nieuwe factuur cityconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bmantra
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Ok, vandaag weer wanhopig in mijn mail gekeken voor de logingegevens en activatiedatum van mijn cityconnect aansluiting. In plaats daarvan vind ik een nieuwe factuur voor de maand maart. Dat vind ik nu toch echt niet kunnen!! Mijn support-ticket staat verdorie al meer dan anderhalve maand op open en zit al 3 maanden zonder aansluiting. Joost mag het weten wanneer ik aangesloten zal worden. Maar ik mag wel al voor de volgende maand betalen. Dat kan toch allemaal zomaar niet!
Soit, maandag nog maar eens naar de ombudsman bellen dan.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Jezus Christus. Hier bestaan echt al héél veel threads over. :roll:

(zoek ze zelf maar, ik ben het ondertussen beu om uit te leggen)
bmantra
Plus Member
Plus Member

Van mensen die hun support tickets al anderhalve maand open staan?
Van mensen die na 3 maanden hun activatiedatum nog niet weten?

Sorry, dat is er toch echt weer over...
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Je opent een thread over de nieuwe factuur, niet over je tickets... Het factuur-probleem is hier al veelvuldig aan bod gekomen.
bmantra
Plus Member
Plus Member

ok, maar het is toch niet normaal dat je nog geen opleveringsdatum kent en al wel een volgende factuur moet betalen, wel?
Allez, hun facturen communiceren ze dus wel beter dan al de rest...
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Het geeft een verkeerde indruk heb ik zelf recent ook ondervonden maar het is naderhand gezien niet echt vermijdbaar
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ok, vandaag weer wanhopig in mijn mail gekeken voor de logingegevens en activatiedatum van mijn cityconnect aansluiting. In plaats daarvan vind ik een nieuwe factuur voor de maand maart. Dat vind ik nu toch echt niet kunnen!! Mijn support-ticket staat verdorie al meer dan anderhalve maand op open en zit al 3 maanden zonder aansluiting. Joost mag het weten wanneer ik aangesloten zal worden. Maar ik mag wel al voor de volgende maand betalen. Dat kan toch allemaal zomaar niet!
Soit, maandag nog maar eens naar de ombudsman bellen dan.
Je activatiedatum staat op het crm van dommel als je op de 'I' knop drukt. Als die daar niet staat, bel je best eens naar Dommel denk je niet? Iedereen heeft ondertussen al een activatiedatum gehad...

Logingegevens... Die heb je niet nodig, Plug & play: modem insteken & vertrokken (staat hier ook al tijdje op dit forum te lezen).

Voor de facturen... Dommel heeft aangekondigt via hun site dat ze die zouden hervatten vanaf 01/02.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”