over limiet
zojuist over men limiet gegaan. Ik denk, oh niet erg, 2mbit en usenet(boostpack). Maar wat krijg ik:
geen usenet
snelheid van 3kb/s ongeveer
Op wat trekt dat nu!!!??? Ik betaal 7 euro voor DIT?
Enige oplossing is bellen zeker?
Zou iemand hier het telnr kunnen posten, zodat ik straks maar 2min moet vrijhouden om deze pagina te openen......
bellen vanaf 8u zeker?
Iemand een oplossing, want ben hier ECHT niet mee gediend.
geen usenet
snelheid van 3kb/s ongeveer
Op wat trekt dat nu!!!??? Ik betaal 7 euro voor DIT?
Enige oplossing is bellen zeker?
Zou iemand hier het telnr kunnen posten, zodat ik straks maar 2min moet vrijhouden om deze pagina te openen......
bellen vanaf 8u zeker?
Iemand een oplossing, want ben hier ECHT niet mee gediend.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
ne keer disconnecten en reconnecten?
kom kom, gisteren zat ik op smalband van Telenet, zelfs bij smalband, krijg je dit userbase forum binnen een korte tijd open
kom kom, gisteren zat ik op smalband van Telenet, zelfs bij smalband, krijg je dit userbase forum binnen een korte tijd open
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
modem eens resetten en snelheid zou in orde moeten zijn.......en misschien usenet ook?
+32 70 224305 (werkdagen 09u - 18u)
+32 70 224305 (werkdagen 09u - 18u)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Je moet altijd disconnecten om op mediumband terecht te komen. Anders kom je inderdaad op een heel trage snelheid terecht.
ok het gaat nu al sneller, maar nog steeds niet snel genoeg. Ik krijg de mediumband van de gewone gebruikes zonder booster pack. Ik zou 2mibt moeten hebben vanaf 1 féb hé
Dan toch maar es bellen ?
Your DOWNLOAD Speed:
861 kbps or 108 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
370 kbps or 46 KB/sec
*en het nog geen useenet
Dan toch maar es bellen ?
Your DOWNLOAD Speed:
861 kbps or 108 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
370 kbps or 46 KB/sec
*en het nog geen useenet
zonet 12 minuutjes gebeld, met als antwoord dat men nieuwe limiet ed nog niet zijn geactiveerd. Hij ging dat doorgeven, en mss vandaag of morgen kan ik dan terug op usenet en betere snelheid.
Alez bon, kben benieuwd wanneer eigenlijk
Alez bon, kben benieuwd wanneer eigenlijk
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
niet echt van toepassing op dommel, dommel heeft geen smalband. en zeker met boastpack krijg je een mediumband van 2048 kbit/s en blijf je toegang krijgen tot de nieuwsgroepen.Epo schreef:De bedoeling van smallband (mediumband) is eigenlijk dat je stopt met downloaden, en is een signaal dat je beter overschakelt naar een duurder abbonement.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Mja, je hebt wel een punt, mediumband moedigt niet bepaald aan om te stoppen met downloaden. Echter langs de andere kant vraag ik me af wat je allemaal download als je met 100 GByte nog niet toekomt. Sinds de upgrade naar 75 GByte ben ik nooit meer op smalband geraakt...xenne schreef:niet echt van toepassing op dommel, dommel heeft geen smalband. en zeker met boastpack krijg je een mediumband van 2048 kbit/s en blijf je toegang krijgen tot de nieuwsgroepen.Epo schreef:De bedoeling van smallband (mediumband) is eigenlijk dat je stopt met downloaden, en is een signaal dat je beter overschakelt naar een duurder abbonement.
Het is natuurlijk niet fijn dat ze altijd vel van de beer verkopen alvorens hij geschoten is. Daar moeten onze vrienden bij Dommel dringend verandering in brengen. Maar verder ben ik vree content!!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
en nog steeds heeft mediumband geen prioriteit op het netwerk, dus als het trager gaat dan normaal...
Jij bent dus een grandioze leecherfrado schreef:ok het gaat nu al sneller, maar nog steeds niet snel genoeg. Ik krijg de mediumband van de gewone gebruikes zonder booster pack. Ik zou 2mibt moeten hebben vanaf 1 féb hé
Dan toch maar es bellen ?
Your DOWNLOAD Speed:
861 kbps or 108 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
370 kbps or 46 KB/sec
*en het nog geen useenet
vandaag is er nog niet veranderd, die dude aan de telefoon zei, vandaag of morgen. Maar ik bel morgen terug als't nog niet opgelost is.
Ivm limiet: het is mijn eerste maand bij dommel, dan is het vrij normaal dat je veel leecht:D . Ik wou er gewoon es over gaan;)
Ivm limiet: het is mijn eerste maand bij dommel, dan is het vrij normaal dat je veel leecht:D . Ik wou er gewoon es over gaan;)
-
- Plus Member
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
4 films van a.b.m.hdtv bijvoorbeeld. lijkt me toch niet echt overdreven?fryelectro schreef:Echter langs de andere kant vraag ik me af wat je allemaal download als je met 100 GByte nog niet toekomt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Voor €35? I doubt it...TylerDurden schreef:4 films van a.b.m.hdtv bijvoorbeeld. lijkt me toch niet echt overdreven?fryelectro schreef:Echter langs de andere kant vraag ik me af wat je allemaal download als je met 100 GByte nog niet toekomt.
Zij die een hand krijgen, eisen een volledige arm... (oftewel klagen over één van de beste prijs/kwaliteit internet producten in België, terwijl je voor meer geld en minder limiet terug kan naar één van de duopolisten).
Overigens is het trouwens niet meer dan normaal dat je in zo'n situatie de laagste prioriteit op het netwerk krijgt.
Het zou nogal fair zijn dat de normale gebruiker moet boeten voor leechers die het netwerk verzadigen (en er waarschijnlijk ook niet de prijs voor willen betalen)?
Overigens betekend het niet omdat uw snelheid gecapt is op anderhalve megabit dat je die ook constant haalt... Het moet maar voldoende zijn dat er nog een aantal Dommel klanten op dezelfde node zitten (DSLAM, glasvezel, de termen laten we terzijde) om ervoor te zorgen dat jij achteraan de wachtrij geplaatst wordt.
Ironisch genoeg maakt Dommel campagne op een manier om leechers aan te trekken, terwijl ze maar al te goed beseffen dat het geen deugd kan doen aan het netwerk. Leechers zijn voor iedere systeem administrator een doorn in het oog, ongeacht het over een LAN, WLAN of WAN verbinding, ISP gaat...
Bandbreedte kost geld omdat er betaald dient te worden voor de geschikte apparatuur.
Persoonlijk zie ik Dommel naarmate ze klanten verwerven terugkomen op de specificaties die ze nu bieden.
Ieder beginnend bedrijf dat volop in expansie is, doet dingen die op grote schaal niet houdbaar zijn...
Je kan volume bijkopen als je wil en komt dan ook terug op breedband.frado schreef:zojuist over men limiet gegaan. Ik denk, oh niet erg, 2mbit en usenet(boostpack). Maar wat krijg ik:
geen usenet
snelheid van 3kb/s ongeveer
Op wat trekt dat nu!!!??? Ik betaal 7 euro voor DIT?
Enige oplossing is bellen zeker?
Zou iemand hier het telnr kunnen posten, zodat ik straks maar 2min moet vrijhouden om deze pagina te openen......
bellen vanaf 8u zeker?
Iemand een oplossing, want ben hier ECHT niet mee gediend.
please read and agree to the information below
do you want to increase the traffic at fullspeed for the current accountperiod?
the extra traffic is not free of charge, the charges mentioned on our website will apply!
please enter below the amount in gigabytes you want to set as a maximum limit that you will be able to download in broadband:
amount in GB: 120130140150160170180190200210220240260280300320340360380400410420430440
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Nou dan jij hebt duidelijk weinig vertrouwen in Dommel. Laat ik je vertellen dat ze prima overweg kunnen met het huidige verbruik op hun netwerk. Heck, ze hebben zoveel ter beschikking dat ze een relatief gezien lage overboeking hanteren alsook de ene limietverhoging na de andere aanbieden aan hun klanten.TomG schreef:Voor €35? I doubt it...TylerDurden schreef:4 films van a.b.m.hdtv bijvoorbeeld. lijkt me toch niet echt overdreven?fryelectro schreef:Echter langs de andere kant vraag ik me af wat je allemaal download als je met 100 GByte nog niet toekomt.
Zij die een hand krijgen, eisen een volledige arm... (oftewel klagen over één van de beste prijs/kwaliteit internet producten in België, terwijl je voor meer geld en minder limiet terug kan naar één van de duopolisten).
Overigens is het trouwens niet meer dan normaal dat je in zo'n situatie de laagste prioriteit op het netwerk krijgt.
Het zou nogal fair zijn dat de normale gebruiker moet boeten voor leechers die het netwerk verzadigen (en er waarschijnlijk ook niet de prijs voor willen betalen)?
Overigens betekend het niet omdat uw snelheid gecapt is op anderhalve megabit dat je die ook constant haalt... Het moet maar voldoende zijn dat er nog een aantal Dommel klanten op dezelfde node zitten (DSLAM, glasvezel, de termen laten we terzijde) om ervoor te zorgen dat jij achteraan de wachtrij geplaatst wordt.
Ironisch genoeg maakt Dommel campagne op een manier om leechers aan te trekken, terwijl ze maar al te goed beseffen dat het geen deugd kan doen aan het netwerk. Leechers zijn voor iedere systeem administrator een doorn in het oog, ongeacht het over een LAN, WLAN of WAN verbinding, ISP gaat...
Bandbreedte kost geld omdat er betaald dient te worden voor de geschikte apparatuur.
Persoonlijk zie ik Dommel naarmate ze klanten verwerven terugkomen op de specificaties die ze nu bieden.
Ieder beginnend bedrijf dat volop in expansie is, doet dingen die op grote schaal niet houdbaar zijn...
"Een beginnend bedrijf..." Schedom is al sinds de jaren '90 actief.
"Persoonlijk zie ik Dommel naarmate ze klanten verwerven terugkomen op de specificaties die ze nu bieden." Ze hebben momenteel 20.000 ADSL-klanten en hun specificaties van hun abonnementen zijn er alleen maar op vooruit gegaan.
Dommel maakt geen campagne, ze rekent op mond-tot-mond reclame. Ze bieden abonnementen aan gericht naar de noden van de meer gevordere internetgebruiker die niet toekomen met de limieten van onze duopolisten. Moesten zij dit verkeer niet aankunnen op hun netwerk zou het van de zotte zijn om de limieten nog meer te verhogen. De volgende zou trouwens in werking treden eerstdaags voor de Netconnect-mensen met het boostpackage.
Hoe dan ook - ik trek altijd mooi 433KB/s door mijn lijn.
ik ga niet betalen voor iets wat ik alreeds zou moeten hebben.ceurrrix schreef:Je kan volume bijkopen als je wil en komt dan ook terug op breedband.frado schreef:zojuist over men limiet gegaan. Ik denk, oh niet erg, 2mbit en usenet(boostpack). Maar wat krijg ik:
geen usenet
snelheid van 3kb/s ongeveer
Op wat trekt dat nu!!!??? Ik betaal 7 euro voor DIT?
Enige oplossing is bellen zeker?
Zou iemand hier het telnr kunnen posten, zodat ik straks maar 2min moet vrijhouden om deze pagina te openen......
bellen vanaf 8u zeker?
Iemand een oplossing, want ben hier ECHT niet mee gediend.please read and agree to the information below
do you want to increase the traffic at fullspeed for the current accountperiod?
the extra traffic is not free of charge, the charges mentioned on our website will apply!
please enter below the amount in gigabytes you want to set as a maximum limit that you will be able to download in broadband:
amount in GB: 120130140150160170180190200210220240260280300320340360380400410420430440
Jullie vergeten wel dat ik in feit betaal voor extra gb's en hogere mediumband hé. En dommel zou dit al lang moeten geactiveerd hebben
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
20.000 klanten vs. meerdere 100k klanten? Lijkt me nog een behoorlijk verschil.DaNi0 schreef:*knip*
Nou dan jij hebt duidelijk weinig vertrouwen in Dommel. Laat ik je vertellen dat ze prima overweg kunnen met het huidige verbruik op hun netwerk. Heck, ze hebben zoveel ter beschikking dat ze een relatief gezien lage overboeking hanteren alsook de ene limietverhoging na de andere aanbieden aan hun klanten.
"Een beginnend bedrijf..." Schedom is al sinds de jaren '90 actief.
"Persoonlijk zie ik Dommel naarmate ze klanten verwerven terugkomen op de specificaties die ze nu bieden." Ze hebben momenteel 20.000 ADSL-klanten en hun specificaties van hun abonnementen zijn er alleen maar op vooruit gegaan.
Dommel maakt geen campagne, ze rekent op mond-tot-mond reclame. Ze bieden abonnementen aan gericht naar de noden van de meer gevordere internetgebruiker die niet toekomen met de limieten van onze duopolisten. Moesten zij dit verkeer niet aankunnen op hun netwerk zou het van de zotte zijn om de limieten nog meer te verhogen. De volgende zou trouwens in werking treden eerstdaags voor de Netconnect-mensen met het boostpackage.
Hoe dan ook - ik trek altijd mooi 433KB/s door mijn lijn.
Ik heb geen wantrouwen in Dommel, ik stel me alleen de vraag hoe ze het in de toekomst gaan redden.
Een bedrijfsstrategie van veel geven, klanten lokken, opties terug afnemen is een gekende en vaak toegepaste bedrijfsstrategie - die bedrijven nog volop in groei - voeren. Ik hoop dat Dommel het nooit moet doen, al vrees ik ervoor (al is het alleen maar uit standpunt van haalbaarheid).
3x raden wie hier het hardst zal komen roepen wanneer beslist wordt het abonnement enkele euro's duurder te maken...
Nu het hooft kunnen bieden aan grootgebruikers kan ik inkomen. Niet als hun klantenbestand exponentieël blijft groeien. Zoiets heet trouwens "slachtoffer van uw eigen succes zijn".
Dommel is wel nieuw in waar ze mee bezig zijn, zij het internet verbindingen leveren.
Voor webhosting ed zullen ze waarschijnlijk minder berucht zijn en bijgevolg ook geen problemen krijgen bij massale klanten toeloop.
Verhogen van limieten, producten voor gevorderde gebruiker (al ga ik hiermee niet akkoord, een gevorderde internet gebruiker is helemaal niet per definitie een leecher, en omgekeerd, maar goed) tot daar aan toe.
Maar er zijn grenzen, en hun verbindingen lopen nog steeds via het Turboline netwerk van Belgacom (tenzij stukken van hun eigen ADSL2+ infrastructuur dan).
Een kromme vergelijking: als er morgen instanties zijn die beslissen dat je vanaf morgen goedkoop kan tanken en geen wegentaxen meer moet betalen - indien personen zich bij hun abonneren - dan hebben we waarschijnlijk ook een probleem met de bestaande infrastructuur (zei de wegen en bijhorende files).
PS: Ik heb zelf geen Dommel, maar probeer kritisch te denken. No offence, maar sommige Dommel gebruikers verafgoden hun provider en maken het meest kabaal als er iets misloopt (communicatie/technisch probleem/...). Een nuchtere kijk op de zaak...
Beiden nogal gekleurde reacties.
Dommel heeft dit jaar:
- limieten verdubbelt
- 12u surfen per dag aan 50%
- upload gratis
- nieuwsservers uitgebreid
- internetklanten verdubbelt
- gestart met eigen adsl2+
- abonnement met 3euro opgeslagen
En het enige dat er onder geleden heeft is eigenlijk hun communicatie/ticket service.
Ze verwachten trouwens weer een verdubbeling dit jaar, enkel via mondelinge reclame.
Ze volgen trouwens een lange termijn strategie, dus ze houden wel rekening met uitbreidingen en dat ze hun kosten pas op lange termijn (2jaar volgens een bepaalde post op dit forum) er uit halen.
Dus tenzij er opeens een overrompeling komt van vele 10.000'den klanten kunnen ze het wel aan geloof ik.
Ze hebben een zeer lage overbooking en bovendien normaliseert het gebruik bij veel klanten na enkele maanden. Mbt het laatste spreek ik uit ondervinding (laatste maanden geraak ik maar aan 30gig of zo) en er zijn er nog meer die dit hier beaamt hebben.
NU dit allemaal gezegd zijnde, verwacht ik wel dat ze eenmaal hun groei wat stabiliseert, en ze hun investering in hun nieuwe klanten terug hebben, weer ernstig in hun communicatie en helpdesk investeren.
Tot nu toe geniet Dommel dus nog steeds mijn vertrouwen, maar ik ben niet blind voor hun tekortkomingen.
EDIT: was de 3euro extra vergeten
Weer: niet echt een probleem INDIEN dat er op termijn ook voor zorgt dat ze hun ticket service weer op orde stellen. We kregen al een ge-upgrade nieuwsserver en meer volume hiervoor, maar daar mag het niet bij blijven imo (helpdesk).
Dommel heeft dit jaar:
- limieten verdubbelt
- 12u surfen per dag aan 50%
- upload gratis
- nieuwsservers uitgebreid
- internetklanten verdubbelt
- gestart met eigen adsl2+
- abonnement met 3euro opgeslagen
En het enige dat er onder geleden heeft is eigenlijk hun communicatie/ticket service.
Ze verwachten trouwens weer een verdubbeling dit jaar, enkel via mondelinge reclame.
Ze volgen trouwens een lange termijn strategie, dus ze houden wel rekening met uitbreidingen en dat ze hun kosten pas op lange termijn (2jaar volgens een bepaalde post op dit forum) er uit halen.
Dus tenzij er opeens een overrompeling komt van vele 10.000'den klanten kunnen ze het wel aan geloof ik.
Ze hebben een zeer lage overbooking en bovendien normaliseert het gebruik bij veel klanten na enkele maanden. Mbt het laatste spreek ik uit ondervinding (laatste maanden geraak ik maar aan 30gig of zo) en er zijn er nog meer die dit hier beaamt hebben.
NU dit allemaal gezegd zijnde, verwacht ik wel dat ze eenmaal hun groei wat stabiliseert, en ze hun investering in hun nieuwe klanten terug hebben, weer ernstig in hun communicatie en helpdesk investeren.
Tot nu toe geniet Dommel dus nog steeds mijn vertrouwen, maar ik ben niet blind voor hun tekortkomingen.
EDIT: was de 3euro extra vergeten
Weer: niet echt een probleem INDIEN dat er op termijn ook voor zorgt dat ze hun ticket service weer op orde stellen. We kregen al een ge-upgrade nieuwsserver en meer volume hiervoor, maar daar mag het niet bij blijven imo (helpdesk).
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Vanzelfsprekend. Maar 20.000 klanten getuigt toch zeker dat ze iets doen en al wat meer gevestigd zijn?20.000 klanten vs. meerdere 100k klanten? Lijkt me nog een behoorlijk verschil.
Dat is je volste recht, maar op dit moment zou er geen reden moeten zijn tot twijfel. Ze laten zien alles onder controle te hebben en nemen weinig risico's om dit in het gedrang te brengen.Ik heb geen wantrouwen in Dommel, ik stel me alleen de vraag hoe ze het in de toekomst gaan redden.
Dat zou inderdaad schandalig zijn. Maar stel nu even dat dit de bedrijfsstrategie zou zijn van Dommel. Hoe hebben ze het dan tot nu toe volgehouden met huidig klantenbestand? Waarom kunnen ze dan zulke lage overboeking aannemen en toont het netwerk geen tekens van verzadiging?Een bedrijfsstrategie van veel geven, klanten lokken, opties terug afnemen is een gekende en vaak toegepaste bedrijfsstrategie - die bedrijven nog volop in groei - voeren. Ik hoop dat Dommel het nooit moet doen, al vrees ik ervoor (al is het alleen maar uit standpunt van haalbaarheid).
Wat trouwens het geval is voor hun helpdesk. Niettemin hebben ze vacatures openstaan om nieuw personeel hiervoor in dienst te nemen.Nu het hooft kunnen bieden aan grootgebruikers kan ik inkomen. Niet als hun klantenbestand exponentieël blijft groeien. Zoiets heet trouwens "slachtoffer van uw eigen succes zijn".
In geval van het internet, zoals alles nu gaat, kopen zij gewoon extra bandbreedte in naargelang het klantenbestand toeneemt. Ze geven ook te kennen een verdubbeling van het aantal ADSL klanten te verwachten. Vanzelfsprekend zouden ze hier maatregelen voor moeten getroffen hebben.
Ik heb hier de data niet van, kun jij ze me even verschaffen?Dommel is wel nieuw in waar ze mee bezig zijn, zij het internet verbindingen leveren.
Ik herinner me niet dat gezegd te hebben. Ik bedoelde in feite de gebruiker die al wat beter zijn weg kent op het internet en met standaardgebruik niet meer toekomt met zijn 12GB-limiet.gevorderde gebruiker (al ga ik hiermee niet akkoord, een gevorderde internet gebruiker is helemaal niet per definitie een leecher, en omgekeerd, maar goed)
Dat is waar - maar men huurt dan ook bandbreedte bij Belgacom voor de ADSL-klanten.Maar er zijn grenzen, en hun verbindingen lopen nog steeds via het Turboline netwerk van Belgacom (tenzij stukken van hun eigen ADSL2+ infrastructuur dan).
Toegegeven, ik ben Dommel-klant. Maar als Dommel zich verkeerd gedraagt zal ik daar zeker mijn ogen niet voor dicht doen. Ik hoop mij zo open mogelijk op te stellen om zeker geen fanboy te worden. Ik heb EDPnet snel laten vallen toen ik snelheidsproblemen kreeg maar ik moet nog steeds zeggen dat hun helpdesk/service uitstekend was. Bij Dommel zijn mijn snelheden uitstekend - jammer dat ik dat niet van hun ticketsysteem kan zeggen. Naar verluidt gaat het telefonisch beter.PS: Ik heb zelf geen Dommel, maar probeer kritisch te denken. No offence, maar sommige Dommel gebruikers verafgoden hun provider en maken het meest kabaal als er iets misloopt (communicatie/technisch probleem/...). Een nuchtere kijk op de zaak...
Luister mensen,
Ik ben sinds januari actief, netconnect met boostpack.
Ik begrijp dus ergens wel frado zijn klachten, ik ben ook van het principe dat ik wil waarvoor ik betaal, of wat me beloofd is.
Nu dit is gezegd, Ik heb dus 150 GB downloadvolume per maand, wat ik mezelf niet zie opgebruiken. Het staat voorlopig nog maar op 120 GB maar ik heb wel vertrouwen in Dommel, en als ze zeggen dat dat dra inorde komt zal dat ook wel zo zijn. Besef wel dat wij niet weten wat ze daar nog allemaal aan hun hoofd hebben.
Bvb: zo kregen zij van belgacom bericht dat ik internet via dommel zou hebben geweigerd, terwijl ik al twee maanden had betaald...over pesterijen gesproken.
Jarenlang heeft TN en BGC de klanten uitgezogen en nu moet Dommel, afhankelijk van BGC, alles opeens in wat, 8 uur doen? Of een helpdesk uitbouwen van 25 man? Weet wel dat die betaald moeten worden en dat dergelijke kosten verspreid worden doorgerekend. Ten slotte zou ook geen een van de zannikers daar onbetaald het beste van zichzelf willen gaan geven.
Ik koos voor dit abonnement omdat ik niet wens te kijken naar een volumemeter terwijl ik internet gebruik.
Hoe ik internet gebruik en wat ik doe is allemaal mijn zaak en gaat geen een wat aan. Legaal of niet, daarover hoeven jullie noch Dommel te beslissen.
De geschiedenis staat vol van piraterij door wat vandaag respectabele bedrijven zijn, en als jullie geloven dat je via de rechtbank alles rechtgetrokken krijgt, pm ik terstond de site admin dat ie een grote luide wekker op de site installeerd. Time to wake up folks!
Dus samengevat:
Ik kom zelf ruim toe met het volume, breng geduld op voor Dommel en heb respect voor hun principes.
Ik hoop net als vele anderen dat ze het kunnen volhouden.
Ik begrijp ook frado's misnoegdheid, maar vind wel dat je iets meer begrip mag opbrengen, zeker als je in acht neemt dat Dommel met weinig werknemers bezig is, veel upgrades heeft doorgevoerd naar de klanten toe ( in tegenstelling tot bvb BGC en TN ) en niet overhaast uit de voegen willen groeien.
Mvg,
daxer.
Ik ben sinds januari actief, netconnect met boostpack.
Ik begrijp dus ergens wel frado zijn klachten, ik ben ook van het principe dat ik wil waarvoor ik betaal, of wat me beloofd is.
Nu dit is gezegd, Ik heb dus 150 GB downloadvolume per maand, wat ik mezelf niet zie opgebruiken. Het staat voorlopig nog maar op 120 GB maar ik heb wel vertrouwen in Dommel, en als ze zeggen dat dat dra inorde komt zal dat ook wel zo zijn. Besef wel dat wij niet weten wat ze daar nog allemaal aan hun hoofd hebben.
Bvb: zo kregen zij van belgacom bericht dat ik internet via dommel zou hebben geweigerd, terwijl ik al twee maanden had betaald...over pesterijen gesproken.
Jarenlang heeft TN en BGC de klanten uitgezogen en nu moet Dommel, afhankelijk van BGC, alles opeens in wat, 8 uur doen? Of een helpdesk uitbouwen van 25 man? Weet wel dat die betaald moeten worden en dat dergelijke kosten verspreid worden doorgerekend. Ten slotte zou ook geen een van de zannikers daar onbetaald het beste van zichzelf willen gaan geven.
Ik koos voor dit abonnement omdat ik niet wens te kijken naar een volumemeter terwijl ik internet gebruik.
Hoe ik internet gebruik en wat ik doe is allemaal mijn zaak en gaat geen een wat aan. Legaal of niet, daarover hoeven jullie noch Dommel te beslissen.
De geschiedenis staat vol van piraterij door wat vandaag respectabele bedrijven zijn, en als jullie geloven dat je via de rechtbank alles rechtgetrokken krijgt, pm ik terstond de site admin dat ie een grote luide wekker op de site installeerd. Time to wake up folks!
Dus samengevat:
Ik kom zelf ruim toe met het volume, breng geduld op voor Dommel en heb respect voor hun principes.
Ik hoop net als vele anderen dat ze het kunnen volhouden.
Ik begrijp ook frado's misnoegdheid, maar vind wel dat je iets meer begrip mag opbrengen, zeker als je in acht neemt dat Dommel met weinig werknemers bezig is, veel upgrades heeft doorgevoerd naar de klanten toe ( in tegenstelling tot bvb BGC en TN ) en niet overhaast uit de voegen willen groeien.
Mvg,
daxer.
weer gebeld. wtf die gast zeg dak 203 gb gedload heb. Maar da's die actual traffic toch? met tss haakjes enkel voor infomatie? Maar die gast zegt van niet o.O . En krijg het hem percies niet uitgelegd lol. maar niet deze keer zu. Ik ga door:D Hij ist atm aan zen collega aant vragen ^^
na 20min praten gesprek gedaan: ze weten het niet, maar ik moet maar wachten op mijn volgende reset, en hopelijk is het dan opgelost. Ze gingen het nog es nakijken zei ie(dus tgene dat ze vorige week al gingen doen;))
Hij wou een lijntest doen bij Belgacom maar de lijn was te druk bezet
na 20min praten gesprek gedaan: ze weten het niet, maar ik moet maar wachten op mijn volgende reset, en hopelijk is het dan opgelost. Ze gingen het nog es nakijken zei ie(dus tgene dat ze vorige week al gingen doen;))
Hij wou een lijntest doen bij Belgacom maar de lijn was te druk bezet