Belgacom heeft nu al aardig wat erin geinvesteerd,
maar ik ben echt benieuwd hoe ver het er nu mee staat.
En, 100mbit zou dus toch mogelijk zijn hé?

L-army: Ik heb even je topic titel aangepast, het is VDSL2 en niet VDSL2+
De BGC installateur die mijn lijn kwam aansluiten sprak over maart. Hij had eens in de kast gekeken en 'de VDSL2 blokken steken al klaar'. Ik heb altijd gelezen 'ergens in de lente' en die begint als ik me niet vergis op 21 maart. Enigste vraag is natuurlijk hoe het met de openstelling van het VDSL2 netwerk zal gaan. Nu het BIPT den arm van BGC probeert om te wringen, zal BGC wel eens den ambetante kunnen gaan uithangen en alles (inclusief Dommel) zolang mogelijk proberen uit te stellen. Wat ze Dommel bieden zou misschien wel eens de referentie kunnen worden die BGC aan iedereen moet gaan bieden. Dommel claimt dat ze een mondelinge afspraak heeft, maar wat stelt dat voor ?L-army schreef:100Mbit zal in het allerbeste geval pas voor 2010 zijn
Belgacom gaat nooit sneller maken dan telenet, en als belgacom dat doet kan dommel ook niet sneller gaan.
Ik denk dat je je mag verwachten op 24-30Mbit/3Mbit tegen eind 2008 - begin 2009.
Marktleider ? BGC is marktleider voor xDSL oplossingen en Telenet is alleenheerser voor de kabel. Meer moeten/willen ze niet hebben. Elk de baas op zijn domein.riddickbe schreef: Ik denk dat dat de enige kans is om BGC weer marktleider in vlaanderen te maken
Ik denk dat het waarschijnlijk 20-24mbit/3mbit zal zijn, al hoop ik zelf op 5mbit up . .ma ja we leven in la Belgique he.L-army schreef:100Mbit zal in het allerbeste geval pas voor 2010 zijn
Belgacom gaat nooit sneller maken dan telenet, en als belgacom dat doet kan dommel ook niet sneller gaan.
Ik denk dat je je mag verwachten op 24-30Mbit/3Mbit tegen eind 2008 - begin 2009.
Maar binnen het jaar hebben de nederlanders ook vdsl2, voor de helft van de prijs en geen datalimiet. Met adsl was het ook zo.L-army schreef:VDSL2 is nog niet beschikbaar in NL bij mijn weten, België zal een van de eerste landen zijn die VDSL2 gaat gebruiken.
dat nederland goedkoper is, is ergens wel te begrijpen. Die markt is ook 50% groter als belgie. wat de limieten betreft, heb ik al eerder gezegd, heb je gelijk.brooklyn schreef:Maar binnen het jaar hebben de nederlanders ook vdsl2, voor de helft van de prijs en geen datalimiet. Met adsl was het ook zo.L-army schreef:VDSL2 is nog niet beschikbaar in NL bij mijn weten, België zal een van de eerste landen zijn die VDSL2 gaat gebruiken.
Voor de helft van de prijs, is dat een gok of ben je helderziende?brooklyn schreef:Maar binnen het jaar hebben de nederlanders ook vdsl2, voor de helft van de prijs en geen datalimiet. Met adsl was het ook zo.
Maar Nederland is een pak minder dicht bevolkt als Vlaanderen dus de investering is veel groter.hollebollegijs schreef:dat nederland goedkoper is, is ergens wel te begrijpen. Die markt is ook 50% groter als belgie.
De zoveelste opmerking die kan gecatalogeerd worden onder "de foefkes van Belgacom"hollebollegijs schreef: dat nederland goedkoper is, is ergens wel te begrijpen. Die markt is ook 50% groter als belgie. wat de limieten betreft, heb ik al eerder gezegd, heb je gelijk.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen? De prijzen van bgc worden bepaald door het bipt, als bgc daarvan zou afwijken zou het te marktverstorend zijn!Ze hebben ze gedaan, wel als ze produkten aan degelijke prijs verkopen hebben ze niks te vrezen.
BE is net 1 grote stad, veel mensen op een kleine oppervlakte, .. dus eigenlijk zelfs nog meer winst !hollebollegijs schreef:dat nederland goedkoper is, is ergens wel te begrijpen. Die markt is ook 50% groter als belgie. wat de limieten betreft, heb ik al eerder gezegd, heb je gelijk.brooklyn schreef:Maar binnen het jaar hebben de nederlanders ook vdsl2, voor de helft van de prijs en geen datalimiet. Met adsl was het ook zo.L-army schreef:VDSL2 is nog niet beschikbaar in NL bij mijn weten, België zal een van de eerste landen zijn die VDSL2 gaat gebruiken.