Ok, vandaag weer wanhopig in mijn mail gekeken voor de logingegevens en activatiedatum van mijn cityconnect aansluiting. In plaats daarvan vind ik een nieuwe factuur voor de maand maart. Dat vind ik nu toch echt niet kunnen!! Mijn support-ticket staat verdorie al meer dan anderhalve maand op open en zit al 3 maanden zonder aansluiting. Joost mag het weten wanneer ik aangesloten zal worden. Maar ik mag wel al voor de volgende maand betalen. Dat kan toch allemaal zomaar niet!
Soit, maandag nog maar eens naar de ombudsman bellen dan.
nieuwe factuur cityconnect
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Je activatiedatum staat op het crm van dommel als je op de 'I' knop drukt. Als die daar niet staat, bel je best eens naar Dommel denk je niet? Iedereen heeft ondertussen al een activatiedatum gehad...Ok, vandaag weer wanhopig in mijn mail gekeken voor de logingegevens en activatiedatum van mijn cityconnect aansluiting. In plaats daarvan vind ik een nieuwe factuur voor de maand maart. Dat vind ik nu toch echt niet kunnen!! Mijn support-ticket staat verdorie al meer dan anderhalve maand op open en zit al 3 maanden zonder aansluiting. Joost mag het weten wanneer ik aangesloten zal worden. Maar ik mag wel al voor de volgende maand betalen. Dat kan toch allemaal zomaar niet!
Soit, maandag nog maar eens naar de ombudsman bellen dan.
Logingegevens... Die heb je niet nodig, Plug & play: modem insteken & vertrokken (staat hier ook al tijdje op dit forum te lezen).
Voor de facturen... Dommel heeft aangekondigt via hun site dat ze die zouden hervatten vanaf 01/02.