Vorige week kreeg ik telefoon van Belgacom om te zeggen dat ik 6 euro korting krijg op mijn eerstvolgende Belgacom factuur.Als rede werd opgegeven dat ik deze korting kreeg omwille van mijn jarenlange trouw aan Belgacom.Ik reageer dus oooh das prettig nieuws en die juffrouw verteld mij dat ik hierover nog een brief zou krijgen van Belgacom ter bevestiging.Wat vind ik maandag in mijn brievenbus ? jawel twee brieven van Belgacom met een nieuw contract waarin ze denken dat ik een of andere nieuwe dienst met de naam "phonemail" wil.Ze doen zelfs alsof ik hierom gevraagd zou hebben.
"ingevolge uw recent contact met een van onze diensten" Belgacom heeft mij opgebeld Ik heb niet eens de vraag gekregen of ik een nieuwe dienst wou laat staan dat ik ermee akkoord ging.Van mijn part mogen ze hun 6 euro korting steken waar de zon niet schijnt.Ik vind dit niet kunnen Belgacom en je mag nog een gepeperd telefoontje verwachten naar de klantendienst.Tenminste als ik een medewerker aan de lijn krijg want eer ze daar oppakken hedde de nieuwe cd van Helmut Lotti gehoord (helemaal gratis).Nergens maar dan ook nergens heb ik mijn akkoord gegeven dat ik wou dat er iets aan mijn telefoonlijn zou gewijzigd worden.Het wordt tijd dat Belgacom nog is op zijn bek gaat zoals de volumepacks die jaren geleden in de schijtwerpers stonden

de groeten,
Erik