Goendi schreef:Begint hier feitelijk wel een eentonige post te worden... Laatste 2 bladzijden staan vol met exact hetzelfde... Ktreed Mr.T bij eh, als het u zo hard dwars zit dat je volcontinu in elke post u frustraties kwijt moet, zoek U dan een ander abonnement... Ben je niet tevreden? Vraag u geld terug, of een compensatie. Last van disconnects zeg je? Ik vloog hier evengoe elke 5 mins uit toen mijn Tele2 op 12mbit stond, blijkt ook iets mis te zijn, het is enkel nog niet geweten wat (na ondertussen al 2 maand of zo). Met alle respect, maar jullie krijgen tenminst te horen wat er mis is, en dat het spoedig opgelost zal worden, in mijn geval weten ze nog niet eens hoe of wat!
Wees es redelijk, ge zit hier enkel zo te klagen omda ge -wilt- dat het werkt, omda het niet te evenaren is kwa specs op de huidige markt... En ja, er is iets duidelijk mis, ze kennen de oorzaak, en het vergt wat tijd, maar... Het is én blijft uw eigen keuze om er voor te blijven kiezen! Dus kies: wacht geduldig af tot ze het opgelost hebben en vraag een compensatie, of zoek iets anders, maar doe aub moeite om hier wat orgineler te zijn?
Goddank dat het bij Tele2 ook zo is. Dan zullen we stoppen met zagen en klagen. Jij hebt het inderdaad veel slechter, en dat al 2 maanden seg. Respect!
Ik heb er ten eerste niet voor gekozen dat ik een 24/3Mbps verbinding heb die om de 30sec. uit valt.
Ten tweede klagen we inderdaad omdat we willen dat het werkt. Dat is nogal evident, niet?
Ten derde wordt er hier door de overgrote meerderheid inderdaad geduldig gewacht. Als er dingen zijn die u niet kunnen boeien, sla ze dan over.
Wat heeft dit nu te maken met "
omda het niet te evenaren is kwa specs op de huidige markt...". Dus als ik ne Veyron zou kopen dan moet ik ook verwachten dat die het eerste half jaar om de 30 seconden stil valt en maar 60km/u kan rijden. Want daar heb je dan voor gekozen? ...
Ik zal in al mijn volgende posts iets verzinnen zodat het plezant is om te lezen. Goed?