Maar ik zat er wel dichtbij hehollebollegijs schreef: nee, toch niet. de betrouwbaarheid.
maar om nu die vraag niet te ontwijken, zal VDSL2 er nog komen dit jaar?
Maar ik zat er wel dichtbij hehollebollegijs schreef: nee, toch niet. de betrouwbaarheid.
voor ondersteuning van belgacom tv. jaLord Utopia schreef:Maar ik zat er wel dichtbij hehollebollegijs schreef: nee, toch niet. de betrouwbaarheid.
maar om nu die vraag niet te ontwijken, zal VDSL2 er nog komen dit jaar?
Daar weet ik, denk ik, ook het antwoord op.hollebollegijs schreef:maar verklaar jij nu maar eens waarom het aantal belgacom adsl klanten de laatste jaren maar altijd stijgt. ik ken het antwoord. jij ook?
betrouwbaarheid is de reden zoals eerder gezegd.tomg1804 schreef:Daar weet ik, denk ik, ook het antwoord op.hollebollegijs schreef:maar verklaar jij nu maar eens waarom het aantal belgacom adsl klanten de laatste jaren maar altijd stijgt. ik ken het antwoord. jij ook?
Los van het feit de belgacom (of telenet) duurder is dan de rest, is zeker niet de 'service' de doorslaggevende factor om bgc/tn te kiezen.
Het is gewoon zo dat de alternatieve providers niet gekend zijn, de aggresieve overvloedige reclamecampagnes zorgen er namelijk voor dat veel mensen nog steeds in de waan zijn dat alleen belgacom en telenet internet aanbieden.
En als ze binnenkort dan nog eens de inbelverbindingen willen afschaffen, is het niet meer dan logisch dat hun klantenbestand daarmee ook nog eens zal stijgen.
tjah als een groot deel van de grootverbruikers wegloopt daalt het percentage, maar logisch ook.tomg1804 schreef:Ik zal het dan maar eens aan u op de man af vragen:hollebollegijs schreef:tja, er zijn limieten om misbruik te verkomen. pasop dat is de uitleg van belgacom en telenet, niet de mijne hoor.
Hollebollegijs, vindt u dat de huidige limieten nog aanvaardbaar en te verantwoorden zijn, wetende dat een toch niet onaardige 6% van de klanten van, in dit geval, de telenetklanten deze overschrijdt?
pls remove eco spammereco racer schreef:ik heb binnekort EDPNET 24 Mbps en die van TELENET kunnen de pot op de opzegbrief ligt al klaar, eerst EDPnet binnenhalen en dan opzeggen, zonder internet zitten, nee dank u!
www.byebyetelenet.be
Dan mogen ze nog allemaal weglopen. Je denkt toch niet dat het aantal gebruikers dat niet toekomt constant blijft.laurens7 schreef:tjah als een groot deel van de grootverbruikers wegloopt daalt het percentage, maar logisch ook.
en toch krijgen we datalimiet van onze "niet-vlaamse Amerikanen"MacE501 schreef:Telenet is niet "Vlaams" meer, Telenet is in handen van de Amerikanen!wasa schreef:ongelofelijk dat bedrijf, echte vlaamse trots...
Die artikeltjes in het Nieuwsblad is weer eens een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, telenet!verb schreef:http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=529616
Nog wat reacties van tevreden klanten...
euh... and what about Belgacom TV? Want zonder Skynet ADSL verbinding kom je er toch ook niet.hollebollegijs schreef:nee, toch niet. de betrouwbaarheid.Lord Utopia schreef:De verheerlijkte service !
En het wegpesten van klanten bij Telenet.
Dat klopt, want Belgacom ziet Belgacom TV als een optie op een Belgacom ADSL lijn, bij ons heet dat koppelverkoop maar de overheid doet niks. Ah nee want die verdienen er ook geld aan.TomG schreef:euh... and what about Belgacom TV? Want zonder Skynet ADSL verbinding kom je er toch ook niet.hollebollegijs schreef:nee, toch niet. de betrouwbaarheid.Lord Utopia schreef:De verheerlijkte service !
En het wegpesten van klanten bij Telenet.
Als ik het dus goed zie, is iedere Belgacom TV klant ook per definitie een Belgacom ADSL klant (maar daarom niet perse omgekeerd).
Niet noodzakelijk. Ge kunt steeds vragen BGC TV of uw ADSL/discovery lijn op het tweede koperpaar te zetten.TomG schreef: euh... and what about Belgacom TV? Want zonder Skynet ADSL verbinding kom je er toch ook niet.
Als ik het dus goed zie, is iedere Belgacom TV klant ook per definitie een Belgacom ADSL klant (maar daarom niet perse omgekeerd).
Verveel je je Charlotte ? Anders kan je je altijd eens amuseren met het lijstje op http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.as ... mId=529616 en hopelijk besef je dan dat dit slechts het topje van de ijsberg is !Charlotte schreef:Kun je mij een PM sturen met je klantennummer? Dan zal ik het laten nakijken.
Je beseft toch dat "Charlotte", zoals jij hem kent, nóóit op dat soort vragen zal antwoorden, zeker niet via een forum. In tegenstelling tot pakweg hollebollegijs is dit geen loslopende ISP-medewerker die een beetje aan het freelancen is in de vrije tijd. "Charlotte" is lid van het Telenet webcare team, en het zou me niet verbazen mocht dezelfde account door verschillende personen van het webcare team gehanteerd worden.r2504 schreef:Verveel je je Charlotte ? Anders kan je je altijd eens amuseren met het lijstje op http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.as ... mId=529616 en hopelijk besef je dan dat dit slechts het topje van de ijsberg is !Charlotte schreef:Kun je mij een PM sturen met je klantennummer? Dan zal ik het laten nakijken.
Ja.Dédé schreef:localhost schreef:lognormale distributie.
Niks Linux. Ben nu op WinXPsp2 bezig.Lord Utopia schreef:Dat zal uwe Linux zijn hoor
Hiere se, onzen toffen KK. We hebben uw aangename commentaren gemist jong. Op skiverlof geweest of zo?KK schreef:Hmm, buiten schoolmeestertje uithangen met moeilijke woordjes die ze zelf amper begrijpen, gebeurt er weinig tot niks bij Tik
Ik begin mij meer en meer te ergeren aan die egotrippende typetjes die denken dat ze altijd alles beter weten, maar uiteindelijk nooit iets van resultaat bereiken.
KKK, ge moet niet altijd uw gedacht zeggen. soms is het beter dit voor jezelf te houden, ook al heb je gelijk.KK schreef:Hmm, buiten schoolmeestertje uithangen met moeilijke woordjes die ze zelf amper begrijpen, gebeurt er weinig tot niks bij Tik
Ik begin mij meer en meer te ergeren aan die egotrippende typetjes die denken dat ze altijd alles beter weten, maar uiteindelijk nooit iets van resultaat bereiken.
youtube heeft nochtans onlangs hun size limiet per filmpje opgehoogd tot 1GSantaSCSI schreef:Het "probleem" is dat de limieten inderdaad voldoende zijn voor de overgrote meerderheid. Zelfs met fanatiek youtuben moet je toch effe moeite doen
Als dit dan toch zo is waarom dan een limiet instellen !?hollebollegijs schreef:ken iemand die bij telenet werkt en het gemiidelde verbruik per maand ligt niet hoger dan ongeveer 4 GB iedere maand. bij belgacom is dat ongeveer hetzelfde hoor. niet iedereen hangt constant aan zijn pc om vanalles te down- en uploaden hoor.wasa schreef:http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=BB1N2IOC
en weeral minimaliseren ze de verhalen van de consumenten, want die weten toch niet goed wat ze vertellen. net zoals 'maar 6 %' over hun limiet gaat bij de internet klanten, rara hoeveel procent meer dan dikwijls tegen die limiet aanhangt, en hoeveel extra geld in het laatje ze binnenkrijgen iedere maand.
ongelofelijk dat bedrijf, echte vlaamse trots.. en je kan hier maar 1 ding uit afleiden, op korte termijn gaat er niets veranderen. wegwezen is de enige boodschap die ze verstaan.
Altijd uit de hoogte doen lijkt het handelsmerk van Tik te zijn. Ze denken daar blijkbaar allemaal dat ze wat meer zijn dan de 'gewone klanten', omdat ze af en toe op de koffieklets mogen komen bij Telenet.localhost schreef:Hiere se, onzen toffen KK. We hebben uw aangename commentaren gemist jong. Op skiverlof geweest of zo?
Trouwens ge zijn off topic bezig. Deze topic gaat over de problemen bij de klantendienst van Telenet die in Het Nieuwsblad staan. 't Gaat niet over Tik.
Ze hebben je toch niet aan je stoel vastgebonden.hollebollegijs schreef: Ik word ook verweten een loslopende isp-medewerker te zijn.
Beste hollebolle,hollebollegijs schreef:Ik word aook verweten een loslopende isp-medewerker te zijn. vraag me niet waarom. tracht iedereen met vragen of problemen, via pm, verder te helpen, in mate van het mogelijke en anderzijds zal ik incorrecte informatie verbeteren dat hier over belgacom verspreid wordt en daarnaast probeer ik de standpunten van belgacom te verduidelijken, niet dat ik hier altijd mee akkoord ga, verre van zelfs, maar probeer soms uit te leggen waarom.
dat is alles. maar ja blijkbaar wordt niet door iedereen geapprecieerd.
Dat vind ik ook, meon.meon schreef:Zucht. Zijn jullie weer op mekaar aan het kappen .
Hebt toch eens respect voor mekaars werk, werkgever en mening...
Oh, maar ik begrijp goed genoeg dat Telenet hier niet op zal antwoorden, maar dat is dan ook hun probleem... het feit dat je vandaag de dag geen krant, forum of wat dan ook kan opendoen zonder een heleboel negatieve commentaren te lezen heeft wel degelijke een impact op de resultaten bij Telenet. Het probleem is echter dat dat pas op termijn werkt (en Telenet waarschijnlijk hoopt het tij dan nog te kunnen keren).localhost schreef:Je beseft toch dat "Charlotte", zoals jij hem kent, nóóit op dat soort vragen zal antwoorden, zeker niet via een forum.
In USA hanteren de meeste providers daar dan ook in hun voorwaarden een AUP of FUP om zich in te dekken.yuan_lee86 schreef:en toch krijgen we datalimiet van onze "niet-vlaamse Amerikanen"
Dat doen ze overal, behalve in Canada, Portugal, sommige Oostblok landen en Australië, daar gelden namelijk limieten.Ken schreef:In USA hanteren de meeste providers daar dan ook in hun voorwaarden een AUP of FUP om zich in te dekken.yuan_lee86 schreef:en toch krijgen we datalimiet van onze "niet-vlaamse Amerikanen"
edit: ROFL daar is die eco racer weer...