Dommel service

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb vorige week vrijdag een vraag gestuurd naar dommel via het crm panel, maar ik heb nog altijd niets ontvangen.
Vroeger toen ik pas bij dommel was, had ik na een paar uur al een antwoord en nu duurt het al enkele dagen, is dit normaal ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Yup.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Heel normaal,
zeker nu met de aanhoudende cityconnect problemen .
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

fieldoxide schreef:Heel normaal,
zeker nu met de aanhoudende cityconnect problemen .
Zo zit dat dus, de cityconnect klanten krijgen voorrang ;)
dripke
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2008, 16:54
Locatie: Ninove

Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. Als je rap antwoord wilt dan moet je 5 mails sturen ,dan krijg je binnen de 3 uur antwoord terug :p.
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

Vanaf het 2de ticket de prioriteit op hoog zetten wil ook wel eens helpen. :-o Antwoord na 1 dag. Een ander ticket met lage prioriteit staat na 3 weken nog altijd open. :P
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

De prioriteit staat op "normal", dus in het vervolg beter "high" nemen. :)
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Dat hangt ervan af natuurlijk.
Als het nu om iets onbelangrijks gaat moet je de prioriteit natuurlijk niet op high zetten want dan hebben de mensen met echt belangrijke zaken natuurlijk geen voordeel van high functie meer.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 maa 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

Ik heb op 21/01/2008 een ticket gestart met prioriteit "high". Nog steeds geen antwoord... Service trekt op niks.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Joris84 schreef:Ik heb op 21/01/2008 een ticket gestart met prioriteit "high". Nog steeds geen antwoord... Service trekt op niks.
Ik heb al tickets openstaan van december ... dommel is de naam service niet eens waardig ...
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

T'is eigenlijk toch erg eh... :?
Belgacom "goeie" service ivm bereikbaarheid en 0800 nrs, Telenet soortgelijk geval, maar beiden veels te duur.

EDPnet met een zeer goeie service maar vaker connectieproblemen of overboekproblemen.

Dommel met een goed aanbod en product (zeker voor netconnect) maar met een kwalijke reputatie voor hun helpdesk.


Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie??? :|
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Insom schreef:Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie??? :|
En als ge dan support nodig hebt 't op 't forum moeten vragen eh :D
't zou nog een idee zijn. OpenISP ;)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

meon schreef:'t zou nog een idee zijn. OpenISP ;)
openisp.be is nog vrij... ;-)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

't is de moment om nog wat reklame te maken voor,:

0903 42 714

Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd
'ffen bellen en al alles word direct opgelost!
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

ceurrrix schreef:'t is de moment om nog wat reklame te maken voor,:

0903 42 714

Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd
'ffen bellen en al alles word direct opgelost!
Van wie is dat nummer ?
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

dripke schreef:Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. .
= ook meer inkomsten, en ook meer geld !
Kunnen dit misschien investeren in betere support
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

AnD schreef:Van wie is dat nummer ?
Da's het "nood-nummer" van Dommel.
ooh. shiny.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

dripke schreef:Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. Als je rap antwoord wilt dan moet je 5 mails sturen ,dan krijg je binnen de 3 uur antwoord terug :p.
meer klanten , meer geld , meer medewerkers , tijd blijft hetzelfde... Dat noemen ze een bedrijf leiden en laten groeien...
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

cloink schreef:
AnD schreef:Van wie is dat nummer ?
Da's het "nood-nummer" van Dommel.
IDD, trouwens een beetje laster van Zeurix he, zo lijkt het alsof dat het enige nummer van Dommel is. Hun normale nummer is immers geen 0900 nummer.


Voor de rest blijft het natuurlijk jammer, bijna een tragedie zelfs, dat hun helpdesk niet kan volgen. En ook dat ze hun vacatures hiervoor blijkbaar niet ingevuld worden.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Best toch aangetekend opzeggen. Niet dat ze het dan eerder gaan zien ofzo (dat kan evenged geseponeerd worden), maar jij staat veel sterker in je schoenen moest het een probleem zijn.

Better safe then sorry :-)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

hoy69 schreef:ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Ze zullen een ticketje maken .
Je hebt de opzeg toch laten tekenen ?

Handtekening is vereist.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

hoy69 schreef:ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Ben jij mischien die bewuste vriend van ceurrrix ?? :oops:
Je kan beter ff briefke sturen voor de opzeg.
Hoelang is je fam al bij Dommel ? Als dit minder dan 1 jaar is dan zal je ook nog na Maart bij Dommel zijn. :wink:
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode

bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

hoy69 schreef:ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode

bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
en waar gaat het familielid heen?
:-o
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

tarzan1990 schreef:
hoy69 schreef:ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode

bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
en waar gaat het familielid heen?
:-o
.. Naar het buitenland? :P
To download or not to download, that's the question.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

adsl van werkgever (ik weet niet via welke isp het gaat) maar , het zal haar maar 20euro kosten omdat werkgever sponsort.
vermits ze maar 5gig per maand trafiek heeft gemiddeld is volume niet echt prioriteit :)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

cloink schreef:
meon schreef:'t zou nog een idee zijn. OpenISP ;)
openisp.be is nog vrij... ;-)
En als er nu eens een paar mensen van UB bij dommel gaan helpen? 's avonds effe langs gaan om wat tickets te beantwoorden. Aan een verminderde prijs voor uw abo en redelijk goedkoop uurtarief, das beter dan pintjes te gaan zuipen op cafe :)
Please help, looking for a way to get rich and fast
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver :P
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Lord Utopia schreef:'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver :P
Tis ook dat die tickets nog per post aangemaakt worden he ...

Zo moeilijk zal het wel niet zijn om iemand remote toegang tot de ticketq ( /dev/null ?!? ) te geven he ;)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Is er een hele tijd geleden geen UB gebruiker geweest die met veel (of iets minder) bombarie aangekondigd heeft dat hij bij Dommel ging werken ?

Ik weet dat Edpnet (of althans een werknemen van Edpnet) UB volgt en af en toe wat post, wanneer het nodig is.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Als er hier toch zoveel vrijwilligers zijn, maak dan op UB gewoon een dommel-ticket-service hè :-)
Daar krijgt ge ook geen geld voor, uw eten moet ge wel zelf betalen, maar geen vervoerskosten :-p
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Lord Utopia schreef:'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver :P
Voor mij is het niet zo ver, op een 10 - 15 minuten ben ik daar. ;)
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

ik zal die pipos maar bellen zekers .ticket staat gewoon al dagen open zonder iets van update
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Kost niet veel werk hoor.
Gewoon altijd antwoorden :
Kijk eens uw splitter en binnenbekabeling na.
Indien nog problemen, gelieve ons te contacteren op ons 070-nummer.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”