Cityconnect: onstabiliteit en disconnects

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:Na 3 maanden wachten is er nog steeds geen werkend product ... de klant valt hier niets te verwijten.

Moest Telenet of Belgacom mij 3 maanden laten wachten zou ik hetzelfde reageren ( en dan zou men mij hier waarschijnlijk gelijk geven, want het is zijn de grote boemannen die niet kunnen opleveren, maar ho maar als het over dommel gaat ).


In mijn eerste jaar BGC adsl (toen nog 1mbit) heb ik ook niets dan miserie gehad. Pas na een volledig jaar stond dat op punt. De volgende jaren heeft dat evenwel altijd perfect gewerkt.
Werk jij ook niet in de IT sector? Dan zou je zo'n dingen toch verwachten bij een nieuw product.
Oké, wat er nu aan de hand is, is er wel over natuurlijk, daarin hebben jullie gelijk. Maar sommigen hadden blijkbaar verwacht dat dit splinternieuw product -zelfs met nieuwe DSLAMS in eigen beheer- perfect ging werken vanaf dag 1. Dat kan niet.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

cloink schreef:Hmm, toevallig allemaal Mac'ers, het ligt toch niet aan de Mac?




(/ducks :lol: )

Nee, ik heb mijn pc ook al eens van onder t stof vandaan gehaald en daarmee had ik dezelfde 400kilobit en constant disconnects 8)

edit: soit, was mijn pc toch eens afgestoft :P
Laatst gewijzigd door bmantra op 13 feb 2008, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

I was - obviously? :? - just kidding.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

cloink schreef:I was - obviously? :? - just kidding.


don't worry, we're just desperate...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Burny schreef:In mijn eerste jaar BGC adsl (toen nog 1mbit) heb ik ook niets dan miserie gehad. Pas na een volledig jaar stond dat op punt. De volgende jaren heeft dat evenwel altijd perfect gewerkt.
Werk jij ook niet in de IT sector? Dan zou je zo'n dingen toch verwachten bij een nieuw product.
Oké, wat er nu aan de hand is, is er wel over natuurlijk, daarin hebben jullie gelijk. Maar sommigen hadden blijkbaar verwacht dat dit splinternieuw product -zelfs met nieuwe DSLAMS in eigen beheer- perfect ging werken vanaf dag 1. Dat kan niet.


Bij mijn ouders zijn ze ook vanaf het eerste uur Skynet Adsl klant ( startende vanaf 1Mbit ), en eerlijk gezegd heb ik daar om die 7 of 8 jaar nog nooit problemen gekend ... zelfs niet bij de opstart.

Ik werk in de IT sector ja, maar ik verkoop geen producten die niet werken ...

Ik ben vooral gefrustreerd dat mijn verbinding wel 2 weken optimaal heeft gewerkt en nu opeens helemaal naar de ruk is terwijl men het zogezegd aan het oplossen is ... Ik ben nog meer gefrustreerd van de "ik steek men kop in het zand" mentaliteit van Dommel en zijn gebruikers gewoon in de kou laat staan. Ik heb hier tickets staan van over een maand oud ... dit kan toch niet meer ?
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Zeg je abo dan op? Dat is toch niet moeilijk?
Dan bespaar je mij en een groot deel andere userbasers je geklaag.

Persoonlijk zijn dit zaken die je kan verwachten bij de lancering van een nieuw product. het is volstrekt normaal dat er nog de nodige kinderziektes zijn.

Maar ja, altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten he
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Mr.T schreef:Zeg je abo dan op? Dat is toch niet moeilijk?
Dan bespaar je mij en een groot deel andere userbasers je geklaag.

Persoonlijk zijn dit zaken die je kan verwachten bij de lancering van een nieuw product. het is volstrekt normaal dat er nog de nodige kinderziektes zijn.

Maar ja, altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten he


Excuseer ? Voor een dubbeltje op de eerste rij ? WTF gast ... waar moeide u mee ... ik heb altijd het dubbele betaald voor een volwaardig Chello abonnement ... ik heb dan naar een alternatief gezocht dat mij dezelfde vrijheden zou bieden ... moest Cityconnect dubbel zo duur zijn ( zeg maar dezelfde prijs als chello extreme indertijd ) zou ik onmiddellijk tekenen ... de prijs kan mij geen f*** schelen man.

Ik klaag zoveel ik wil ... over telenet en belgacom mag hier toch ook geklaagt worden ? Ik heb begrip voor kinderziektes, maar nu loopt het de spuigaten uit, we zijn ondertussen wel 3 maand verder.

En hoe zou ik mijn abonnement moeten opzeggen he ? Ik zit een jaar vast aan die hond ...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

begrijp niet dat de hel nu losbarst, net op de dag dat dommel officieel communiceert en belooft dat de problemen binnen de 48 uur opgelost gaan zijn

Code: Selecteer alles

we verwachten een oplossing voor deze problemen binnen de 48 uur in de vorm van een firmwarepatch. hierbij wensen we ons te verontschuldigen voor de veroorzaakte hinder.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:Ik ben nog meer gefrustreerd van de "ik steek men kop in het zand" mentaliteit van Dommel en zijn gebruikers gewoon in de kou laat staan. Ik heb hier tickets staan van over een maand oud ... dit kan toch niet meer ?


Als ik hier zo lees, is Dommel er met man en macht dag en nacht aan bezig. Dus in de kou laten staan is hier niet echt van toepassing. Meer communictaie via email, tickets of het CRM panel is natuurlijk wenselijk, maar dat is al langer een pijnpunt.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Burny schreef:
ditCh schreef:Ik ben nog meer gefrustreerd van de "ik steek men kop in het zand" mentaliteit van Dommel en zijn gebruikers gewoon in de kou laat staan. Ik heb hier tickets staan van over een maand oud ... dit kan toch niet meer ?


Als ik hier zo lees, is Dommel er met man en macht dag en nacht aan bezig. Dus in de kou laten staan is hier niet echt van toepassing. Meer communictaie via email, tickets of het CRM panel is natuurlijk wenselijk, maar dat is al langer een pijnpunt.


ik zou eerder zeggen: sinds gistern zijn ze naar eigen zeggen in gang geschoten
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

Burny schreef:
ditCh schreef:Na 3 maanden wachten is er nog steeds geen werkend product ... de klant valt hier niets te verwijten.

Moest Telenet of Belgacom mij 3 maanden laten wachten zou ik hetzelfde reageren ( en dan zou men mij hier waarschijnlijk gelijk geven, want het is zijn de grote boemannen die niet kunnen opleveren, maar ho maar als het over dommel gaat ).


In mijn eerste jaar BGC adsl (toen nog 1mbit) heb ik ook niets dan miserie gehad. Pas na een volledig jaar stond dat op punt. De volgende jaren heeft dat evenwel altijd perfect gewerkt.
Werk jij ook niet in de IT sector? Dan zou je zo'n dingen toch verwachten bij een nieuw product.
Oké, wat er nu aan de hand is, is er wel over natuurlijk, daarin hebben jullie gelijk. Maar sommigen hadden blijkbaar verwacht dat dit splinternieuw product -zelfs met nieuwe DSLAMS in eigen beheer- perfect ging werken vanaf dag 1. Dat kan niet.

idem, hier ook veel problemen gehad met adsl in 2000-2001 en NOOIT een melding dat er storingen waren van bgc.
Daarna vele jaren goed gegaan tot plots een minderwaardige lijnkwaliteit.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:begrijp niet dat de hel nu losbarst, net op de dag dat dommel officieel communiceert en belooft dat de problemen binnen de 48 uur opgelost gaan zijn

Code: Selecteer alles

we verwachten een oplossing voor deze problemen binnen de 48 uur in de vorm van een firmwarepatch. hierbij wensen we ons te verontschuldigen voor de veroorzaakte hinder.


de frustratie bestaat al langer dan vandaag. De spreekwoordelijke emmer is reeds enkele malen tot de rand gevuld geweest...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bmantra schreef:
xenne schreef:begrijp niet dat de hel nu losbarst, net op de dag dat dommel officieel communiceert en belooft dat de problemen binnen de 48 uur opgelost gaan zijn

Code: Selecteer alles

we verwachten een oplossing voor deze problemen binnen de 48 uur in de vorm van een firmwarepatch. hierbij wensen we ons te verontschuldigen voor de veroorzaakte hinder.


de frustratie bestaat al langer dan vandaag. De spreekwoordelijke emmer is reeds enkele malen tot de rand gevuld geweest...
oké. maar het einde van de tunnel is bijna in zicht, nu mag je niet kraken :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:oké. maar het einde van de tunnel is bijna in zicht, nu mag je niet kraken :wink:


Ik hoop het, maar ik ben er nog niet zo zeker van omdat ik blijkbaar de enige ben met zulk een slechte snelheid.
De rest heeft een goede speedtest, maar last van de constante disconnects. Ik heb ook slechte speedtests.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Uiteindelijk zijn hier al meldingen van disconnects gepost sinds vorige week of zelfs nog vroeger. Toen wilden ze er niet van weten en was de klant de schuldige (binnenbekabeling, etc.). Ook dat is niet de eerste keer ...

Ik ben blij dat eraan gewerkt wordt, en zeker ook dat ze deze keer tenminste een bericht posten in het crm paneel. Maar als hun support en de opvolging ervan (zowel naar de klant toe als naar de infrastructuur die ze beheren) wat beter zou werken, zouden er vele problemen vroeger verholpen worden en gefrustreerde gebruikers zo goed als tot het verleden behoren.

Zelfs al zijn het maar 3 klanten die met dezelfde klachten bellen, dan moet er toch al een belletje beginnen rinkelen, niet?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

bmantra schreef:Ik hoop het, maar ik ben er nog niet zo zeker van omdat ik blijkbaar de enige ben met zulk een slechte snelheid.
De rest heeft een goede speedtest, maar last van de constante disconnects. Ik heb ook slechte speedtests.


Ik had goede speedtests en geen disconnects. Nu heb ik niets meer ...
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

tequila schreef:Uiteindelijk zijn hier al meldingen van disconnects gepost sinds vorige week of zelfs nog vroeger. Toen wilden ze er niet van weten en was de klant de schuldige (binnenbekabeling, etc.). Ook dat is niet de eerste keer ...

Ik ben blij dat eraan gewerkt wordt, en zeker ook dat ze deze keer tenminste een bericht posten in het crm paneel. Maar als hun support en de opvolging ervan (zowel naar de klant toe als naar de infrastructuur die ze beheren) wat beter zou werken, zouden er vele problemen vroeger verholpen worden en gefrustreerde gebruikers zo goed als tot het verleden behoren.

Zelfs al zijn het maar 3 klanten die met dezelfde klachten bellen, dan moet er toch al een belletje beginnen rinkelen, niet?


bravo!
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Je hebt tenminste nog een Telenet modem met een werkende verbinding. Ik heb de mijne natuurlijk al opnieuw binnen gebracht ...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

tequila schreef:Je hebt tenminste nog een Telenet modem met een werkende verbinding. Ik heb de mijne natuurlijk al opnieuw binnen gebracht ...


Die van mij steekt ondertussen ook terug in ;)
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Ik had het dan ook tegen u ;-)
Was vergeten te quoten
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

tequila schreef:Je hebt tenminste nog een Telenet modem met een werkende verbinding. Ik heb de mijne natuurlijk al opnieuw binnen gebracht ...


Ik heb gelukkig goede buren die mij ondertussen al 3 maand van internet willen voorzien.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ditCh schreef:
bmantra schreef:Ik hoop het, maar ik ben er nog niet zo zeker van omdat ik blijkbaar de enige ben met zulk een slechte snelheid.
De rest heeft een goede speedtest, maar last van de constante disconnects. Ik heb ook slechte speedtests.


Ik had goede speedtests en geen disconnects. Nu heb ik niets meer ...
in het crm bericht staat dat er een bug vastgesteld werd in de alcatel dslam-firmware dewelke random dhcp-disconnects veroorzaakt op onze cityconnect accounts onder zware belasting. dus het is eigenlijk logisch dat het probleem steeds vaker voorkwam naarmate meer mensen aangesloten werden.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

die zware belasting kwam toch door een virus op een van hun servers? of zie ik ze nu helemaal vliegen?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bmantra schreef:die zware belasting kwam toch door een virus op een van hun servers? of zie ik ze nu helemaal vliegen?
misschien een griepvirus :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

xenne schreef:
bmantra schreef:die zware belasting kwam toch door een virus op een van hun servers? of zie ik ze nu helemaal vliegen?
misschien een griepvirus :wink:



Ze kunnen op hun crm alles zetten wat ze willen he (leugentjes om bestwil),
ik persoonlijk als leek op het gebied van internetverbindingen kende de woorden dslam en dhcp nog niet (maar een beetje googlen kan helpen),
enfin het is leuk te horen dat ze eindelijk eens deftig werk maken om dit op te lossen,het is niet makkelijk om een nieuwe technologie of process van in het begin te laten werken (heb de nodige ervaring in mijn eigen job ) ,
maar het feit blijft dat de communicatie naar de klanten veel beter kan ,ze hebben fouten gemaakt met de oplevering , we betalen ondertussen voor een product dat niet voor de helft werkt en dat opzeggen gaat volgens mij niet zo makkelijk , zeker niet als je pas een kontrakt voor een jaar getekend hebt,we kunnen toch niet konstant van provider veranderen.
Ik geloof in het product en wil het zeker een kans geven , maar ben persoonlijk wel het vertrouwen in dommel kwijt , net zoals vele mensen waarschijnlijk.
Laat ons eerst maar eens afwachen of die patch soelaas gaat brengen, ik stel voor dat we bij de eerste verbinding van 24 uur zonder disconnects allemaal een pint gaan drinken op de oude markt in Leuven op kosten van dommel. :wink:
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Ze hebben er in elk geval ne hotspot met werkend internet.
Haha, dus we kunnen ons beter gaan bezatten als het niet werkt :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Iemand al verbetering ... hier is het niet werkbaar ... ik krijg 2 minuten een ip en dan knalt het er uit :(
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:Iemand al verbetering ... hier is het niet werkbaar ... ik krijg 2 minuten een ip en dan knalt het er uit :(

Neen,
hier nog steeds hetzelfde . Geen verbetering merkbaar.
Woofie555
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2008, 11:07
Locatie: Herent

werkt hier al heel de namiddag perfect, enkel de newsserver doet niet wat hij moet doen, maar 0 disconnects gehad sinds ik thuis ben gekomen op 14u... 8)

Ik zit wel op 4,2 km van de centrale, dus mijn speed is niet zo super, maar misschien daarom dat het hier wel stabiel is omdat de lijn niet overbelast wordt :?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Woofie555 schreef:Ik zit wel op 4,2 km van de centrale, dus mijn speed is niet zo super, maar misschien daarom dat het hier wel stabiel is omdat de lijn niet overbelast wordt :?


Mijn lijn wordt ook niet belast ... ik krijg een ip en doe gewoon een ping ...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Woofie555 schreef:werkt hier al heel de namiddag perfect, enkel de newsserver doet niet wat hij moet doen, maar 0 disconnects gehad sinds ik thuis ben gekomen op 14u... 8)

Ik zit wel op 4,2 km van de centrale, dus mijn speed is niet zo super, maar misschien daarom dat het hier wel stabiel is omdat de lijn niet overbelast wordt :?

Super zal je lijn wel nooit zijn als je op 4,2km van de centrale zit, veel meer dan 4 a 6 Mbps zal je wss niet halen.
Tenzij uw attenuation waarden beter zijn dan van 4200m
http://www.internode.on.net/residential ... t/extreme/
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Marie-Anne
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 22 jun 2007, 16:04
Locatie: Heverlee

De enige manier om hier (Heverlee) nog op internet te raken is met een iMac onder MAC OS 10.4.11 en het uitschakelen van de DHCP in m'n D-Link DSL-G624T Wireless modem router in Bridge Mode (i.p.v. Dynamic IP Address).

Met een beetje geluk ben ik dan zo'n 20 seconden on-line :eek: alvorens ik handmatig m'n DHCP lease moet vernieuwen

Onder Windows Vista (ge)raak ik er helemaal niet (meer) op :-(
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Marie-Anne schreef:De enige manier om hier (Heverlee) nog op internet te raken is met een iMac onder MAC OS 10.4.11 en het uitschakelen van de DHCP in m'n D-Link DSL-G624T Wireless modem router in Bridge Mode (i.p.v. Dynamic IP Address).

Met een beetje geluk ben ik dan zo'n 20 seconden on-line :eek: alvorens ik handmatig m'n DHCP lease moet vernieuwen

Onder Windows Vista (ge)raak ik er helemaal niet (meer) op :-(


20 seconden is al een 'grote ' stap . :wink:
Deej kan jij ons nog een update geven hoever ze reeds staan zoals is de patch reeds geschreven en wanneer gaan ze hem installeren op hun dslam ?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Begint hier feitelijk wel een eentonige post te worden... Laatste 2 bladzijden staan vol met exact hetzelfde... Ktreed Mr.T bij eh, als het u zo hard dwars zit dat je volcontinu in elke post u frustraties kwijt moet, zoek U dan een ander abonnement... Ben je niet tevreden? Vraag u geld terug, of een compensatie. Last van disconnects zeg je? Ik vloog hier evengoe elke 5 mins uit toen mijn Tele2 op 12mbit stond, blijkt ook iets mis te zijn, het is enkel nog niet geweten wat (na ondertussen al 2 maand of zo). Met alle respect, maar jullie krijgen tenminst te horen wat er mis is, en dat het spoedig opgelost zal worden, in mijn geval weten ze nog niet eens hoe of wat!

Wees es redelijk, ge zit hier enkel zo te klagen omda ge -wilt- dat het werkt, omda het niet te evenaren is kwa specs op de huidige markt... En ja, er is iets duidelijk mis, ze kennen de oorzaak, en het vergt wat tijd, maar... Het is én blijft uw eigen keuze om er voor te blijven kiezen! Dus kies: wacht geduldig af tot ze het opgelost hebben en vraag een compensatie, of zoek iets anders, maar doe aub moeite om hier wat orgineler te zijn?
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 mar 2007, 09:29

Goendi schreef:Begint hier feitelijk wel een eentonige post te worden... Laatste 2 bladzijden staan vol met exact hetzelfde... Ktreed Mr.T bij eh, als het u zo hard dwars zit dat je volcontinu in elke post u frustraties kwijt moet, zoek U dan een ander abonnement... Ben je niet tevreden? Vraag u geld terug, of een compensatie. Last van disconnects zeg je? Ik vloog hier evengoe elke 5 mins uit toen mijn Tele2 op 12mbit stond, blijkt ook iets mis te zijn, het is enkel nog niet geweten wat (na ondertussen al 2 maand of zo). Met alle respect, maar jullie krijgen tenminst te horen wat er mis is, en dat het spoedig opgelost zal worden, in mijn geval weten ze nog niet eens hoe of wat!

Wees es redelijk, ge zit hier enkel zo te klagen omda ge -wilt- dat het werkt, omda het niet te evenaren is kwa specs op de huidige markt... En ja, er is iets duidelijk mis, ze kennen de oorzaak, en het vergt wat tijd, maar... Het is én blijft uw eigen keuze om er voor te blijven kiezen! Dus kies: wacht geduldig af tot ze het opgelost hebben en vraag een compensatie, of zoek iets anders, maar doe aub moeite om hier wat orgineler te zijn?


Ik denk dat de meesten hier vooral hun nuchtere blik kwijt zijn door het vele wachten. Aangezien dommel gezegd heeft het binne enkele dagen opgelost te hebben haalt jammeren hier inderdaad totaal niks uit (en de helpdesk overladen me berichten duidelijk ook niet dat maakt het gewoon nog erger). Enkel wachten :p, des te groter de voldoening zal zijn trouwens wanneer alles juist werkt.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Goendi schreef:BBen je niet tevreden? Vraag u geld terug, of een compensatie.


Compensatie vragen? Ik ben voor!
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Goendi schreef:Begint hier feitelijk wel een eentonige post te worden... Laatste 2 bladzijden staan vol met exact hetzelfde... Ktreed Mr.T bij eh, als het u zo hard dwars zit dat je volcontinu in elke post u frustraties kwijt moet, zoek U dan een ander abonnement... Ben je niet tevreden? Vraag u geld terug, of een compensatie. Last van disconnects zeg je? Ik vloog hier evengoe elke 5 mins uit toen mijn Tele2 op 12mbit stond, blijkt ook iets mis te zijn, het is enkel nog niet geweten wat (na ondertussen al 2 maand of zo). Met alle respect, maar jullie krijgen tenminst te horen wat er mis is, en dat het spoedig opgelost zal worden, in mijn geval weten ze nog niet eens hoe of wat!

Wees es redelijk, ge zit hier enkel zo te klagen omda ge -wilt- dat het werkt, omda het niet te evenaren is kwa specs op de huidige markt... En ja, er is iets duidelijk mis, ze kennen de oorzaak, en het vergt wat tijd, maar... Het is én blijft uw eigen keuze om er voor te blijven kiezen! Dus kies: wacht geduldig af tot ze het opgelost hebben en vraag een compensatie, of zoek iets anders, maar doe aub moeite om hier wat orgineler te zijn?


Goddank dat het bij Tele2 ook zo is. Dan zullen we stoppen met zagen en klagen. Jij hebt het inderdaad veel slechter, en dat al 2 maanden seg. Respect!

Ik heb er ten eerste niet voor gekozen dat ik een 24/3Mbps verbinding heb die om de 30sec. uit valt.
Ten tweede klagen we inderdaad omdat we willen dat het werkt. Dat is nogal evident, niet?
Ten derde wordt er hier door de overgrote meerderheid inderdaad geduldig gewacht. Als er dingen zijn die u niet kunnen boeien, sla ze dan over.

Wat heeft dit nu te maken met "omda het niet te evenaren is kwa specs op de huidige markt...". Dus als ik ne Veyron zou kopen dan moet ik ook verwachten dat die het eerste half jaar om de 30 seconden stil valt en maar 60km/u kan rijden. Want daar heb je dan voor gekozen? ...

Ik zal in al mijn volgende posts iets verzinnen zodat het plezant is om te lezen. Goed?
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Ik kom ook van tele2 via versatel. Ook geen downloadlimieten, schitterende service. Opzeggen was moeilijker, maar daarna begon de miserie pas ;)
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik vind het zowieso al niet verstandig van zo'n product ( of het nu een nieuw model van auto of een interneverbinding is of whatever ) al bij de lancering in huis te halen . Kinderziektes zijn er altijd , en het uitzoeken wat het is en er dan nog de oplossing voor bieden neemt tijd in beslag .


Trouwens vind ik he comuniseren naar de klant toe prima bij dommel . Ik zou het alvast geen leugentje noemen . Alcatel zou er bv als fabrikant niet mee kunnen lachen als het niet juist zou zijn :wink: .


Ik begrijp de boosheid van velen , begrijp me daarin niet verkkeerd. Maar als ik zie wat voor informatie mijn provider me bied bij de al sinds hun onstaan happerende telebucht meter , wekelijkse werken aan hun site zodat je regelmatig op noband vliegt als je tegen de prehistorische limiet aanknalt. Dan mag een dommelklant niet klagen denk ik .
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

tequila schreef:Dus als ik ne Veyron zou kopen dan moet ik ook verwachten dat die het eerste half jaar om de 30 seconden stil valt en maar 60km/u kan rijden. Want daar heb je dan voor gekozen? ...

Ik zal in al mijn volgende posts iets verzinnen zodat het plezant is om te lezen. Goed?


Als ge ne Veyron zou kopen voor 100000 euro, dan mag je dat inderdaad verwachten ja ... Iets met addertje ... en gras ...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”