weer een 'probleemke' met telemeter? ik heb ComfortNet en ik heb vorige maand wegens omstandigheden 7 blokken moeten bijkopen maar ze hebben mij maar €0,57 aangerekend? kan iemand dit verklaren ? wat is het verschil tussen Uitbreiding maandelijks basisvolume & Eenmalig extra volume
of waren het solden
telemeter 'probleem' ;-)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
- Bijlagen
-
- telebrolmeter.jpg
- (53.16 KiB) 1818 keer gedownload
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Eenmalig is pay as you go = dat is 0,01 € per MB. (of zoiets in die aard)
Volumeblok is 1,02 € per 150 MB.
Volumeblok is 1,02 € per 150 MB.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
oké. maar zoals je ziet heb ik 7 blokken van 150MB aangekocht : 1050MB - waarvan resterend 1200MB pay as you go? is dat dan als je kiest om automatisch verder te surfen aan hoge snelheid? dat staat altijd af. enfin, ze hebben mij ipv 7,14 maar 0,57 aangerekend, dus ik zal maar geen klacht indienenLord Utopia schreef:Eenmalig is pay as you go = dat is 0,01 € per MB. (of zoiets in die aard)
Volumeblok is 1,02 € per 150 MB.
ps: dit is eigenlijk wel niet van mij, maar van iemand die vraagt om blokken bij te gaan kopen als ze weer eens op trage snelheid zit en niet meer op telenet site geraakt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Reken maar dat je die extra blokken ook moet betalen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb de factuur al gekregen hoor, staan er niet op - enkel die 0,57euro staat genoteeerdditCh schreef:Reken maar dat je die extra blokken ook moet betalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je die blokken direct uitschakeld, reken maar van nietditCh schreef:Reken maar dat je die extra blokken ook moet betalen
- pm
- Premium Member
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
idd, nu vraag ik me af heeft telenet het recht om achteraf dit bedrag terug te eisen?Lord Utopia schreef:Als je die blokken direct uitschakeld, reken maar van nietditCh schreef:Reken maar dat je die extra blokken ook moet betalen
Reklameren moet ge zeker niet doen.pm schreef:idd, nu vraag ik me af heeft telenet het recht om achteraf dit bedrag terug te eisen?Lord Utopia schreef:Als je die blokken direct uitschakeld, reken maar van nietditCh schreef:Reken maar dat je die extra blokken ook moet betalen
Als ze dat geld willen moeten ze er maar naar zagen.
Ben blij dat ze eens een foutje maken in het voordeel van de klant.
Laat ze daar maar een aangetekende brief voor sturen.
En verlies die ook maar eens
Laatst gewijzigd door ceurrrix 02 maa 2008, 20:16, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bedankt voor de info - ik heb het idd zo gedaanLord Utopia schreef:Als je die blokken direct uitschakeld, reken maar van nietditCh schreef:Reken maar dat je die extra blokken ook moet betalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
een blok aankopen, de limiet wordt aangepast - daarna meteen extra volume terug op "0" zettenLedje schreef:hoe bedoelt ge volumeblokken meteen uitschakelen? Ik zit op smallband met ExpressNet dus leg ens uit?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Dan gaat het niet. Je krijgt eerst een bevestigingsmail voor dat je het terug kan plaatsen ... Ik krijg een van de dagen de factuur... Ben benieuwd of het deze 2e keer er op staat ...pietnoeck schreef:lukt echter niet altijd.
Moet je terug zetten voor je de bevestigingsmail hebt gekregen ?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan zal je nog steeds die blok moeten betalen... eens aangezet blijft deze actief tot je maand is verlopen.xenne schreef:een blok aankopen, de limiet wordt aangepast - daarna meteen extra volume terug op "0" zetten
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Als je die blok direct uitschakelt, reken maar van niet (om nog eens te herhalen wat hierboven al staat)r2504 schreef:Dan zal je nog steeds die blok moeten betalen... eens aangezet blijft deze actief tot je maand is verlopen.xenne schreef:een blok aankopen, de limiet wordt aangepast - daarna meteen extra volume terug op "0" zetten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Volgens mij vergis je je met de upgrade truuk naar Turbonet... die kan (geen idee of het nog steeds lukt) je namelijk doen, wachten tot je meter gereset wordt naar 0, en daarna downgrade je terug naar ExpressNet.xenne schreef:Als je die blok direct uitschakelt, reken maar van niet (om nog eens te herhalen wat hierboven al staat)
Voor blokken heb ik altijd geweten dat hoe snel je ze ook afzet, ze steeds blijven lopen tot het einde van je periode, en je er dus ook voor moet betalen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En toch is het niet zo R2504, ik doe die volumeblokken truuk nu al zoveel keren, nog nooit heb ik ze moeten betalen. Hell, zelfs de helpdeskmedewerkers bij Telenet zelf gebruiken die truuk.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
kijk r2504, geloof me of niet. maar ik heb het zelf ervaren. doe er uw voordeel mee die telemeter zit vol bugs, en ja - switchen van Express naar Turbo (of omgekeerd) om de Telemeter te resetten werkt ook nog steeds, en volgens mij is dat nog steeds de beste manier om Telenet te bedriegen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
I believe you... het leek me gewoon onwaarschijnlijk (hoe snel moet je hem dan trouwens verwijderen... na 1 minuut, 10 minuten, een uur, ... ?xenne schreef:kijk r2504, geloof me of niet. maar ik heb het zelf ervaren.
Wettelijk kan men daar in ieder geval weinig aan doen... up/downgrades van producten zijn namelijk gratis. Eventueel kan men het pro-rata per dag gaan aanrekenen.xenne schreef:resetten werkt ook nog steeds, en volgens mij is dat nog steeds de beste manier om Telenet te bedriegen
- pm
- Premium Member
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
ik had t ook eerst getest met 1 gig, vanaf mail terug afgezet en idd geen extra kosten, de maand erop getest met 60gig en op de telemeter staat idd dat de kosten erbij komen, tot het factuur kwam... niets extra te betalen...
enkel toen ik die 60gig wou afzetten ging dat tijdelijk niet door n fout in de website en na 10 minuten proberen ging het eindelijk wel, that was a close one hehe als dat te lang zou duren dan heb je het natuurlijk aan je pan... maar voor da risico kies je...
alleen wil ik toch gewoon liever een normaal abbo met normale limieten ipv al dat gepruts...
enkel toen ik die 60gig wou afzetten ging dat tijdelijk niet door n fout in de website en na 10 minuten proberen ging het eindelijk wel, that was a close one hehe als dat te lang zou duren dan heb je het natuurlijk aan je pan... maar voor da risico kies je...
alleen wil ik toch gewoon liever een normaal abbo met normale limieten ipv al dat gepruts...
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Doe dan toch maar beter die switch-truc, die werkt nog altijd en is met minder risico (turbonet is 'maar' 19 euro duurder dan expressnet, nog altijd minder dan 60 blokjes )pm schreef:ik had t ook eerst getest met 1 gig, vanaf mail terug afgezet en idd geen extra kosten, de maand erop getest met 60gig en op de telemeter staat idd dat de kosten erbij komen, tot het factuur kwam... niets extra te betalen...
enkel toen ik die 60gig wou afzetten ging dat tijdelijk niet door n fout in de website en na 10 minuten proberen ging het eindelijk wel, that was a close one hehe als dat te lang zou duren dan heb je het natuurlijk aan je pan... maar voor da risico kies je...
alleen wil ik toch gewoon liever een normaal abbo met normale limieten ipv al dat gepruts...
To download or not to download, that's the question.