ik herstart dan de router softwarematig and daarna is het weer voor en kleine tijd in orde tot het weer uitvalt
(router is niet draadloos)
waaraan kan dat zijn?

thx
ja geen connectie meer tot internetmeon schreef:Wat noemt ge uitvallen? Geen 'surf' meer, maar wel nog alle lampjes die branden? Of de modem die z'n synchronisatie verliest? En welke modem/router gebruik je?
dus gewoon naar dat nummer bellen en zeggen dat het is voor een lijntest?Patje schreef:Best uw lijn laten uit meten (lijntest) bellen op gratis nr 0800 22312
Ja bellen op dat nr en dan nr 3 of 4 toetsen voor verbindings problemen, dan zal er een operator de telefoon opnemenWeslee schreef:dus gewoon naar dat nummer bellen en zeggen dat het is voor een lijntest?Patje schreef:Best uw lijn laten uit meten (lijntest) bellen op gratis nr 0800 22312
en dan gaan die kunnen zien of er iets is aan de lijn is onmiddelijk?
hoe werkt dat juist
ook heb ik op het internet wat zitten zoeken achter synchonisatieproblemen en ik lees dat zoiets ook kan liggen aan een slecht werkende splitter
kan een splitter zomaar ineens minder goed beginnen werken?
een paar dagen geleden had ik niks van problemen hoe kan dat nu ineens kapot gaan?
damn dit is vervelend
thx
Hoe het werkt weet ik niet,.. ook aan de hand van GPRS ofzo als ik me niet vergis voor de lokatie bepaling van de storing.Weslee schreef:
dus gewoon naar dat nummer bellen en zeggen dat het is voor een lijntest?
en dan gaan die kunnen zien of er iets is aan de lijn is onmiddelijk?
hoe werkt dat juist
damn dit is vervelend
thx
Hier exacht hetzelfde probleem. Ik bel er niet meer voor, dan komen ze toch weer met hun verhaaltje van: we zullen je lijn trager zetten, dan werkt het wel..Weslee schreef:heb al maanden dezelfde setup en nu ineens begint men internet constant stil te vallen
ik herstart dan de router softwarematig and daarna is het weer voor en kleine tijd in orde tot het weer uitvalt
(router is niet draadloos)
waaraan kan dat zijn?![]()
thx
idemkwaksalver schreef:Hier exacht hetzelfde probleem. Ik bel er niet meer voor, dan komen ze toch weer met hun verhaaltje van: we zullen je lijn trager zetten, dan werkt het wel..
Werkt hier al een jaar perfect en plots krijg ik disconnects, lijkt mij echt wel een fout aan hun zijde..
bij mij lag het probleem wel degelijk aan de modem (dlink) dus zelf geen bgc modem.snakeboots schreef:Bel het nummer 080022312 optie 2. Liefst met de GSM, ook volledig gratis en dan kunnen ze daar beter lijn metingen doen. Indien je niet met de GSM belt kunnen ze je nog eens terug laten bellen om de splitter te testen.
Zij kunnen daar van alles zien. Indien ze niet dadelijk een probleem op de lijn zien kunde best eerst een andere modem testen van iemand anders, want indien ze een technieker gaan sturen en het zou aan de modem liggen gaat die betalend zijn. En technieker kost evenveel als nieuwe modem