Fout:691:Toegang geweigerd omdat gebruikersnaam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein
Heb dit gemeld via hun contactformulier
en krijgIk krijg hier al een 10 tal uur geen verbinding meer met Dommel.
Ik krijg de melding dat mijn log of mijn pasword niet juist zijn.
Ik weet dat ze juist zijn en heb met 2 pc's en met 2 modems getest.
Om in te loggen op mijn andere telefoonlijn naar Edpnet heb ik geen problemen met de 2 pc's of de 2 modems
Het gaat over mijn abo op het telnr. xxxxxxxxx
als antwoord.Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed.
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.
We hebben uw aanvraag volgend support-ticket nummer toegekend:
[SCHEDOM-xxxxxx-SCHEDOM]
Gelieve dit ticket-nummer steeds in de subject-lijn van toekomstige communicaties m.b.t dit onderwerp te plaatsen.
Voor niet gerelateerde onderwerpen kan u best een nieuw ticket openen.
Wil dit nu zeggen dat ze tot 5 dagen nodig hebben om dit in orde te brengen ??
En krijgt men een compensatie voor de tijd dat het duurt ??
Ik mag ook nog van geluk spreken dat ik nog een ander internet abo heb en hen daarmee kan contacteren.
Maar mensen die dus enkel een Dommel lijn hebben zijn verplicht van het dure 0903 telefoonnummer of het iets minder dure 070 nummer te gebruiken.
Wat een schande is en waar iets moet tegen gedaan worden.