Ik woon niet in België ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
cavecat
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Weird .. .als ik via de scarlet site naar "abonneer me" ga om te zien of Scarlet 20 hier beschikbaar is ... krijg ik een mooie boodschap dat dat alleen gaat vanaf een belgische lijn :-)

Weird :-p EDPNET.be is niet belgisch ? :-))
Floris Bakker for president!
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

cavecat schreef:Weird .. .als ik via de scarlet site naar "abonneer me" ga om te zien of Scarlet 20 hier beschikbaar is ... krijg ik een mooie boodschap dat dat alleen gaat vanaf een belgische lijn :-)

IK heb dat ook al voorgehad, is dit de melding ?
het is nog steeds zo hier ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

cavecat schreef:Weird .. .als ik via de scarlet site naar "abonneer me" ga om te zien of Scarlet 20 hier beschikbaar is ... krijg ik een mooie boodschap dat dat alleen gaat vanaf een belgische lijn :-)

Cavecat, als je wil kan ik het wel verklaren, maar kdoe het via privé vermits het hier privé informatie betreft ivm je ip. Zie pb
Afbeelding
cavecat
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

I saw :)

Klinkt logisch , maar 't is toch vreemd :-)
Floris Bakker for president!
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Zo vreemd is het niet hoor, zijn wel meer ISP's die in de Benelux actief zijn die werken met ranges die in een ander land zijn aangevraagd, maar dan herverdeeld worden naar de andere filialen in andere landen. In principe mag dit zomaar niet, maar jah, in principe dus :p
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”