Dommel service
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb vorige week vrijdag een vraag gestuurd naar dommel via het crm panel, maar ik heb nog altijd niets ontvangen.
Vroeger toen ik pas bij dommel was, had ik na een paar uur al een antwoord en nu duurt het al enkele dagen, is dit normaal ?
Vroeger toen ik pas bij dommel was, had ik na een paar uur al een antwoord en nu duurt het al enkele dagen, is dit normaal ?
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Heel normaal,
zeker nu met de aanhoudende cityconnect problemen .
zeker nu met de aanhoudende cityconnect problemen .
-
- Member
Vanaf het 2de ticket de prioriteit op hoog zetten wil ook wel eens helpen. Antwoord na 1 dag. Een ander ticket met lage prioriteit staat na 3 weken nog altijd open.
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Dat hangt ervan af natuurlijk.
Als het nu om iets onbelangrijks gaat moet je de prioriteit natuurlijk niet op high zetten want dan hebben de mensen met echt belangrijke zaken natuurlijk geen voordeel van high functie meer.
Als het nu om iets onbelangrijks gaat moet je de prioriteit natuurlijk niet op high zetten want dan hebben de mensen met echt belangrijke zaken natuurlijk geen voordeel van high functie meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik heb al tickets openstaan van december ... dommel is de naam service niet eens waardig ...Joris84 schreef:Ik heb op 21/01/2008 een ticket gestart met prioriteit "high". Nog steeds geen antwoord... Service trekt op niks.
T'is eigenlijk toch erg eh...
Belgacom "goeie" service ivm bereikbaarheid en 0800 nrs, Telenet soortgelijk geval, maar beiden veels te duur.
EDPnet met een zeer goeie service maar vaker connectieproblemen of overboekproblemen.
Dommel met een goed aanbod en product (zeker voor netconnect) maar met een kwalijke reputatie voor hun helpdesk.
Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie???
Belgacom "goeie" service ivm bereikbaarheid en 0800 nrs, Telenet soortgelijk geval, maar beiden veels te duur.
EDPnet met een zeer goeie service maar vaker connectieproblemen of overboekproblemen.
Dommel met een goed aanbod en product (zeker voor netconnect) maar met een kwalijke reputatie voor hun helpdesk.
Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie???
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
En als ge dan support nodig hebt 't op 't forum moeten vragen ehInsom schreef:Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie???
't zou nog een idee zijn. OpenISP
't is de moment om nog wat reklame te maken voor,:
0903 42 714
Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd
0903 42 714
Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd
'ffen bellen en al alles word direct opgelost!
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- AnD
- Elite Poster
Van wie is dat nummer ?ceurrrix schreef:'t is de moment om nog wat reklame te maken voor,:
0903 42 714
Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd'ffen bellen en al alles word direct opgelost!
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
= ook meer inkomsten, en ook meer geld !dripke schreef:Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. .
Kunnen dit misschien investeren in betere support
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 16 keer
meer klanten , meer geld , meer medewerkers , tijd blijft hetzelfde... Dat noemen ze een bedrijf leiden en laten groeien...dripke schreef:Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. Als je rap antwoord wilt dan moet je 5 mails sturen ,dan krijg je binnen de 3 uur antwoord terug .
IDD, trouwens een beetje laster van Zeurix he, zo lijkt het alsof dat het enige nummer van Dommel is. Hun normale nummer is immers geen 0900 nummer.cloink schreef:Da's het "nood-nummer" van Dommel.AnD schreef:Van wie is dat nummer ?
Voor de rest blijft het natuurlijk jammer, bijna een tragedie zelfs, dat hun helpdesk niet kan volgen. En ook dat ze hun vacatures hiervoor blijkbaar niet ingevuld worden.
Ze zullen een ticketje maken .hoy69 schreef:ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Je hebt de opzeg toch laten tekenen ?
Handtekening is vereist.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Ben jij mischien die bewuste vriend van ceurrrix ??hoy69 schreef:ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Je kan beter ff briefke sturen voor de opzeg.
Hoelang is je fam al bij Dommel ? Als dit minder dan 1 jaar is dan zal je ook nog na Maart bij Dommel zijn.
-
- Plus Member
- Contacteer:
en waar gaat het familielid heen?hoy69 schreef:ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode
bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
.. Naar het buitenland?tarzan1990 schreef:en waar gaat het familielid heen?hoy69 schreef:ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode
bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
To download or not to download, that's the question.
En als er nu eens een paar mensen van UB bij dommel gaan helpen? 's avonds effe langs gaan om wat tickets te beantwoorden. Aan een verminderde prijs voor uw abo en redelijk goedkoop uurtarief, das beter dan pintjes te gaan zuipen op cafe :)cloink schreef:openisp.be is nog vrij... ;-)meon schreef:'t zou nog een idee zijn. OpenISP ;)
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Tis ook dat die tickets nog per post aangemaakt worden he ...Lord Utopia schreef:'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver
Zo moeilijk zal het wel niet zijn om iemand remote toegang tot de ticketq ( /dev/null ?!? ) te geven he
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Is er een hele tijd geleden geen UB gebruiker geweest die met veel (of iets minder) bombarie aangekondigd heeft dat hij bij Dommel ging werken ?
Ik weet dat Edpnet (of althans een werknemen van Edpnet) UB volgt en af en toe wat post, wanneer het nodig is.
Ik weet dat Edpnet (of althans een werknemen van Edpnet) UB volgt en af en toe wat post, wanneer het nodig is.
- AnD
- Elite Poster
Voor mij is het niet zo ver, op een 10 - 15 minuten ben ik daar.Lord Utopia schreef:'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Kost niet veel werk hoor.
Gewoon altijd antwoorden :
Kijk eens uw splitter en binnenbekabeling na.
Indien nog problemen, gelieve ons te contacteren op ons 070-nummer.
Gewoon altijd antwoorden :
Kijk eens uw splitter en binnenbekabeling na.
Indien nog problemen, gelieve ons te contacteren op ons 070-nummer.