Compensatie bij Dommel ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Sinds gisteren krijg ik van Dommel

Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein

Heb dit gemeld via hun contactformulier
Ik krijg hier al een 10 tal uur geen verbinding meer met Dommel.
Ik krijg de melding dat mijn log of mijn pasword niet juist zijn.
Ik weet dat ze juist zijn en heb met 2 pc's en met 2 modems getest.
Om in te loggen op mijn andere telefoonlijn naar Edpnet heb ik geen problemen met de 2 pc's of de 2 modems
Het gaat over mijn abo op het telnr. xxxxxxxxx
en krijg
Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed.
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.

We hebben uw aanvraag volgend support-ticket nummer toegekend:

[SCHEDOM-xxxxxx-SCHEDOM]

Gelieve dit ticket-nummer steeds in de subject-lijn van toekomstige communicaties m.b.t dit onderwerp te plaatsen.
Voor niet gerelateerde onderwerpen kan u best een nieuw ticket openen.
als antwoord.
Wil dit nu zeggen dat ze tot 5 dagen nodig hebben om dit in orde te brengen ??

En krijgt men een compensatie voor de tijd dat het duurt ??

Ik mag ook nog van geluk spreken dat ik nog een ander internet abo heb en hen daarmee kan contacteren.

Maar mensen die dus enkel een Dommel lijn hebben zijn verplicht van het dure 0903 telefoonnummer of het iets minder dure 070 nummer te gebruiken.
Wat een schande is en waar iets moet tegen gedaan worden.
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 28 jan 2008, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Je kan hen ook bellen op 070/22.43.05
Dan hoef je geen 5 dagen te wachten. Ze vragen dit ook zelf als het om dringende problemen gaat.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

voor dergelijke dringende problemen is bellen uiteraard de boodschap. 't is trouwens twijfelachtig dat je binnen de 5 dagen reactie zult krijgen. en de reactie die je zal krijgen is : gelieve daarvoor te bellen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

tequila schreef:Je kan hen ook bellen op 070/22.43.05
Dan hoef je geen 5 dagen te wachten. Ze vragen dit ook zelf als het om dringende problemen gaat.
Naar dat nummer bellen kost wel 10.5 Euro per uur
en is afzetterij,zeker als men U 5 tot 10 minuten naar de muziek laat luisteren,voor dat men afneemt.
Ik zal bellen,en hen om te beginnen,op mijn kosten eens wijzen op deze afzetterspraktijken.
Het is ongehoord dat ik moet betalen om te melden dat hun verbinding verbroken is en waar ik geen schuld aan heb.
Het nemen van een gewoon zone nummer zou deze ergernis bij vele klanten wegnemen en een eind maken aan deze legale oplichterspraktijken

Heb al gebeld ,ze hadden me afgesloten omdat er bij hen nog een pro forma factuur als onbetaald stond .
De factuur was al betaald op 6/1/2008 maar stond bij hen nog altijd open.
Dat heeft mij +/- 2.50 euro telefoon en één dag disconnect gekost .
Stelden ze nog eens voor om in het vervolg per domicilieering te betalen.

Ik heb ze daarvoor bedankt,omdat ik geen tweede maal wou meemaken, dat er onterecht enkele honderden Euro's van mijn bankrekening gingen, en waar ik dan enkele maanden heb voor moeten vloeken dreigen en de beest uithangen,om mijn eigen geld terug in mijn bezit te krijgen.

Allee, ik zou op een half uurtje terug verbinding hebben,ben benieuwd :roll:

Ik zal ze eens een compensatie via hun formulier gaan vragen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

ceurrrix schreef:
tequila schreef:Je kan hen ook bellen op 070/22.43.05
Dan hoef je geen 5 dagen te wachten. Ze vragen dit ook zelf als het om dringende problemen gaat.
Naar dat nummer bellen kost wel 10.5 Euro per uur
en is afzetterij,zeker als men U 5 tot 10 minuten naar de muziek laat luisteren,voor dat men afneemt.
Ik zal bellen,en hen om te beginnen,op mijn kosten eens wijzen op deze afzetterspraktijken.
Het is ongehoord dat ik moet betalen om te melden dat hun verbinding verbroken is en waar ik geen schuld aan heb.
Het nemen van een gewoon zone nummer zou deze ergernis bij vele klanten wegnemen en een eind maken aan deze legale oplichterspraktijken


legale oplichterspraktijken die je uiteraard kent VOOR je een contract afsluit met Dommel.
Je moet hier dan nu echt niet over komen zagen. Eigen schuld, dikke bult nietwaar?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Mr.T schreef:
ceurrrix schreef:
tequila schreef:Je kan hen ook bellen op 070/22.43.05
Dan hoef je geen 5 dagen te wachten. Ze vragen dit ook zelf als het om dringende problemen gaat.
Naar dat nummer bellen kost wel 10.5 Euro per uur
en is afzetterij,zeker als men U 5 tot 10 minuten naar de muziek laat luisteren,voor dat men afneemt.
Ik zal bellen,en hen om te beginnen,op mijn kosten eens wijzen op deze afzetterspraktijken.
Het is ongehoord dat ik moet betalen om te melden dat hun verbinding verbroken is en waar ik geen schuld aan heb.
Het nemen van een gewoon zone nummer zou deze ergernis bij vele klanten wegnemen en een eind maken aan deze legale oplichterspraktijken


legale oplichterspraktijken die je uiteraard kent VOOR je een contract afsluit met Dommel.
Je moet hier dan nu echt niet over komen zagen. Eigen schuld, dikke bult nietwaar?
Over die dure telefoons staat er niets in hun contract.

En Dommel sluit af omdat hun administratie niet in orde is.

En ik ben de zageman.

:twisted: Awel ik wens U veel miserie met Uw facturen,veel dure telefoons en onterechte afsluitingen toe. :worship:

En inplaats van te waarschuwen met"Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein "

Zie ik liever dat men zet ,:

Toegang geweigerd omdat rekening en/of administratie niet in orde is
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 28 jan 2008, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

jammer. maar heb je geen enkele mail gekregen over die openstaande factuur? ik geloof dat ze 2 verwittigingen sturen voor ze afsluiten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
Mr.T schreef:
ceurrrix schreef:
tequila schreef:Je kan hen ook bellen op 070/22.43.05
Dan hoef je geen 5 dagen te wachten. Ze vragen dit ook zelf als het om dringende problemen gaat.
Naar dat nummer bellen kost wel 10.5 Euro per uur
en is afzetterij,zeker als men U 5 tot 10 minuten naar de muziek laat luisteren,voor dat men afneemt.
Ik zal bellen,en hen om te beginnen,op mijn kosten eens wijzen op deze afzetterspraktijken.
Het is ongehoord dat ik moet betalen om te melden dat hun verbinding verbroken is en waar ik geen schuld aan heb.
Het nemen van een gewoon zone nummer zou deze ergernis bij vele klanten wegnemen en een eind maken aan deze legale oplichterspraktijken


legale oplichterspraktijken die je uiteraard kent VOOR je een contract afsluit met Dommel.
Je moet hier dan nu echt niet over komen zagen. Eigen schuld, dikke bult nietwaar?
Over die dure telefoons staat er niets in hun contract.

En Dommel sluit af omdat hun administratie niet in orde is.

En ik ben de zageman.

:twisted: Awel ik wens U veel miserie met Uw facturen,veel dure telefoons en onterechte afsluitingen toe. :worship:

En inplaats van te waarschuwen met"Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein "

Zie ik liever dat men zet ,:

"Toegang geweigerd omdat rekening en/of administratie niet in orde is
"

Dan moet ik tenminste niet alles aan de modem en de pc gaan controleren op fouten en/of defecten.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Indeed je krijgt altijd 2 verwittigingen
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ljd schreef:Indeed je krijgt altijd 2 verwittigingen
ik heb van na mijn betaling op
1 - User Reply - Friday, 4 January 2008, 1:40 p.m.

Betaling is gebeurd!

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dommel.com services [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 3 januari 2008 14:11
Aan: ceurrrix
Onderwerp: Services Ticket: [SCHEDOM-196133-SCHEDOM]

ceurrrix,
van Dommel niets meer gehoord of gezien.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

ceurrrix schreef:
Mr.T schreef:
ceurrrix schreef:
tequila schreef:Je kan hen ook bellen op 070/22.43.05
Dan hoef je geen 5 dagen te wachten. Ze vragen dit ook zelf als het om dringende problemen gaat.
Naar dat nummer bellen kost wel 10.5 Euro per uur
en is afzetterij,zeker als men U 5 tot 10 minuten naar de muziek laat luisteren,voor dat men afneemt.
Ik zal bellen,en hen om te beginnen,op mijn kosten eens wijzen op deze afzetterspraktijken.
Het is ongehoord dat ik moet betalen om te melden dat hun verbinding verbroken is en waar ik geen schuld aan heb.
Het nemen van een gewoon zone nummer zou deze ergernis bij vele klanten wegnemen en een eind maken aan deze legale oplichterspraktijken


legale oplichterspraktijken die je uiteraard kent VOOR je een contract afsluit met Dommel.
Je moet hier dan nu echt niet over komen zagen. Eigen schuld, dikke bult nietwaar?
Over die dure telefoons staat er niets in hun contract.

En Dommel sluit af omdat hun administratie niet in orde is.

En ik ben de zageman.

:twisted: Awel ik wens U veel miserie met Uw facturen,veel dure telefoons en onterechte afsluitingen toe. :worship:

En inplaats van te waarschuwen met"Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein "

Zie ik liever dat men zet ,:

Toegang geweigerd omdat rekening en/of administratie niet in orde is


Ik zorg dat mijn facturen op tijd betaald zijn, manueel of met domicilie. Nog nooit ben ik afgesloten, laat staan onterecht afgesloten.
Dommel kan me trouwens niet afsluiten want ik ben geen klant bij hun. :lol:

Mij gaat het erom dat op het moment dat je een abonnement bij Dommel neemt, je weet dat hun helpdesk bereikbaar is op een 070 of 0903 nummer. Als je dan toch kiest voor een abonnement bij hun te nemen moet je niet lopen te roepen van "oplichting" als je met hun helpdesk telefonisch contact dient op te nemen. Dit slaat echt nergens op.

Die foutmeldingen zijn standaard meldingen. Als je zou lezen en logisch redeneren zou je makkelijk kunnen inzien dat je daar zelf weinig vat op hebt. Wat kan nu de reden zijn dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet geldig is? Je kan het hooguit eens opnieuw invullen en daar stopt dan de troubleshooting die je zelf kan doen.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ceurrrix schreef:En inplaats van te waarschuwen met"Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein "

Zie ik liever dat men zet ,:

Toegang geweigerd omdat rekening en/of administratie niet in orde is


Die error komt niet van dommel maar van jou modem, als je toch van die errors wilt dan zal je zelf moeten programmeren ;) maar dan nog betwijfel ik of het zal werken.

Vergelijk dommel eens even met Telenet, bij Telenet bel je naar 015/666.666 (een gewoon lokaal nummer), je bent 5 minuten kwijt eer je de IVR (stem computer) overlopen hebt. Je wacht tot 50 minuten (op piekuren) eer je iemand aan de lijn hebt. Voor het minste geven ze je een ander nummer (070/69.69.69), waarna je dezelfde procedure nog maals kan overlopen.

Dus Dommel doet het absoluut niet slecht, je hebt 3/4de van de tijd binnen de 3 minuten iemand aan de lijn, ze weten over wat ze spreken (bij telenet is dit niet altijd het geval) en doen je een voorstel om dit in het vervolg niet meer voor te kunnen krijgen? Waar ligt dan het probleem?

Ik vraag mij trouwens af hoe het komt dat jij die mails met aanmanningen niet gezien hebt? Dommel stuurt 4 mails voor ze je afsluiten (in totaal iets minder dan 2maanden), dus het zou je toch opgevallen moeten zijn?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 21 jan 2006, 19:32
Locatie: BE - Antwerp
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

L-army schreef:
ceurrrix schreef:En inplaats van te waarschuwen met"Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein "

Zie ik liever dat men zet ,:

Toegang geweigerd omdat rekening en/of administratie niet in orde is


Die error komt niet van dommel maar van jou modem, als je toch van die errors wilt dan zal je zelf moeten programmeren ;) maar dan nog betwijfel ik of het zal werken.

Vergelijk dommel eens even met Telenet, bij Telenet bel je naar 015/666.666 (een gewoon lokaal nummer), je bent 5 minuten kwijt eer je de IVR (stem computer) overlopen hebt. Je wacht tot 50 minuten (op piekuren) eer je iemand aan de lijn hebt. Voor het minste geven ze je een ander nummer (070/69.69.69), waarna je dezelfde procedure nog maals kan overlopen.

Dus Dommel doet het absoluut niet slecht, je hebt 3/4de van de tijd binnen de 3 minuten iemand aan de lijn, ze weten over wat ze spreken (bij telenet is dit niet altijd het geval) en doen je een voorstel om dit in het vervolg niet meer voor te kunnen krijgen? Waar ligt dan het probleem?

Ik vraag mij trouwens af hoe het komt dat jij die mails met aanmanningen niet gezien hebt? Dommel stuurt 4 mails voor ze je afsluiten (in totaal iets minder dan 2maanden), dus het zou je toch opgevallen moeten zijn?


my thoughts exactly :-D
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

L-army schreef:
Ik vraag mij trouwens af hoe het komt dat jij die mails met aanmanningen niet gezien hebt? Dommel stuurt 4 mails voor ze je afsluiten (in totaal iets minder dan 2maanden), dus het zou je toch opgevallen moeten zijn?
Tussen de dag dat ik betaald heb en nu heeft men mij geen enkele aanmaning gestuurd.


De factuur die moest betaald worden voor de periode van 15/01/2008 tot 15/02/2008 is betaald op 03/01/2008.

Bij mijn "Proforma facturen" staat die NU nog altijd als onbetaald .


Bij nazicht,toen ik belde vanmiddag hebben ze gezien dat ik betaald heb op 03/01/2008 en mij onmiddelijk terug aangesloten.

Wel stuurden ze mij al aanmaningen voor 03/01/2008 waarvan ik het nut niet inzag vermits er betaald was tot 15/01/2008

De antwoorden op die aanmaningen(met bewijs van betaling) zitten nog altijd (weeeeeeeeken later)onbeantwoord door Dommel bij hun ticketten.

En dan zijn er hier een paar fanatiekelingen die proberen mij de schuld te geven en die dure telefoons ( 10.5 euro/uur) goed te praten.

Telenet heb ik buiten gesmeten omdat die ook van die kemels uit haalden(tot 200gb dubbel aanrekenen enzo),en met bellen naar TN had ik ook geen problemen .
Met de gsm naar één van hun 0800 nummers en ik was heel snel verbonden.

Bedankt en de groeten
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Wel raar dat er zoveel geklaag is van lange wachttijden aan de telefoon.
De laatste 2 keer dat ik bij Dommel was komt er haast geen enkele telefoon binnen op de helpdesk.Kan ook toeval zijn maar toch.
ceurrrix maar wat wil je dat je elke maand 10 € meer aan je abbo moet betalen maar dan wel een gratis helpdesk.Hoe dikwijls heb je die helpdesk nodig ? Er zijn hier genoeg mensen die nog niet 1 keer hebben moeten bellen naar de helpdesk anderen dan weer wel. Maar sommige bellen dan ook voor de minste pruts naar de helpdesk.
Kielse
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 okt 2007, 16:10

Mijn ouders hebben zich ook wel een keer kwaad gemaakt op Dommel.
Ze vinden het bv. niet kunnen dat je op voorhand moet betalen voor een nieuwe maand, je een eerste waarschuwing krijgt terwijl je de dag ervoor je rekening hebt betaald, de tickets onbeantwoord blijven i.v.m. facturatie enz.

Ja, oké, je betaalt wel 10 a 11 euro minder en natuurlijk is de service wat minder, maar ik vind toch dat de mensen van Dommel wel tenminste kunnen reageren op een vraag van een klant.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Kielse schreef:Mijn ouders hebben zich ook wel een keer kwaad gemaakt op Dommel.
Ze vinden het bv. niet kunnen dat je op voorhand moet betalen voor een nieuwe maand, je een eerste waarschuwing krijgt terwijl je de dag ervoor je rekening hebt betaald, de tickets onbeantwoord blijven i.v.m. facturatie enz.

Ja, oké, je betaalt wel 10 a 11 euro minder en natuurlijk is de service wat minder, maar ik vind toch dat de mensen van Dommel wel tenminste kunnen reageren op een vraag van een klant.

Oei oei een reminder wat erg!
Ik kom van Scarlet (met tussenstap bij Skynet) en daar maakt ge pas wat mee.
Bijna maandelijks facturen die twee of drie keer gestuurd worden, dreigen met deurwaarders, uren aan de telefoon hangen om vant kastje naar de muur gestuurd te worden en toch op tijd betaald hebben.

BTW een betaling kan tot 3 WERKdagen duren om toe te komen. dus om zeker te zijn moet ge 3, of nog beter 4 werkdagen op voorhand betalen.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Nadat ik gisteren gebeld had en ze bij Dommel hun fout hadden ingezien,stond ik een uurtje later terug on line.

Alsof ze m'n commentaar over hun dure telefoon gelezen hebben,
verplichten ze me vandaag weer hun te dure telefoon te gebruiken om ze te melden dat ze me weer onterecht hebben afgesloten,
want ik had weer geen verbinding meer.

Weer was ik afgesloten wegens een zogezegde niet betaling van mijn factuur.
Weer eens hebben ze mijn betaling gezocht en gevonden nadat ik de gegevens van mijn betalingsbewijs had moeten doorgeven.

Als men belt ,laat men U eerst hun menu doorlopen dat zet men U op muziek,dan begint men met uw telefoonnummer te vragen ,die ze kunnen aflezen van hun toestel.
Daarna gaan ze alles eens na zien .
Als ik dan zeg dat ik gisteren al eens gebeld heb om de zelfde reden dan willen ze dat niet eens geloven.

Het is precies of ze werken op een sexlijn die ze zolang mogelijk moeten open houden.
Als ik hun erop wijs dat ze een dure lijn hebben dan liegen ze nog ,dat het maar zoveel kost als een zonegesprek, waarop ik me dan wel eens laat gaan tegen 10.5 euro per uur.

Met als gevolg dat men me beloofd dat ik binnen een uurtje weer on line zal zijn.
ketter schreef:Wel raar dat er zoveel geklaag is van lange wachttijden aan de telefoon.
De laatste 2 keer dat ik bij Dommel was komt er haast geen enkele telefoon binnen op de helpdesk.Kan ook toeval zijn maar toch.
ceurrrix maar wat wil je dat je elke maand 10 € meer aan je abbo moet betalen maar dan wel een gratis helpdesk.Hoe dikwijls heb je die helpdesk nodig ? Er zijn hier genoeg mensen die nog niet 1 keer hebben moeten bellen naar de helpdesk anderen dan weer wel. Maar sommige bellen dan ook voor de minste pruts naar de helpdesk.
Moet je daar regelmatig wat gaan ontvangen of zo ?
Ik bel niet voor een pruts tegen 10.5 euro per uur,maar moet bellen omdat men mij ten onrechte van het net kippert.
En dan herhalen ze dat de dag nadien nog eens.
Gaan ze dat nog dikwijls doen, want ik ben al meer dan die 10 € waar U over spreekt,kwijt aan gedwongen telefoontjes ? ?
alles bijeen duurde het gesprek om het in orde te krijgen muziek inclusief 16 min en dat tegen 10.5 €uro/uur.
Gisteren probeerde je Dommel gelijk te geven,en ik ben wel nieuwsgierig hoe je deze kemel van Domme-L gaat goedpraten.
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 29 jan 2008, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ceurrrix schreef:Nadat ik gisteren gebeld had en ze bij Dommel hun fout hadden ingezien,stond ik een uurtje later terug on line.

Alsof ze m'n commentaar over hun dure telefoon gelezen hebben,
verplichten ze me vandaag weer hun te dure telefoon te gebruiken om ze te melden dat ze me weer onterecht hebben afgesloten,
want ik had weer geen verbinding meer.

Weer was ik afgesloten wegens een zogezegde niet betaling van mijn factuur.
Weer eens hebben ze mijn betaling gezocht en gevonden nadat ik de gegevens van mijn betalingsbewijs had moeten doorgeven.

Als men belt ,laat men U eerst hun menu doorlopen dat zet men U op muziek,dan begint men met uw telefoonnummer te vragen ,die ze kunnen aflezen van hun toestel.
Daarna gaan ze alles eens na zien .
Als ik dan zeg dat ik gisteren al eens gebeld heb om de zelfde reden dan willen ze dat niet eens geloven.

Het is precies of ze werken op een sexlijn die ze zolang mogelijk moeten open houden.
Als ik hun erop wijs dat ze een dure lijn hebben dan liegen ze nog ,dat het maar zoveel kost als een zonegesprek, waarop ik me dan wel eens laat gaan tegen 10.5 euro per uur.

Met als gevolg dat men me beloofd dat ik binnen een uurtje weer on line zal zijn.
ketter schreef:Wel raar dat er zoveel geklaag is van lange wachttijden aan de telefoon.
De laatste 2 keer dat ik bij Dommel was komt er haast geen enkele telefoon binnen op de helpdesk.Kan ook toeval zijn maar toch.
ceurrrix maar wat wil je dat je elke maand 10 € meer aan je abbo moet betalen maar dan wel een gratis helpdesk.Hoe dikwijls heb je die helpdesk nodig ? Er zijn hier genoeg mensen die nog niet 1 keer hebben moeten bellen naar de helpdesk anderen dan weer wel. Maar sommige bellen dan ook voor de minste pruts naar de helpdesk.
Moet je daar regelmatig wat gaan ontvangen of zo ?
Ik bel niet voor een pruts tegen 10.5 euro per uur,maar moet bellen omdat men mij ten onrechte van het net kippert.
En dan herhalen ze dat de dag nadien nog eens.
Gaan ze dat nog dikwijls doen, want ik ben al meer dan die 10 € waar U over spreekt,kwijt aan gedwongen telefoontjes ? ?
alles bijeen duurde het gesprek om het in orde te krijgen muziek inclusief 16 min en dat tegen 10.5 €uro/uur.
Gisteren probeerde je Dommel gelijk te geven,en ik ben wel nieuwsgierig hoe je deze kemel van Domme-l gaat goedpraten.


Zo te zien maakt je downloadsnelheid toch al veel goed . :wink:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Mja, waarschijnlijk blokkeerd het systeem automatisch mensen die niet betalen. Dus zal je vandaag bellen en morgen weer geblokkeerd worden :-D
Gieleuh
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:31

Wat zit je toch te wenen over die 10 euro/uur :? Bij Dommel krijg je tenminste iemand aan de lijn...

Telenet heeft me 57Euro gekost verleden maand, probeer dat maar eens met Dommel...
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Kielse schreef:Mijn ouders hebben zich ook wel een keer kwaad gemaakt op Dommel.
Ze vinden het bv. niet kunnen dat je op voorhand moet betalen voor een nieuwe maand, je een eerste waarschuwing krijgt terwijl je de dag ervoor je rekening hebt betaald, de tickets onbeantwoord blijven i.v.m. facturatie enz.

Ja, oké, je betaalt wel 10 a 11 euro minder en natuurlijk is de service wat minder, maar ik vind toch dat de mensen van Dommel wel tenminste kunnen reageren op een vraag van een klant.


Bij belgacom moet je 2 maand op voorhand betalen.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Gieleuh schreef:Wat zit je toch te wenen over die 10 euro/uur :? Bij Dommel krijg je tenminste iemand aan de lijn...
Ik zou niet klagen als het mijn schuld was dat ik moest bellen.
Maar moeten bellen omdat ze me 2 keer ten onrechte afsluiten en daar nog zoveel voor moeten betalen ook.
Als U dat normaal vind,kan ik U maar even weinig waarderen als de mensen van Domme-L

De periode van 15/1/2008 tot 15/2/2008 is betaald geweest op 03/1/2008 en ze sluiten af op 28/1/2008,herstellen het en sluiten het nog eens af op 29/1/2008 en herstellen het weer.

Volgens mij doen ze dit om wat bij te verdienen.

Wel ze mogen het doen bij de mensen die deze handelingen van Domme-L goedkeuren.
Doen ze het bij mij dan mogen ze de weerbots verwachten.

grts
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gieleuh
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:31

Ligt gewoon aan het automatisch systeem, waar iets fout loopt in jouw geval... Als ze er iets permanent zouden aan kunnen doen, doen ze dat wel. Maar is het daarvoor nodig om de mensen van Dommel zwart te maken met vanalles? Fouten gebeuren... Drink een paar pintjes minder deze maand en je "dure" lijn is weer terugbetaald...
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Waarom moeten de pintjes weeral het slachtoffer zijn.
Persoonlijk verkies ik dan de bo met confituur i.p.v. charcuterie.
Black is the colour of my true love's hair
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

ikke lust geen pintjes ... hoegaarden?

Neen ik wou even reageren op dat 070 nummer... Ik dacht dat het indertijd was uitgevonden nét om service te bieden .. om ervoor te zorgen dat iedereen u kon bellen aan lokaal tarie ...ongeacht welke zone je je bevindt... Maar heb effe naar de site gekeken van bgc . En ik verschoot dus idd ook van de 10.5 €/ uur (piekuur .. dus de openingsuren van de helpdesk)

Heb een site gevonden waarbij ik zie dat de opbrengsten (voor dommel) voor zo'n nummer toch maar zeer miniem zijn ( kleine 4 cent per minuut)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik betaal gewoon via overschrijving één dag voor de vervaldag van de proforma EN nog eens met die 1 EUR korting voor domiciliëring en nog geen klacht gehad van Dommel zelf...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Het systeem van dommel is geautomatiseerd. En computer systemen kunnen fouten maken ;)

Als je zo on te vrede bent van dommel, waarom ga je dan niet naar belgacom? Die hebben een 0800 nummer voor alles ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Het systeem van dommel is geautomatiseerd. En computer systemen kunnen fouten maken ;)

Als je zo on te vrede bent van dommel, waarom ga je dan niet naar belgacom? Die hebben een 0800 nummer voor alles ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

L-army schreef:Het systeem van dommel is geautomatiseerd. En computer systemen kunnen fouten maken ;)
Computers maken geen fouten,de mensen die ze bedienen wel.

En er zijn hier mensen die het normaal vinden ,dat het extra kosten kan (moet) meebrengen voor sommige klanten.(tot ze zelf het slachtoffer eens zijn)

Dat die fout éénmaal gebeurd, ok, maar dat diezelfde fout zich herhaald,en de klant 2 keer voor die fout moet betalen en 2X afgesloten wordt,zonder compensatie of excuses.
Hoe was dat gezegde weer over die ezel en die steen ? ?
op 28/01/2008 ceurrrix schreef:
Bij mijn "Proforma facturen" staat die NU nog altijd als onbetaald .

En ik heb m'n proforma fakturen nog eens nagezien en daar staat de factuur NU wel,maar als zijnde betaald op 29/1/2008,wat valsheid in geschrifte is in hun boekhouding daar de betaling is gebeurd op 3/1/2008 .

Daardoor word ik door Domme-L onterecht maar onmiskenbaar gebrandmerkt als een te laattijdige betaler en dat hoef ik niet te aanvaarden.

Mijn vraag om dit recht te zetten word verstuurd,word dat niet rechtgezet dan leg ik klacht neer.


Gieleuh schreef:Ligt gewoon aan het automatisch systeem, waar iets fout loopt in jouw geval... Als ze er iets permanent zouden aan kunnen doen, doen ze dat wel. Maar is het daarvoor nodig om de mensen van Dommel zwart te maken met vanalles? Fouten gebeuren...


Met de waarheid te vertellen maak je niemand zwart,met hun fouten goed(proberen) te praten wel.
Gieleuh schreef:Drink een paar pintjes minder deze maand en je "dure" lijn is weer terugbetaald...

Met m'n geld doe ik graag wat ik wil en niet wat Domme-L of U wilt.

L-army schreef:
Als je zo on te vrede bent van dommel, waarom ga je dan niet naar belgacom? Die hebben een 0800 nummer voor alles ;)

Ik heb hun"Belgacom ADSL Plus " 3 maanden gratis op proef gehad en vervangen door een 2é Edpnet abonnement wegens "te licht en te duur" in vergelijking met Edpnet.
Op 1 van mijn 2 tel.abo's heb ik 2 maand geleden op proef (jaarabonnement verplicht)een van m'n Edpnet abo's vervangen door een Domme-L abonnement ,met deze geschiedenis tot gevolg.

Een 0800 nummer hoeft niet,een gewoon zonenummer is al voldoende
en dan moeten ze ook al niet meer tegen de klanten liegen van
"Naar ons 070 nummer bellen kost maar zoveel als een zonaal gesprek"

Detail op mijn BC factuur voor gedwongen telefoontjes naar Domme-L
Te betalen = Naar 070 - bedrag : 5,6494 euro +21% BTW
het totaal bedrag van de door mij gedane telefoontjes was 7,6582 euro+21% BTW
+ Een waarschuwing die me vertelt dat ik gratis een oproepbeperking kan krijgen voor 070 en consoorten nummers
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ceurrrix, volgens mij heb je overschot van gelijk. Eigenlijk zouden ze uw gesprekskosten moeten vergoeden ook.
Met die klacht zou ik eerst dreigen (telefonisch contact) en dan eventueel pas echt tot actie overgaan.

Maar wat ik niet snap is uw schrijfwijze van Dommel, namelijk Domme-L?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Burny schreef:Maar wat ik niet snap is uw schrijfwijze van Dommel, namelijk Domme-L?

Een "grapje"... Domme as in domme kl**t.

Let maar niet te veel op ceurrrix, ik denk dat hij bij héél wat ISP's op de zwarte lijst staat. ;-)
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

ceurrrix schreef:Heb al gebeld ,ze hadden me afgesloten omdat er bij hen nog een pro forma factuur als onbetaald stond .
De factuur was al betaald op 6/1/2008 maar stond bij hen nog altijd open.
Dat heeft mij +/- 2.50 euro telefoon en één dag disconnect gekost .
Stelden


Dit soort mafiapraktijken is ongehoord! Aanklagen die handel!!
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Zucht, een beetje serieus blijven hé.. Denk je echt dat je voor minder dan 50€ per maand een garantie op 99,99% uptime krijgt? Of dat je contract verbonden is aan zware Service Level Agreements, en dat er bedragen uitgekeerd worden als een "euvel" niet binnen de zoveel uur opgelost is?

Als je stabiliteit héél hoog in het vaandel draagt, dan zal je moeten uitwijken naar een gepaste internetverbinding, à la SDSL, met een speciaal contract voor bedrijven. Vermenigvuldig dan wel het bedrag wat je nu voor je internetconnectie betaalt met minstens 100.

Ik begrijp je ontevredenheid wel, maar voor de prijs dat jij eraan geeft per maand kan je écht niet meer verwachten.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Burny schreef:ceurrrix, volgens mij heb je overschot van gelijk. Eigenlijk zouden ze uw gesprekskosten moeten vergoeden ook.
Met die klacht zou ik eerst dreigen (telefonisch contact) en dan eventueel pas echt tot actie overgaan.

Maar wat ik niet snap is uw schrijfwijze van Dommel, namelijk Domme-L?
Ik heb ze gisteren gevraagd naar een compensatie,maar dat kon niet.
Ik heb ze dan maar bedreigd met de ombudsman,testaankoop,Tik en de andere forums,met een :evil: en een :angel: ,tenslotte met mezelf, :student:
maar ze waren niet bereid om bij te draaien :smash2:
(als ze aan iedere klager moeten gaan betalen,waar eindigd dat dan ??????? ) :beerchug:

Ik heb ze dan beloofd,dat ik al het mogelijke ging doen .

om de te verhinderen dat ze deze wanpraktijken voortzetten. :bang:

Domme-L is al een begin,voor wat de L betreft,
die L is bij Domme-L,niet of moeilijk te verwoorden :help:

net zoals hun praktijken ook niet te verwoorden zijn zonder onbeleefd te worden :banana:

Trouwens als ik nog eens gedwongen word om hen te bellen voor iets waar zij fout aan hebben ,
dan geef ik hen mijn telefoonnummer en vraag hen beleefd me op te bellen voor een fout die hun schuld is.
Is het niet hun schuld,dan mogen ze mij hun telefoonkost aanrekenen die praktisch niets kost. :judge:

Bewerkt door Blue-Sky
Gelieve a.u.b. de regels te respecteren.
Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

selder schreef:Zucht, een beetje serieus blijven hé.. Denk je echt dat je voor minder dan 50€ per maand een garantie op 99,99% uptime krijgt? Of dat je contract verbonden is aan zware Service Level Agreements, en dat er bedragen uitgekeerd worden als een "euvel" niet binnen de zoveel uur opgelost is?

Als je stabiliteit héél hoog in het vaandel draagt, dan zal je moeten uitwijken naar een gepaste internetverbinding, à la SDSL, met een speciaal contract voor bedrijven. Vermenigvuldig dan wel het bedrag wat je nu voor je internetconnectie betaalt met minstens 100.

Ik begrijp je ontevredenheid wel, maar voor de prijs dat jij eraan geeft per maand kan je écht niet meer verwachten.


Dit gaat toch niet op voor de gebruiker ... het gaat hier om administratieve problemene bij Dommel :s
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

ditCh schreef:Dit gaat toch niet op voor de gebruiker ... het gaat hier om administratieve problemene bij Dommel :s


Valt onder dezelfde noemer ... ge moet daar toch geen raketgeleerde voor zijn om te begrijpen dat ze geen extra veel moeite gaan doen voor zo'n kleine vis? :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

selder schreef:
Ik begrijp je ontevredenheid wel, maar voor de prijs dat jij eraan geeft per maand kan je écht niet meer verwachten.
Ik denk dat alle klanten zoveel betalen als ik.
Pech dat dit bij mij gebeurt.
En ik weet dat dit(waarschijnlijk) een uitzonderlijk geval is.
Enkel al omdat het zo uitzonderlijk is(kan zijn) mogen ze bij Domme-L wel een geste doen ,
al was het maar om zulke openbare klachten te vermijden.
Ze hebben m'n mail met klachten ontvangen en ik wacht hun antwoord af.

selder schreef:
ditCh schreef:Dit gaat toch niet op voor de gebruiker ... het gaat hier om administratieve problemene bij Dommel :s


Valt onder dezelfde noemer ... ge moet daar toch geen raketgeleerde voor zijn om te begrijpen dat ze geen extra veel moeite gaan doen voor zo'n kleine vis? :)
Hij heeft wel familie,die kleine vis,:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0 :think:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
PieterV
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 sep 2007, 11:51

Ik begrijp je frustratie ook wel en eerlijk gezegd, na alle positieve berichten van Dommel is het ook wel eens "gezond" om te horen dat niet alles daar SUPER werkt.

Ik vind persoonlijk wel dat je gelijk hebt, 2x afgesloten worden nadat je factuur al betaald is, is volledig onterecht. Spijtige zaak dat ze je dan in de kou laten staan.

Ik heb laatst mijn domiciliering geactiveerd en daarvoor gebeld naar Dommel en ik was ook 4 euro kwijt in amper 6 minuten (GSM... I know)
Maar ergens ligt het prijsverschil natuurlijk...

Aan de andere kant:
je hebt aanmaningen/herinneringen ontvangen betreffende onbetaalde facturen, die zou je als gezond denkende mens nooit mogen negeren mijn insziens... Als je die krijgt is het teken dat er iets niet pluis is.
Ik zou zelf al lang gebeld hebben vooraleer de disconnects een feit waren.

Just my 2 cents...

Greets
P.
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

ceurrrix schreef:
Burny schreef:ceurrrix, volgens mij heb je overschot van gelijk. Eigenlijk zouden ze uw gesprekskosten moeten vergoeden ook.
Met die klacht zou ik eerst dreigen (telefonisch contact) en dan eventueel pas echt tot actie overgaan.

Maar wat ik niet snap is uw schrijfwijze van Dommel, namelijk Domme-L?
Ik heb ze gisteren gevraagd naar een compensatie,maar dat kon niet.
Ik heb ze dan maar bedreigd met de ombudsman,testaankoop,Tik en de andere forums,met een :evil: en een :angel: ,tenslotte met mezelf, :student:
maar ze waren niet bereid om bij te draaien :smash2:
(als ze aan iedere klager moeten gaan betalen,waar eindigd dat dan ??????? ) :beerchug:

Ik heb ze dan beloofd,dat ik al het mogelijke ging doen .

om de te verhinderen dat ze deze wanpraktijken voortzetten. :bang:

Domme-L is al een begin,voor wat de L betreft,
die L is bij Domme-L,niet of moeilijk te verwoorden :help:

net zoals hun praktijken ook niet te verwoorden zijn zonder onbeleefd te worden :banana:

Trouwens als ik nog eens gedwongen word om hen te bellen voor iets waar zij fout aan hebben ,
dan geef ik hen mijn telefoonnummer en vraag hen beleefd me op te bellen voor een fout die hun schuld is.
Is het niet hun schuld,dan mogen ze mij hun telefoonkost aanrekenen die praktisch niets kost. :judge:


Als ik het goed begrijp heb je de helpdesklijn onnodig bezet gehouden met geklaag en gezaag naar compensatie, precies omdat diezelfde helpdesklijn bezet was. Daardoor zijn er waarschijnlijk andere klanten geweest die lang hebben moeten wachten. Hetgeen (begrijpelijk) frustrerend is. Als die mensen dan ook nog eens gaan klagen en zagen ... de cirkel is rond.

Ik stel voor dat je een hobby zoekt, liefste zeurrrix (haha, ik heb een woordmopje gemaakt!!), en problemen leert relativeren.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”