers volgens mij uiteindelijk nog steeds hun interconnectie afnemen bij een BGC en TN - correct me if I'm wrong).
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
Mr.T schreef:Waarom zou je je moeten aansluiten op Belgacom of Telenet? Er zijn meer dan genoeg andere en goedkopere netwerken waar je je kan op aansluiten en er is niets dat je weerhoudt om je eigen netwerk op te zetten.
Je eigen netwerk (en dan spreken we wel over gans Belgie) opzetten is enorm duur, en of de andere carriers zoveel goedkoper zijn is de vraag (aangezien veel ADSL providers volgens mij uiteindelijk nog steeds hun interconnectie afnemen bij een BGC en TN - correct me if I'm wrong).
Ook niet overdrijven he.
In het begin kan je gerust werken met bijv. quagga
Dan kom je met 10000 euro voor apparatuur al een heel eind. Het is niet dat je start en direct een paar 100Mbit/s gaat doen.

Daarnaast ken ik bitter weinig ADSL providers die hun interconnectie bij Belgacom of Telenet afnemen.
Dommel, Edpnet en evonet alvast niet. De rest is waarschijnlijk nog niet eens de moeite waard om te vernoemen (Scarlet en Tele2 hebben uiteraard hun eigen netwerk)
nogChoco
Premium Member
Premium Member

r2504 schreef:
nogChoco schreef:Kan men geen afspraken maken met een aardgas-distributeur om fiber in de aardgasleidingen te trekken? 't Is toch maar licht dat door de kabel flitst?
Aansluiten zou dan wel een leuke bedoening worden... in de aardgas buis een gaatje gaan boren om de fiber te connecteren :eek:
Je kan er een aansluitstuk tussenzetten, hé.
bolleke64
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Fiber@home is de toekomst, pas dan zal BelgacomTV ook pas een volwaardig product zijn.

In NL zijn ze er volop mee bezig.

de RF specialist
ikke
Voor al uw vragen op RF en PA gebied. Intergratie van Multimedia toepassingen in binnen en buitenland.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

bolleke64 schreef:Fiber@home is de toekomst, pas dan zal BelgacomTV ook pas een volwaardig product zijn.

de RF specialist
ikke
met VDSL2 is BGCTV ook wel een volwaardig product hoor :)
natas666
Starter Plus
Starter Plus

Lord Utopia schreef:
bolleke64 schreef:Fiber@home is de toekomst, pas dan zal BelgacomTV ook pas een volwaardig product zijn.

de RF specialist
ikke
alles is maar volwaardig zonder limiet.
5 seconden spurten en doodvallen voor de rest van de maand brengt niks op.
roebenofski
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

natas666 schreef:
Lord Utopia schreef:

de RF specialist
ikke
alles is maar volwaardig zonder limiet.
5 seconden spurten en doodvallen voor de rest van de maand brengt niks op.
Ik verkies toch een zeer ruime limiet hoor. Limietloos bestaat immers bijna nooit, de meeste isp's hanteren een FUP. Met een limiet weet ge tenminste waar ge aan toe zijt.
Rogue
Premium Member
Premium Member

Jongens op BGCTV is er geen limiet hoor ^^
Afbeelding
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Deze week was er op de gemeente een zitting over het opnieuw aanleggen van de straat hier (werd tijd). Er moeten nieuwe rioleringsbuizen en gas gelegd worden, en er was in dit stadium nog niet meteen sprake van belgacom. Maar er kan nog veel veranderen zeiden ze, het is nog maar in het stadium van voorstel atm.
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

De mooiste zin in het verhaal.

Belgacom is in het verleden altijd een innovatief bedrijf geweest
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”