- ik heb telenet

- als het op routers en firewalls aankomt, is't voor mij hetzelfde als Chinees; als het gaat meer uitleg.
[mod="TheOddity"]
Gelieve degelijke posts te doen met voldoende informatie. En niet zomaar willekeurig ergens te posten![/mod]
SeNsEi Ze0n schreef:welke firewall/router heb je?
SeNsEi Ze0n schreef:heb je wel een router?
Heatryn schreef:PCder ik raad je aan gewoon iemand te laten komen die er iets meer van weet. Ben je wel zeker dat je een computer hebt?![]()
The Oddity schreef:Heb je internet? Heb je een ip?
Kan je msn starten? Wat zegt msn? Welke account log je in?
The Oddity schreef:
Werk je met Windows Messenger of MSN Messenger? Er is wel degelijk een verschil. Dus even verifieren of je het correcte hebt.
Indien het MSN Messenger wel degelijk is, probeer te op de site van hotmail in te loggen met diezelfde account...
Indien MSN Messenger nog steeds niet wilt.. controleer login-(account) en pwd.. geef beiden opnieuw in...
Indien dit ook niet wilt lukken: volgende: heb je je al ooit kunnen inloggen met die account op msn? Indien ja: deinstalleer MSN via Start > Configscherm > Software > MSN Messenger
Installeer Messenger: www.msn.be
- downloaden & installeren
- probeer verbinding te maken...
- indien een popup iets zegt over MSN die verbinding wenst te maken..(dan zou dit je firewall zijn) auhoriseer dit!
Indien dat allemaal niet lukt.. update ons met voldoende informatie...
Spywarescan al uitgevoerd?
NewDotNet gevonden? als Spyware?
btw: welke versie van msn heb je?
The Oddity schreef:En de antwoorden op alle andere vragen?????
Best windows messenger removen: hoe je dit doet vindt je in google:
Remove Windows Messenger ofzo.. zal wel iets geven.. ken de code niet van buiten om hem volledig te removen..
Uninstall msn 6 eens en install opnieuw.. en antwoord op de vragen... anders kunnen we niet helpen eh
The Oddity schreef:Invullen? Maar kan je inloggen??
Wat bedoel je met kan het niet verder checken?? heb je al eens geprobeerd met een nieuwe account???
The Oddity schreef:Indien dat ook niet gaat.. dan moet er toch een firewall in de weg zitten,welke modem heb je? Netwerk? Internet ergens gedeeld?
Controleer nog eens of je geen van de bovenstaande software geinstalleerd staan hebt of iets anders op je pc ziet van Firewall????
The Oddity schreef:Of je niks van firewall ziet staan links van je klokje: (systray).
The Oddity schreef:Je maakt toch geen gebruik van een proxy
PCder schreef:Iemand tips voor oplossen of iemand die al gelijkaardige dingen heeft meegemaakt heeft ? (eventueel met XP)
CueBoy schreef:
Euhm... paswoorden opnieuw ingeven ? (of ligt dit te véél voor de hand ?)
The Oddity schreef:Ja, de oplossing voor hetgeen je zegt had ik al hoger gegeven: pass manual ingeven!!!!!
The Oddity schreef:Ofwel zijn je accounts totaal omzeep gehaald!
Heb je al een nieuwe account proberen aanmaken?
Indien je je inlogged..bij hotmail begint er dan iets te reageren in je systray: > msn die start ofzo..?!
The Oddity schreef:Post es een screenshot van uw systray of van uw background programs (taskman) want ik vermoed dat er iets uw boel tegenhoudt!
Ja, de oplossing voor hetgeen je zegt had ik al hoger gegeven: pass manual ingeven!!!!!
Ja eiglek wel...
ik heb het geprobeerd maar het ging toch NET niet
Slaat op paswoord manueel ingeven.
Maw: wat gaat het zijn.. heb je het geprobeerd of niet? Want dit is confusing!!!
Nieuwe account, waar maak je die aan? Via msn messenger of via hotmail.com?
Ben je 100ù zeker dat je in msn 6.0 zit en niet in windows messenger.
Dringend wat screenshots nemen
PCder schreef:Ik kan geen screenshots plaatsen omdat het bmp afbeeldingen zijn.
The Oddity schreef:Wie heeft hier nu gevraagd naar Windows gebruikers accounts??? Daar zijn we dus niks mee....
Nen screenshot van uwen msn messenger die openstaat.. daar hebben we ook niet véél aan.. enkel aan de slechte kwaliteit, kan ik twijfelen of uw account wel juist is: @hotmall of @hotmail maar dat zal wel door kwaliteit zijn.
Gevraagd was: nen screenshot van uw systray-> naast uw klokje en nen screenshot van uw background processes -> taskman > processes.
(en liefst dat we ze allemaal kunnen zien)
The Oddity schreef:beginnen -> klik op Task Manager -> Maximaliseer zodat we alle items zien, laat openstaan op Tabblad processes -> post hiervan een screenshot.
The Oddity schreef:
maw: kill dat process en probeer opnieuw.. beter zou zijn om je conifg deftig te krijgen dat hij niet shared... maw ICS afzetten...?
Heb je ondertussen getest of je nog een nieuwe account kan aanmaken op hotmail.com? Geprobeerd op andere pc? want daar geef je dus allemaal geen feedback over.