Weird :-p EDPNET.be is niet belgisch ?
Ik woon niet in België ?
-
cavecat
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Weird .. .als ik via de scarlet site naar "abonneer me" ga om te zien of Scarlet 20 hier beschikbaar is ... krijg ik een mooie boodschap dat dat alleen gaat vanaf een belgische lijn 
)
Floris Bakker for president!
- Patje
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
IK heb dat ook al voorgehad, is dit de melding ?cavecat schreef:Weird .. .als ik via de scarlet site naar "abonneer me" ga om te zien of Scarlet 20 hier beschikbaar is ... krijg ik een mooie boodschap dat dat alleen gaat vanaf een belgische lijn
Weird :-p EDPNET.be is niet belgisch ?)
het is nog steeds zo hier ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- D3bian
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Cavecat, als je wil kan ik het wel verklaren, maar kdoe het via privé vermits het hier privé informatie betreft ivm je ip. Zie pbcavecat schreef:Weird .. .als ik via de scarlet site naar "abonneer me" ga om te zien of Scarlet 20 hier beschikbaar is ... krijg ik een mooie boodschap dat dat alleen gaat vanaf een belgische lijn
Weird :-p EDPNET.be is niet belgisch ?)

- D3bian
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Zo vreemd is het niet hoor, zijn wel meer ISP's die in de Benelux actief zijn die werken met ranges die in een ander land zijn aangevraagd, maar dan herverdeeld worden naar de andere filialen in andere landen. In principe mag dit zomaar niet, maar jah, in principe dus