adsl2fit

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
vscomp
Plus Member
Plus Member

inter schreef:r2504, ik snap niet waarom je hier eigenlijk nog komt! Als er niks goed is doe de andere leden van dit forum een plezier en blijf hier weg ipv telkens de negatieve toer op te gaan. Ga op een telenet forum je uit gaan leven want daar kan je iets over zeggen, over A2F kan JIJ niks zeggen. Dat je iets volgt, ok, info is altijd handig maar je mening verspreiden zonder er ook maar mee in aanraking gekomen te zijn ... Spijtig genoeg zijn er genoeg mensen zoals jij die alles in het negatieve trekken ! En zoals je reeds zei, blijf bij telenet en koop je volumepacks en hou hier je kwebbel als je maar enkel negatief kan zijn.
Ik geef je 100% gelijk!
Adsl2fit is belange de slechtste niet ik denk dat telenet pas "slecht" genoemd kan worden, eerst 10000BEf aansluitingskost aanrekenen, dan limieten invoeren, glijdende telemeter,prijzen omhoog doen,aantal gebruikers beperken, snelheid cappen op 4mbits!
Telenet is enkel uit op GELD.
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Ik kan inter en vscomp alleen maar bijtreden. Ik heb van r2(en nog ewa cijfers) nog NIKS maar dan ook nog niks opbouwend gelezen.

En als je hier echt alleen maar komt om te zagen en te klagen dan zijn we je liever kwijt dan rijk.

greetz,

Nob
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Nob schreef:Ik kan inter en vscomp alleen maar bijtreden. Ik heb van r2(en nog ewa cijfers) nog NIKS maar dan ook nog niks opbouwend gelezen.
Ik tracht gewoon ADSL2FIT op een eerlijke manier te evalueren (ik loop niet meteen naar een andere provider als die hemel op aarde belooft)... ik beweer trouwens ook niet dat Telenet hemel op aarde is.

Als ik terecht opmerk dat de problemen tot op heden nog steeds niet opgelost zijn, en dat men na enkele maanden reeds zijn gebruiksvoorwaarden aanpast (als je dan toch op TN wil zeuren... daar heeft men dat pas na enkele jaren gedaan) bij ADSL2FIT... tja, dan ben ik negatief volgens jullie.

Gelukkig zijn er nog forumbezoekers zoals Debruineogenboy die ook realistisch zijn, en respect hebben voor ieders mening.
Fr3aK
Member
Member

r2504 schreef:
Nob schreef:Ik kan inter en vscomp alleen maar bijtreden. Ik heb van r2(en nog ewa cijfers) nog NIKS maar dan ook nog niks opbouwend gelezen.
Ik tracht gewoon ADSL2FIT op een eerlijke manier te evalueren (ik loop niet meteen naar een andere provider als die hemel op aarde belooft)... ik beweer trouwens ook niet dat Telenet hemel op aarde is.

Als ik terecht opmerk dat de problemen tot op heden nog steeds niet opgelost zijn, en dat men na enkele maanden reeds zijn gebruiksvoorwaarden aanpast (als je dan toch op TN wil zeuren... daar heeft men dat pas na enkele jaren gedaan) bij ADSL2FIT... tja, dan ben ik negatief volgens jullie.

Gelukkig zijn er nog forumbezoekers zoals Debruineogenboy die ook realistisch zijn, en respect hebben voor ieders mening.
Wat is er dan bij A2F veranderd ? Dat van geen servers draaien voor derden bestaat al vanaf het begin. Klagen mogen we niet doen want we hebben nog altijd internet en ze vergoeden ons zelfs nog, iets wat andere ISP niet doen :x .
Wat betreft die problemen die zo lang blijven aanhouden:
Bij TN heb ik 2 zomers telkens 2maand zonder internet gezeten en telkens raakte dat niet opgelost voor het school begon.
Bij TN had de laatste 6 maand hogere ping dan ADSL'ers op TN hun servers.
BGC heeft ook problemen gehad met overschakeling naar 3.3mbits die vele langer aanhielden.
Voor mij is A2F een opluchting.

Greetz
Tae
Premium Member
Premium Member

Ik wil ook even mijn mening kwijt van ADSL2F.

Ik heb ongeveer al een weekje 2fit en ik ben al zker over de 10GB :-D ondanks alle problemen ben ik toch blij dat ik ongelimiteerd kan downloaden vandaar mijn overstap van Skynet naar ADSL2f en als alle problemen van de baan zijn dan kan het zker nimeer stuk :!: :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Wel Fr3ak en Tae... da's mooi, en ik respecteer jullie mening hierover (al blijken andere dat niet altijd te doen als het objectief is).

Wat Fr3ak zijn ervaring is met TN... da's spijtig, maar had zeker zover niet moeten komen. Persoonlijk heb ik wat "veel" moeten bellen ivm. m'n verhuis bij TN... en uiteindelijk heb ik hier de nodige compensaties voor gekregen. Het lijkt me dan bizar dat je twee maanden zonder internet zou zitten en hier geen compensatie voor zou krijgen.

Feit is dat geen enkele provider een 10/10 krijgt... maar dat neemt niet weg dat we daar kritisch over mogen zijn. Dat dit meer gebeurd bij een nieuwe provider welke veel belooft is wat mij betreft niet meer dan normaal.
Gast

ikzelf ben ook een telenet klant en ik volg ook het adsl2fit verhaal zoals r2504 , ik heb al meermaal zitten denken om adsl2fit aan te schaffen (samen met telenet ), de papieren liggen trouwens al 2 maanden ingevuld in men kast ;) maar ik heb nog altijd mijn twijfels , ik hoop dat ze de problemen snel kunnen oplossen , en dat ze de no limits voorwaarde kunnen behouden , dan pas stuur ik mijn formuliertje op :)
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

r2, het gaat hier niet alleen over dit topic. Lees al je antwoorden er maar is op na.

En van mij mag iedereen zeker zijn eigen mening hebben, maar met wat negatieve commentaar, zonder dat die onderbouwd is, of zonder een alternatief, daarmee zijn we hier niks.

greetz,

Nob
trINItr0n

No offence, maar dit is wel geen telenet vs adsl2fit thread.

Hebben hier nog steeds hetzelfde probleem : krijgen ip maar er raakt niets door verbinding ... heb vandaag al 3 keer proberen de helpdesk te bereiken en daar nam ofwel niemand op ofwel was het bezet.

Nu werkt alles wel ff wel maar kvrees dat het subiet weer plat zal liggen.

Iemand meer weet over dit probleem?

grtz
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

noteer dit ip eens, en probeer of je hierop kan raken als de probs er terug zijn:

google: http://216.239.59.99
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
trINItr0n

euh nee, pingen naar dns of gateway(81.89.98.254) werkt niet dus google zal dan ook wel niet gaan eh ...
Alles werkt nu toch weer behoorlijk sinds een paar uur, hopelijk blijft het zo.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

trINItr0n,

Als het de ene keer wel werkt en de andere keer niet... zou ik het voorlopig houden op problemen ten gevolge van de Scarlet troubles... maybe juist een interventie in jouw regio of op de lex of bas waarop jij bent aangesloten...

Anderzijds doet dat probleem mij denken aan spyware a la newdotnet. ...

Maar als het de ene keer wel gaat en de andere keer niet....?
I love it when a plan comes together!
trINItr0n

euh nee, zeker geen spyware want router draait debian linux :)

hebben het daarjuist weer voorgehad, en heb es een tcpdump gedaan van ppp0. Blijkt nu dat er toch enkele pakketjes binnenkomen: icmp echo request en ook paar naar poort 135, waarschijnlijk van mensen die gewoon hele ranges afscannen. Maar toch raar dat er pakketjes binnenkomen...
Zelf pingen naar eender wat lukt nie, outgoing dns-requests worden niet beantwoord etc, etc, miserie dus. Hopelijk raakt dit snel opgelost
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Pingen naar eender wat lukt niet? Dan vrees ik toch dat er local iets bij u niet klopt, want pingen dat kan iedereen normaal wel.. wat wel kan is.. dat ge ff nen minuut, max 5 tijdens deze problemen op sommige momenten probs kunt hebben met dns..

Maar lijkt toch dat niet te zijn.. strange..
trINItr0n

Strage idd, en hebben hetzelfde probleem als we met Windows XP proberen te connecteren.
Dus ofwel scheelt er iets aan ons modem, ofwel is er iets mis bij adsl2fit.
Ik vermoed het laatste. Bovendien had de threadstarter juist hetzelfde probleem ...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Maybe toch eens met een andere modem proberen.. je weet nooit...

Nu, van de persoon bovenaan kunnen we niks zeggen of concluderen.. feedback == null ;-). Kan daar evengoed newdotnet zijn eh...

Het is alleszinds geen gevolg blijkbaar van het nationaal probleem..dit gaat trouwens steeds beter.. Ik zou zeggen, test es met modem.. en desnoods eens luisteren bij A2F... ziet niet direct in wat het zou kunnen zijn.. zeker niet als je een ip krijgt....is je synch normaal?
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”