Tele2 Allin 12Mb

320i
Elite Poster
Elite Poster

Let op, mijn collega is continue aan het monitoren, dus kan zijn dat je wel terug kan komen op 5120/512. Dit zijn dingen die horen bij het process om de problemen op te lossen, dus don't kill me please
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hmm, ik blijf FEC errors genereren... Heb al zo'n vermoeden hoe VDSL hier tussenzit -grmbl- Maar goed, zo'n ravage is het ni die 5mbit/500kbit profielen... Khoop dat het wat uithaalt wat ze ook proberen ;) Straks 320i es mailtje sturen...
320i
Elite Poster
Elite Poster

ik zit wel thuis nu eh :evil:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Rofl :) Mjah, da geldt voor mij ook (en morgen werkek ook in de dag... :( )

Ma router is verbonden, ge kunt de fec errors zelf zien denkek ;)
320i
Elite Poster
Elite Poster

op zich nu dat het terug op ADSL profiel staat is de resync wel geminderd.

je hebt 0 resyncs gehad op +/- 15u tijd.
je nog FEC errors, maar minder.
Rudolf
Member
Member

320i schreef:Let op, mijn collega is continue aan het monitoren, dus kan zijn dat je wel terug kan komen op 5120/512. Dit zijn dingen die horen bij het process om de problemen op te lossen, dus don't kill me please
Ja, ben ondertussen terug op 5120/512.
Zal (on)geduldig wachten tot de problemen van de baan zijn.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Als ik eens kijk naar de resultaten van de speedtesten op Userbase en ISPmonitor lijken de problemen van het pure ADSL 12Mbits aanbod nog altijd niet opgelost te zijn. Iedereen zit nog altijd op een max van 5Mbits down. Het oplossen lijkt langer en moeilijker te verlopen dan verwacht/aangekondigd.

Is er al concreet zicht op de termijn dat het opgelost zal geraken? Of is men nog altijd bezig :roll:
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Op 14/02 zei 320i binnen een termijn van 2 weken, dus we zitten er nog steeds in :-D

Maar ik begon het mij ook al af te vragen of er al enig schot in de zaak was gekomen ...

@ 320i: any feedback yet ?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

spacekiek schreef: @ 320i: any feedback yet ?
Het is stil op het Tele2 front :roll:
320i
Elite Poster
Elite Poster

@spacekiek: ze zijn nog aan een oplossing aan het werken. Belgacom zegt van niets te weten. Wat de actuele status is weet ik niet.

@Zambo: wat is jou probleem als ik eerlijk vragen mag? Je bent toch weg van Tele2? Ik vind het eigelijk triest, ok je hebt een slechte ervaring gehad met Tele2 so what?, dat je enkel afbrekende kritieken kunt posten ipv iets opbouwends. Als ik jou laatste posts bekijk over wat Tele2 en hun producten betreft...

wat quotes:
Zambo schreef:Een product dient te werken - punt uit. indien dit niet het geval is dan is het geen volwaardig product anno 2008 waar ik als consument geld wens aan te geven. Om die redenen ook terug gekeerd naar mijn vorige provider. Ik kan er voor de volle 100% op vertrouwen dat het werkt. (dus niet voor 99% of minder)
Zambo schreef:Heel kort in het bezit geweest van het Tele2 all-in 12 Mbits formule. Maar binnen de twee maanden terug opgezegd. Telefoon viel uit tijdens het bellen of een verbinding maken was maar mogelijk na een tweetal pogingen.

Zo snel mogelijk terug gaan naar Belgacom of een andere isp
Zambo schreef:De klant betaalt voor een technisch en theoretisch product van 12 / 1 en kan rekeninghoudend met de afstand tot de centrale 10/700 halen maar wat geeft Tele2 met moeite 5/500 en als klant moet je daarmee maar tevreden zijn? Sorry dit lijkt mij gewoon oplichterij.
Zo van die dingen storen mij als persoon enorm! Vergeet niet dat "oplichters" als ik hier ook maar zitten om mensen te willen helpen, en kunnen gerust verder zonder zo van die kankerkritieken! (sorry mods)

Je bent weg van Tele2, wel ga dan ook elders gaan ruzie stoken etc!
Hiernaast wil ik dan nog vermelden dat ik al redelijk lang actief ben op Userbase, en nog NOOIT heb geweigerd om iemand een handje te helpen bij problemen of iets dergelijks, en daar jij toch 100% juist zit altijd, verschiet ik er van dat jij de mogelijke opties niet gehanteerd hebt.

End of case!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hey 320i, je snapt hopelijk wel dat je je niet aangevallen moet voelen, iedereen hier is extreem blij dat jij dingen wilt oppakken voor dingen waar ze via andere kanalen tegen betonnen muren oplopen.

Helaas kan 1 negatieve ervaring voldoende zijn om meteen een heel bedrijf met al zijn werknemers naar de maan te wensen. Soms terecht, soms onterecht, maar het kan nooit de bedoeling zijn op de man af te spelen. Ik heb zelf ook maanden zitten vloeken op All-In, maar uiteindelijk bleek ons eigen telefoontoestel de schuldige te zijn. VoIP is net iets anders dan gewone telefoonlijnen, en het toestel had daar blijkbaar moeite mee.
Alleen eer dat we daar achter waren ...

Ik vind dat Zambo zich in de quotes die je aanhaalt nog redelijk inhoudt, als ik de uitspattingen van sommigen hier soms zie richting belgacom en Telenet.
SF
Starter
Starter

Wij hebben momenteel dezelfde problemen met Tele2Allin 12Mb.

Wij zijn Tele2 klant sinds 2005 en hebben in december 2007 een snelheidsverhoging van 4Mb naar 12Mb aangevraagd (vanaf 2008 werk ik 2/5de thuis waarvoor ik een snelle verbinding nodig heb). Sinds de snelheidverhoging vielen zowel internet als telefoon gemiddeld om de 15-20 min weg. Verscheidene keren met de technische dienst gebeld, waarbij ze telkens beweerden dat het aan onze binnenbekabeling lag, maar uiteindelijk hebben ze toegegeven dat het hun probleem was en als oplossing de snelheid naar 5Mb verlaagd omdat het dan wel stabiel is.

Aangezien ik die snelle verbinding nodig heb en het probleem na 2 maanden nog steeds niet opgelost is hebben we besloten om naar een andere provider te gaan maar nu eist Tele2 een opzegvergoeding van meer als 300 euro omdat ons contract met 12 maanden verlengd zou zijn door die snelheidsverhoging die ze nooit correct hebben opgeleverd.

Mooi is dat van Tele2... :cry:
320i
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:Hey 320i, je snapt hopelijk wel dat je je niet aangevallen moet voelen, iedereen hier is extreem blij dat jij dingen wilt oppakken voor dingen waar ze via andere kanalen tegen betonnen muren oplopen.

Helaas kan 1 negatieve ervaring voldoende zijn om meteen een heel bedrijf met al zijn werknemers naar de maan te wensen. Soms terecht, soms onterecht, maar het kan nooit de bedoeling zijn op de man af te spelen. Ik heb zelf ook maanden zitten vloeken op All-In, maar uiteindelijk bleek ons eigen telefoontoestel de schuldige te zijn. VoIP is net iets anders dan gewone telefoonlijnen, en het toestel had daar blijkbaar moeite mee.
Alleen eer dat we daar achter waren ...

Ik vind dat Zambo zich in de quotes die je aanhaalt nog redelijk inhoudt, als ik de uitspattingen van sommigen hier soms zie richting belgacom en Telenet.
Ja dat wel, en heb ook Blue-Sky bvb op de hoogte gebracht van de reden waarom dat ik zo reageer. En denk eerlijk gezegd dat mij dat niet kwalijk genomen kan worden. Het is trouwens voor niemand tof om constant uitspattingen te moeten lezen van iemand dat toch niets meer te zien heeft met een bedrijf, maar wel zit te verzieken.
320i
Elite Poster
Elite Poster

SF schreef:Wij hebben momenteel dezelfde problemen met Tele2Allin 12Mb.

Wij zijn Tele2 klant sinds 2005 en hebben in december 2007 een snelheidsverhoging van 4Mb naar 12Mb aangevraagd (vanaf 2008 werk ik 2/5de thuis waarvoor ik een snelle verbinding nodig heb). Sinds de snelheidverhoging vielen zowel internet als telefoon gemiddeld om de 15-20 min weg. Verscheidene keren met de technische dienst gebeld, waarbij ze telkens beweerden dat het aan onze binnenbekabeling lag, maar uiteindelijk hebben ze toegegeven dat het hun probleem was en als oplossing de snelheid naar 5Mb verlaagd omdat het dan wel stabiel is.

Aangezien ik die snelle verbinding nodig heb en het probleem na 2 maanden nog steeds niet opgelost is hebben we besloten om naar een andere provider te gaan maar nu eist Tele2 een opzegvergoeding van meer als 300 euro omdat ons contract met 12 maanden verlengd zou zijn door die snelheidsverhoging die ze nooit correct hebben opgeleverd.

Mooi is dat van Tele2... :cry:
kan je mij jou gegevens even sturen per privébericht? Dan neem ik eens een kijkje. Maar vergeet ook niet (niet persoonlijk bedoeld, maar algemeen) dat de algemene verkoopsvoorwaarden aanduiden dat het gaat over een snelheid tot ...mbps en niet gegarandeerd is.

Maar bezorg me je gegevens en i'll take a look.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Inderdaad 320i, laat je niet irriteren als iemand dat even door een andere bril ziet. 8)
En 'n Userbase member als helpdesk komt steeds van pas. (doe zo verder)
SF
Starter
Starter

320i schreef:kan je mij jou gegevens even sturen per privébericht? Dan neem ik eens een kijkje. Maar vergeet ook niet (niet persoonlijk bedoeld, maar algemeen) dat de algemene verkoopsvoorwaarden aanduiden dat het gaat over een snelheid tot ...mbps en niet gegarandeerd is.

Ik ben akkoord met je dat het steeds om snelheden tot ...Mbps gaat, en het kan best zijn dat ik gezien mijn afstand tot de centrale maar iets van een 9,5 à 10 Mbps overhoud. Maar als de max snelheid door Tele2 gecapped wordt op 5 Mbps en niet op 12 Mbps dan lijkt me dat fout...

Ik bezorg je dadelijk mijn gegevens, alvast bedankt voor je hulp!
320i
Elite Poster
Elite Poster

snelheid is idd gecapped, maar wil totaal is bekijke voor jou situatie, see? :-)
320i
Elite Poster
Elite Poster

SF schreef:
320i schreef:kan je mij jou gegevens even sturen per privébericht? Dan neem ik eens een kijkje. Maar vergeet ook niet (niet persoonlijk bedoeld, maar algemeen) dat de algemene verkoopsvoorwaarden aanduiden dat het gaat over een snelheid tot ...mbps en niet gegarandeerd is.

Ik ben akkoord met je dat het steeds om snelheden tot ...Mbps gaat, en het kan best zijn dat ik gezien mijn afstand tot de centrale maar iets van een 9,5 à 10 Mbps overhoud. Maar als de max snelheid door Tele2 gecapped wordt op 5 Mbps en niet op 12 Mbps dan lijkt me dat fout...

Ik bezorg je dadelijk mijn gegevens, alvast bedankt voor je hulp!
graag gedaan ;-)
SF
Starter
Starter

Nogmaals bedankt voor je hulp 320i. Tele2 heeft meer mensen als jij nodig! :wink:
Corleone
Plus Member
Plus Member

Mja , ik apprecieer het ook wel dat 320i ons hier helpt en ik verwijt hem zeker niks want ik weet dat hij het ook liever anders zou zien...nietemin blijft de vastelling dat het wel lang duurt , heb net mn eerste factuur betaald en van die maand hebbek 3 dagen 12Mb gehad , ik verkoop zelf Tele2 dus ik klap eigenlijk tegen mn winkel ma als er geen vooruitgang is binnen dit en 2 weken zeg ik het op...dan bennek nog netjes binnen de proeftijd en zal ik een andere provider moeten nemen die mss dan geen unlimited download heeft maar waar het wel gewoon werkt aan volle snelheid .
Afbeelding
Afbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Kijk, ik het de problemen reeds gemeld voordat men bij Tele2 in actie trad. Op vraag van u heb ik mijn klanten gegevens in PM doorgemaild op 2 januari 2008. Mag ik er u op wijzen dat ik nadien nooit nog iets van gehoord heb? Pas enkele weken later heeft men op landelijke basis iedereen stelselmatig op een 5Mbits profiel gezet.

Het mag toch wel gezegd worden dat er problemen zijn. Indien dit niet meer kan dan zou ik dat toch wel erg vinden.

Indien er een juiste en gefundeerde uitleg zou gekomen zijn vanuit het Tele2 kamp zou ik waarschijnlijk niet opgestapt zijn. Maar die is er niet echt gekomen, dan kan je het de klanten toch niet kwalijk nemen dat ze ontgoocheld vertrekken en dit dan ook durven te melden. Sorry dat ik hiermee het reclame beeld van 90% tevreden klanten doorbreek (zie reclame brief die bij de factuur zat).

Je kan het vergelijken met de aankoop van een wagen die door de fabrikant begrensd wordt tot een maximum van 70km/uur* omdat ze onvoldoende testen hadden gedaan en nu blijkt dat de deuren uit de hengsels vallen als je aan 120km/uur* rijdt.

* snelheden zijn wettelijke maxima op de Belgische wegen
deepBlue
Member
Member

EDIT: via pb gedaan.

THX 320i!
Laatst gewijzigd door deepBlue 04 maa 2008, 16:26, in totaal 1 gewijzigd.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Indien er een juiste en gefundeerde uitleg zou gekomen zijn vanuit het Tele2 kamp zou ik waarschijnlijk niet opgestapt zijn. Maar die is er niet echt gekomen, dan kan je het de klanten toch niet kwalijk nemen dat ze ontgoocheld vertrekken en dit dan ook durven te melden. Sorry dat ik hiermee het reclame beeld van 90% tevreden klanten doorbreek (zie reclame brief die bij de factuur zat).
Praat is voor uzelf aub. Namens mij als Tele2 klant moet je echt niet spreken.
320i
Elite Poster
Elite Poster

@Zambo: nooit nog iets van gehoord... sjah dat mijn posts onzichtbaar zijn is toch erg jammer eh... bon soit, ik ga hier niet verder op in.

@deepblue: heb jou pm ontvangen, we spreken daar effe verder.
Corleone
Plus Member
Plus Member

Nog enig nieuws hierover? We zijn toch weer een week verder...
Afbeelding
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster

corleone: zoals ik het begrepen had was een eerste test gelaunched met Thomson (Speedtouch) om nadien details te kunnen bezorgen naar de juiste personen toe om dit verder te onderzoeken.

veel gebeurt er wel, echter moet ik ook wachten tot er concrete info komt.
Van zodra er concrete info is die gecommuniceerd kan worden (lees: resultaten bevat) dan zal ik dat doen.

sorry dat het zo lang duurt!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zeg, 12Mb Pure ADSL is verdwenen van de site? Hoe komt dat?
320i
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:Zeg, 12Mb Pure ADSL is verdwenen van de site? Hoe komt dat?
Tele2 heeft besloten om wegens technische redenen tijdelijk geen 12Mb producten meer aan te bieden.
Voor Tele2 is dit een dossier met absolute topprioriteit, zodra een oplossing gevonden is, zal ik jullie hiervan ook op de hoogte brengen en zal de verkoop van de 12Mb producten opnieuw gebeuren.
mousty
Member
Member

Bedankt voor de inlichtingen 320i. Ik veronderstel dan ook dat ons contract niet met een jaar werd verlengd en dat we dus vrij zijn eventueel onmiddellijk op te stappen (hetgeen ik niet van plan ben aangezien ik geen problemen heb).
Groetjes.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

320i schreef:
Lord Utopia schreef:Zeg, 12Mb Pure ADSL is verdwenen van de site? Hoe komt dat?
Tele2 heeft besloten om wegens technische redenen tijdelijk geen 12Mb producten meer aan te bieden.
Voor Tele2 is dit een dossier met absolute topprioriteit, zodra een oplossing gevonden is, zal ik jullie hiervan ook op de hoogte brengen en zal de verkoop van de 12Mb producten opnieuw gebeuren.
Duidelijk teken dat mijn verontwaardeging over het 12Mb product meer dan terecht was.

Ik hoop dan ook als men overgaat tot opnieuw verkopen dat het dan wel mag werken en de klanten dan niet terug opgezadels zitten met uitvallende telefoons en slecht werkende verbindingen die dan door het bedrijf worden gecapt op maximum 5Mb / 500kbps zonder enige uitleg naar de klant toe.

Tele2 / Versatel de volgende keer beter jullie huiswerk maken. Hopelijk wordt de inpak van KPN dringend zicht- en voelbaar binnen de werking en de uistraling van het bedrijf. Want het is nog de enig overblijvende isp die op de ADSL markt een klein beetje tegengewicht kan geven tegen de tandem Belgacom/Scarlet. Het zou dan ook jammer zijn moest deze kracht verloren gaan door slechte producten op de markt te brengen. (Dommel en co zijn nog net iets te klein om een echte voet scheef te zetten tegen de tandem Belgacom/Scarlet)
jbeckers
Member
Member

Zambo schreef:Duidelijk teken dat mijn verontwaardeging over het 12Mb product meer dan terecht was.

Ik hoop dan ook als men overgaat tot opnieuw verkopen dat het dan wel mag werken en de klanten dan niet terug opgezadels zitten met uitvallende telefoons en slecht werkende verbindingen die dan door het bedrijf worden gecapt op maximum 5Mb / 500kbps zonder enige uitleg naar de klant toe.

Tele2 / Versatel de volgende keer beter jullie huiswerk maken. Hopelijk wordt de inpak van KPN dringend zicht- en voelbaar binnen de werking en de uistraling van het bedrijf. Want het is nog de enig overblijvende isp die op de ADSL markt een klein beetje tegengewicht kan geven tegen de tandem Belgacom/Scarlet. Het zou dan ook jammer zijn moest deze kracht verloren gaan door slechte producten op de markt te brengen. (Dommel en co zijn nog net iets te klein om een echte voet scheef te zetten tegen de tandem Belgacom/Scarlet)
Voila, tele2, nu weten jullie het. Het orakel heeft gesproken. Amen! :wink:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

jbeckers schreef:Voila, tele2, nu weten jullie het. Het orakel heeft gesproken. Amen! :wink:
Ah, zo komt Tele2/T2/Versatel aan hun 90% tevredenheid :???: klanten die zonder te morren slikken dat ze maar de helft of minder van hun product krijgen en die dit dus ook blijkbaar maar de normaalste zaak van de wereld vinden (dat de telefoonverbinding zomaar voortdurend verbroken word tijdens een gesprek, ...). Hmm, mag ik er wel op wijzen dat het product echt niet werkte en nu ook effectief bewezen is door het (al dan niet tijdelijk) uit de handel te halen. Waarom er nog doekjes om winden? :roll: Maar het siert Tele2/T2/Versatel wel dat men deze stap heeft durven zetten.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ah, zo komt Tele2/T2/Versatel aan hun 90% tevredenheid Question Mark klanten die zonder te morren slikken dat ze maar de helft of minder van hun product krijgen en die dit dus ook blijkbaar maar de normaalste zaak van de wereld vinden (dat de telefoonverbinding zomaar voortdurend verbroken word tijdens een gesprek, ...). Hmm, mag ik er wel op wijzen dat het product echt niet werkte en nu ook effectief bewezen is door het (al dan niet tijdelijk) uit de handel te halen. Waarom er nog doekjes om winden? Rolling Eyes Maar het siert Tele2/T2/Versatel wel dat men deze stap heeft durven zetten.
Seg zagevent, als ge geen klant zijt gaat dan es elders. Tis ni omda gij niet tevreden zijt, dat daarom plots iedereen u mening moet delen en klakkeloos meelopen. Gemaakte argumenten, bijna meelopend achtig gekopieerd en samengesteld uit massa's cliché's zijn nu eenmaal niet wat mensen als intelligent opvatten. Live with it.
320i
Elite Poster
Elite Poster

ik word dus echt gefrustreerd van sommige mensen hé...

het product is gedurende meer als een jaar getest en met succes! als er naderhand complicaties komen, die extern zijn, dan kan Tele2 daar ook niet aan doen hé!
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

320i schreef: het product is gedurende meer als een jaar getest en met succes!
Huiswerk beter maken is de boodschap. Het grote aantal fec-errors en het uitvallen van de telefoon tijdens het bellen bewijzen het tegendeel en zijn objectieve gegevens die onmogelijk genegeerd kunnen en mogen worden. Indien deze toch massaal genegeerd worden is dat te wijten aan een gebrek aan objectiviteit en zelfreflectie.

Als er zoveel problemen zijn in de praktijk kan je objectieve vragen stellen bij de zin "met succes getest".

Als klant wou ik een werkend product, die zogezegd met succes was getest, en waar ik als klant niets van gemerkt heb. het enige wat ik wel gemerkt heb is het wegvallen van de telefoon tijdens het bellen en een internet lijn die niet goed werkte en uiteindelijk werd gecapt op 5Mb/500kbps.
320i
Elite Poster
Elite Poster

Zambo, tis stillekes aan echt goed geweest hoor...

Het is gedurende een jaar getest, zonder resyncs, zonder grote aantallen FEC errors etc.

dus let go! ge verpest het echt ze...
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... agreed.

Het werkte niet bij Zambo. Jammer. Hij zit nu terug bij een andere ISP. Daar stopt zijn inbreng. Leuteren over een situatie bij een provider waar je zelf geen binding meer mee hebt, zij het ofwel persoonlijk of anders professioneel, is complete BS.

Dat zeker niet alles koek-en-ei is bij T2 is zeker waar, en vele eerlijke T2'ers kunnen hier op dit forum daar een boompje over neerzetten. Zo heb IK nog geen BRUO :twisted: :wink: en vrees ik ook dat het er nooit van zal komen, maar ik ben dus _wel_ één van die "rare mensen die wel tevreden zijn _for the time being_". Regardless.

Zambo kan/wil niet begrijpen dat zijn problemen, hoe onfortuinlijk ze ook waren, niet voor iedereen van toepassing zijn. Hij lijkt ook _niet_ te willen begrijpen dat het oeverloze herhalen van zijn argumenten geen enkele meerwaarde bieden aan het forum, wars van de vriendelijke en soms wat minder vriendelijke hints in het verleden van andere forumusers.

Zoiets heet "Trolling" voor zover ik het weet en wat mij betreft zijn de grenzen in dit geval al LANG overschreden. Misschien kan de moderator hier toch eens een vriendelijke opmerking naar Zambo over sturen, want hints "is not his cup of tea". :D

Indien dit soort "input" ervoor zorgt dat mensen die _wel_ een positieve bijdrage bieden stilletjes de brui eraan geven, is dit een rechtstreekse verarming van het forum : dit vermijden is volgens mij rechtstreeks de verantwoordelijkheid van de dienstdoende moderators.

Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om deze mensen de les te spellen of kritiek te geven op hun werkwijze, maar eerder een vriendelijke reminder aangaande hun positie en hun verantwoordelijkheden.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

320i schreef:Zambo, tis stillekes aan echt goed geweest hoor...

Het is gedurende een jaar getest, zonder resyncs, zonder grote aantallen FEC errors etc.

Hier zijn de objectieve gegevens van de werkelijkheid.

02/01/2008 12:49 fec errors 162/2628
02/01/2008 14:08 fec errors 620757156/2632
03/01/2008 14:09 fec errors 5570743/3082
04/01/2008 12:52 fec errors 587202765/3558
04/01/2008 17:08 fec errors 207/3639
05/01/2008 19:10 fec errors 232/4123
06/01/2008 14:06 fec errors 983285/4269
07/01/2008 15:09 fec errors 553648394/4910
08/01/2008 20:44 fec errors 294/5434
11/01/2008 20:56 fec errors 983387/7147
12/01/2008 14:18 fec errors 5898594/7713
Corleone
Plus Member
Plus Member

Zambo schreef:
320i schreef:Zambo, tis stillekes aan echt goed geweest hoor...

Hier zijn de objectieve gegevens van de werkelijkheid.

02/01/2008 12:49 fec errors 162/2628
02/01/2008 14:08 fec errors 620757156/2632
03/01/2008 14:09 fec errors 5570743/3082
04/01/2008 12:52 fec errors 587202765/3558
04/01/2008 17:08 fec errors 207/3639
05/01/2008 19:10 fec errors 232/4123
06/01/2008 14:06 fec errors 983285/4269
07/01/2008 15:09 fec errors 553648394/4910
08/01/2008 20:44 fec errors 294/5434
11/01/2008 20:56 fec errors 983387/7147
12/01/2008 14:18 fec errors 5898594/7713
LOL... ge snap het ni hé ?

We kennen het verhaal nu wel ondertussen , man toch kunde gij een stukske doordrammen , kzou aan u ni graag iet verkopen...stelt u ma is voor dat er iets misloopt , gij stalkt mij dan wss de rest van mn leven met continu dezelfde plaat af te spelen.
Afbeelding
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster

ja wij starten te testen nadat we verkopen... :bang:

sorry hoor, maar verkoop is officieel gestart op +/- 20 november, en de test periode was dus DAARVOOR !

en kunde het nu laten aub?
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”