Klachten over Telenet uitgesmeerd in de media.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:nee, toch niet. de betrouwbaarheid.
Maar ik zat er wel dichtbij he :P

maar om nu die vraag niet te ontwijken, zal VDSL2 er nog komen dit jaar? :P
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Lord Utopia schreef:
hollebollegijs schreef:nee, toch niet. de betrouwbaarheid.
Maar ik zat er wel dichtbij he :P

maar om nu die vraag niet te ontwijken, zal VDSL2 er nog komen dit jaar? :P


voor ondersteuning van belgacom tv. ja
voor internet, geen idee.

en om te kunnen genieten van vdsl2 moet je binnen de 750 met van de KVD en ROP zitten.
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

hollebollegijs schreef:maar verklaar jij nu maar eens waarom het aantal belgacom adsl klanten de laatste jaren maar altijd stijgt. ik ken het antwoord. jij ook?

Daar weet ik, denk ik, ook het antwoord op.
Los van het feit de belgacom (of telenet) duurder is dan de rest, is zeker niet de 'service' de doorslaggevende factor om bgc/tn te kiezen.
Het is gewoon zo dat de alternatieve providers niet gekend zijn, de aggresieve overvloedige reclamecampagnes zorgen er namelijk voor dat veel mensen nog steeds in de waan zijn dat alleen belgacom en telenet internet aanbieden.
En als ze binnenkort dan nog eens de inbelverbindingen willen afschaffen, is het niet meer dan logisch dat hun klantenbestand daarmee ook nog eens zal stijgen.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

tomg1804 schreef:
hollebollegijs schreef:maar verklaar jij nu maar eens waarom het aantal belgacom adsl klanten de laatste jaren maar altijd stijgt. ik ken het antwoord. jij ook?

Daar weet ik, denk ik, ook het antwoord op.
Los van het feit de belgacom (of telenet) duurder is dan de rest, is zeker niet de 'service' de doorslaggevende factor om bgc/tn te kiezen.
Het is gewoon zo dat de alternatieve providers niet gekend zijn, de aggresieve overvloedige reclamecampagnes zorgen er namelijk voor dat veel mensen nog steeds in de waan zijn dat alleen belgacom en telenet internet aanbieden.
En als ze binnenkort dan nog eens de inbelverbindingen willen afschaffen, is het niet meer dan logisch dat hun klantenbestand daarmee ook nog eens zal stijgen.


betrouwbaarheid is de reden zoals eerder gezegd.
en alternatieve providers zoals tele2 en scarlet zijn wel gekend hoor. maar er zijn er vele die terugkomen omdat ze er niet tevreden zijn.
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

² that tomG.

Moesten de alternatieve isp's meer reclame gaan maken, zou men eigenlijk beseffen dat BGC en TN niet alleen zijn. Zelfs scarlet (toch wel een grote alternatieve isp MET reclame) is niet bij iedereen gekend. En uiteraard zijn we conservatieve consumenten. Ik denk dat iedereen wel liever algemeen voor "zekerheid" gaat, ipv iets nieuws. Veel mensen hebben weinig vertrouwen in de kleine isp's en kunnen dus enkel voor BGC of TN kiezen.

Imo zal de hele internetscene enkel veranderen wanneer de overheid er zich mee gaat moeien. Splitsen van netwerk en diensten. Netwerk onder de hoede van de overheid (hoewel, zoals ze tegenwoordig bezig zijn) en de diensten door bedrijven als dommel, bgc, scarlet, edpnet, ... . En ook telenet zou hier niet mogen wegkomen. Want zij zijn net de grootste schurk op de internetmarkt. Ze slorpen systematisch kabelmaatschappijen op en laten niemand toe op het netwerk, en intussen kraait er geen haan naar. En wanneer bgc dan zijn vdsl netwerk start, dan begint men meteen te schreeuwen dat het open moet. Op dat vlak staat bgc een stuk positiever dan telenet.

Maar dat terzijde :). K ben al blij als ze meer moeite doen om de klachten op te lossen.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

tomg1804 schreef:
hollebollegijs schreef:tja, er zijn limieten om misbruik te verkomen. pasop dat is de uitleg van belgacom en telenet, niet de mijne hoor.

Ik zal het dan maar eens aan u op de man af vragen:
Hollebollegijs, vindt u dat de huidige limieten nog aanvaardbaar en te verantwoorden zijn, wetende dat een toch niet onaardige 6% van de klanten van, in dit geval, de telenetklanten deze overschrijdt?

tjah als een groot deel van de grootverbruikers wegloopt daalt het percentage, maar logisch ook.
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

ik heb binnekort EDPNET 24 Mbps en die van TELENET kunnen de pot op de opzegbrief ligt al klaar, eerst EDPnet binnenhalen en dan opzeggen, zonder internet zitten, nee dank u! :wink:

www.byebyetelenet.be
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

eco racer schreef:ik heb binnekort EDPNET 24 Mbps en die van TELENET kunnen de pot op de opzegbrief ligt al klaar, eerst EDPnet binnenhalen en dan opzeggen, zonder internet zitten, nee dank u! :wink:

www.byebyetelenet.be


pls remove eco spammer :!:
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Gisteren werd in 'Het Nieuwsblad' bij de lezersbrieven gevraagd om uw mening over Telenet te geven. Vandaag op 1 bericht na allemaal klachten, klachten en nog eens klachten over Telenet.

Zoals Guy Verhofstadt zou zeggen, alles gaat goed!
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia ... vlot.dhtml

Voor diegene die overgestapt zijn naar een andere provider misschien wel ja :lol:
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

laurens7 schreef:tjah als een groot deel van de grootverbruikers wegloopt daalt het percentage, maar logisch ook.

Dan mogen ze nog allemaal weglopen. Je denkt toch niet dat het aantal gebruikers dat niet toekomt constant blijft.
Er vallen er af (de weglopers), maar er komen er telkens nieuwe bij die niet meer toekomen met hun limiet, dus niet noodzakelijk zakt het percentage maar zal het eerder stijgen.
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

MacE501 schreef:
wasa schreef:ongelofelijk dat bedrijf, echte vlaamse trots...

Telenet is niet "Vlaams" meer, Telenet is in handen van de Amerikanen!


en toch krijgen we datalimiet van onze "niet-vlaamse Amerikanen"
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.as ... mId=529616

Nog wat reacties van tevreden klanten...
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

verb schreef:http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=529616
Nog wat reacties van tevreden klanten...

Die artikeltjes in het Nieuwsblad is weer eens een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, telenet!
Een golf van reacties uitlokken op 1 dag, dat moet je kunnen.
Maar ja, je kan natuurlijk niets anders verwachten als je zo openlijk de klachten van de klanten gewoon minimaliseert. :roll:

Om nog maar te zwijgen over het limiet-excuus, want op die plaat staat al lang sleet op.
Zoveel jaren aan een stuk blijven zeggen dat hogere limieten zouden resulteren in lagere snelheden. Waarom zegt hij niet gewoon dat men al jaren niet meer deftig in het netwerk geïnvesteerd heeft? Want dit komt uiteindelijk op hetzelfde neer. :roll:
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Ze hebben mijn kabel afgesloten vrijdag. Ik had een betaling gekregen voor extra zenders (14€)

Heb die betaling binnen gedaan om de betaling uit te voeren. Nu niet meer naar gekeken tot mijn digibox uitviel (u heeft geen abonnement)

Contact opgenomen met de klantendienst en klaarblijkelijk was er iets verkeerd met de referentienummer die diegene die de betaling uitvoerde had opgegeven. Ze hebben die betaling ontvangen maar ze konden niet zien voor wat het was (als je een rekening open hebt staan van 13,95 en je betaald 13,95 moet je inderdaad een astrofisicus zijn om het verband te maken) ma bon ze hebben het teruggestort.

Dan maar de vraag gesteld of ze het zo snel mogelijk een nieuw overschrijvingsbewijs kunnen sturen zodat ik dat in orde kan brengen. Had net een nieuwe plasma gekocht en gezien men die deze week kwam installeren had ik graag gehad dat dit ook terug in orde was. "Allemaal geen probleem mijnheer"

Gisteren (een week later nog altijd niets gekregen) kom ik thuis doe mijn brievenbus open en ik vind een kaartje van Telenet "deactivitie". Die klungels hebben gewoon nu mijn analoog nog eens afgesloten.

Gebeld. Ze vertelden eerst dat ik 4x mijn kabelabonnement niet had betaald maar dat is onmogelijk (lijk dat iemand 4 jaar gratis naar kabel kan kijken) en dan was het van "oh foutje dat zal zijn omwille van die 14€ dat hier openstaat".

Gevolg 60€ uit mijn zakken geklopt en maandag komen ze het weer aansluiten. Akkoord dat die fout met dat referentienummer niet hun fout was maar om dan gewoon heel de boel (die notabene betaald) is af te sluiten vond ik gortig. Antwoord dat ik kreeg was dat ik voor 12 februari mijn opzeg kan doen.

In mechelen hebben ze zero respect voor hun klanten, wat een walgelijke firma.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

hollebollegijs schreef:
Lord Utopia schreef:De verheerlijkte service ! :D
En het wegpesten van klanten bij Telenet.


nee, toch niet. de betrouwbaarheid.

euh... and what about Belgacom TV? Want zonder Skynet ADSL verbinding kom je er toch ook niet.

Als ik het dus goed zie, is iedere Belgacom TV klant ook per definitie een Belgacom ADSL klant (maar daarom niet perse omgekeerd).
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

ik ben er binnen een week of twee weg, ze kunnen de pot op in Mechelen!
stap 1 bestel een BGC discovery line = binnen de week actief tegenwoordig !!! stap 2 wacht op activatie stap 3 contacteer dan EDPNET, DOMMEL, EVONET OF SCARLET [kan ook via raw-copper maar is vaak duurder dan BGC DL en of die raw copper beter is?, volgens mij is dat hetzelfde] stap 4 men geeft u een datum waarop de switch in de BGC centrale/aansluiting zal plaatsvinden stap 5 koop een serieuze [draadloze] modem - doe de installatie of laat dat doen - sluit aan stap 6 zeg op die datum of een week voordien uw TELNET EXPRESSNET AANGETEKEND op
als u niet zonder internet wil zitten, pas opzeg verzenden bij activatie internetconnectie stap 7 bye bye TELENET EN XXXTELEMETER 4 EVER :wink:

Wie ziet en betaald er nu nog om TV te mogen kijken [en gemolken te worden door de Amerikaans/Europese koper/kabeldieven met al die zever en k*kprogramma's!
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

TomG schreef:
hollebollegijs schreef:
Lord Utopia schreef:De verheerlijkte service ! :D
En het wegpesten van klanten bij Telenet.


nee, toch niet. de betrouwbaarheid.

euh... and what about Belgacom TV? Want zonder Skynet ADSL verbinding kom je er toch ook niet.

Als ik het dus goed zie, is iedere Belgacom TV klant ook per definitie een Belgacom ADSL klant (maar daarom niet perse omgekeerd).


Dat klopt, want Belgacom ziet Belgacom TV als een optie op een Belgacom ADSL lijn, bij ons heet dat koppelverkoop maar de overheid doet niks. Ah nee want die verdienen er ook geld aan.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

TomG schreef:euh... and what about Belgacom TV? Want zonder Skynet ADSL verbinding kom je er toch ook niet.

Als ik het dus goed zie, is iedere Belgacom TV klant ook per definitie een Belgacom ADSL klant (maar daarom niet perse omgekeerd).

Niet noodzakelijk. Ge kunt steeds vragen BGC TV of uw ADSL/discovery lijn op het tweede koperpaar te zetten.
Dédé
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 jan 2008, 20:11
Locatie: Under the bleu sky

localhost schreef:lognormale distributie.


:idea:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Charlotte schreef:Kun je mij een PM sturen met je klantennummer? Dan zal ik het laten nakijken.


Verveel je je Charlotte ? Anders kan je je altijd eens amuseren met het lijstje op http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.as ... mId=529616 en hopelijk besef je dan dat dit slechts het topje van de ijsberg is !
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
Charlotte schreef:Kun je mij een PM sturen met je klantennummer? Dan zal ik het laten nakijken.


Verveel je je Charlotte ? Anders kan je je altijd eens amuseren met het lijstje op http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.as ... mId=529616 en hopelijk besef je dan dat dit slechts het topje van de ijsberg is !


Je beseft toch dat "Charlotte", zoals jij hem kent, nóóit op dat soort vragen zal antwoorden, zeker niet via een forum. In tegenstelling tot pakweg hollebollegijs is dit geen loslopende ISP-medewerker die een beetje aan het freelancen is in de vrije tijd. "Charlotte" is lid van het Telenet webcare team, en het zou me niet verbazen mocht dezelfde account door verschillende personen van het webcare team gehanteerd worden.

NB: de schuilnaam "Charlotte" heeft dezelfde fictieve familienaam als de "Sarah" van de Telenet-helpdesk-wedstrijd van een tijdje terug. De UB admins kunnen dat zien aan het emailadres.


PS: wat is er mis met de website van Het Nieuwsblad dat Firefox dar altijd maar op crasht?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat zal uwe Linux zijn hoor :P
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Dédé schreef:
localhost schreef:lognormale distributie.


:idea:

Ja.
Ken of begrijp je dat niet?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Dat zal uwe Linux zijn hoor :P

Niks Linux. Ben nu op WinXPsp2 bezig.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Hmm, buiten schoolmeestertje uithangen met moeilijke woordjes die ze zelf amper begrijpen, gebeurt er weinig tot niks bij Tik :roll:

Ik begin mij meer en meer te ergeren aan die egotrippende typetjes die denken dat ze altijd alles beter weten, maar uiteindelijk nooit iets van resultaat bereiken.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

KK schreef:Hmm, buiten schoolmeestertje uithangen met moeilijke woordjes die ze zelf amper begrijpen, gebeurt er weinig tot niks bij Tik :roll:

Ik begin mij meer en meer te ergeren aan die egotrippende typetjes die denken dat ze altijd alles beter weten, maar uiteindelijk nooit iets van resultaat bereiken.


Hiere se, onzen toffen KK. We hebben uw aangename commentaren gemist jong. Op skiverlof geweest of zo?

Trouwens ge zijn off topic bezig. Deze topic gaat over de problemen bij de klantendienst van Telenet die in Het Nieuwsblad staan. 't Gaat niet over Tik.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

KK schreef:Hmm, buiten schoolmeestertje uithangen met moeilijke woordjes die ze zelf amper begrijpen, gebeurt er weinig tot niks bij Tik :roll:

Ik begin mij meer en meer te ergeren aan die egotrippende typetjes die denken dat ze altijd alles beter weten, maar uiteindelijk nooit iets van resultaat bereiken.


KKK, ge moet niet altijd uw gedacht zeggen. soms is het beter dit voor jezelf te houden, ook al heb je gelijk.
Ik word aook verweten een loslopende isp-medewerker te zijn. vraag me niet waarom. tracht iedereen met vragen of problemen, via pm, verder te helpen, in mate van het mogelijke en anderzijds zal ik incorrecte informatie verbeteren dat hier over belgacom verspreid wordt en daarnaast probeer ik de standpunten van belgacom te verduidelijken, niet dat ik hier altijd mee akkoord ga, verre van zelfs, maar probeer soms uit te leggen waarom.

dat is alles. maar ja blijkbaar wordt niet door iedereen geapprecieerd.
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

SantaSCSI schreef:Het "probleem" is dat de limieten inderdaad voldoende zijn voor de overgrote meerderheid. Zelfs met fanatiek youtuben moet je toch effe moeite doen


youtube heeft nochtans onlangs hun size limiet per filmpje opgehoogd tot 1G
Laatst gewijzigd door The_One_be 28 jan 2008, 17:12, in totaal 1 gewijzigd.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hollebollegijs schreef:
wasa schreef:http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=BB1N2IOC

en weeral minimaliseren ze de verhalen van de consumenten, want die weten toch niet goed wat ze vertellen. net zoals 'maar 6 %' over hun limiet gaat bij de internet klanten, rara hoeveel procent meer dan dikwijls tegen die limiet aanhangt, en hoeveel extra geld in het laatje ze binnenkrijgen iedere maand.

ongelofelijk dat bedrijf, echte vlaamse trots.. en je kan hier maar 1 ding uit afleiden, op korte termijn gaat er niets veranderen. wegwezen is de enige boodschap die ze verstaan.


ken iemand die bij telenet werkt en het gemiidelde verbruik per maand ligt niet hoger dan ongeveer 4 GB iedere maand. bij belgacom is dat ongeveer hetzelfde hoor. niet iedereen hangt constant aan zijn pc om vanalles te down- en uploaden hoor. :-D


Als dit dan toch zo is waarom dan een limiet instellen !?
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

localhost schreef:Hiere se, onzen toffen KK. We hebben uw aangename commentaren gemist jong. Op skiverlof geweest of zo?

Trouwens ge zijn off topic bezig. Deze topic gaat over de problemen bij de klantendienst van Telenet die in Het Nieuwsblad staan. 't Gaat niet over Tik.

Altijd uit de hoogte doen lijkt het handelsmerk van Tik te zijn. Ze denken daar blijkbaar allemaal dat ze wat meer zijn dan de 'gewone klanten', omdat ze af en toe op de koffieklets mogen komen bij Telenet.
Schoothondjes met grootheidswaanzin die denken dat ze pitbulls zijn. Met het verschil dat een pitbull durft bijten en zijn tanden durft laten zien, terwijl een schoothondje enkel maar wat blaft :lol:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:Ik word ook verweten een loslopende isp-medewerker te zijn.


Ze hebben je toch niet aan je stoel vastgebonden. :wink:

Hoe meer telenet op deze manier voordoet, hoe meer toekomstige klanten ze verliezen, want het zijn meestal gezinnen met kinderen die waarschijnlijk over hun limiet gaan. En die kindjes zijn dan niet tevreden over telenet dus in de toekomst zullen ze ook niet geneigd zijn om TN te nemen.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:Ik word aook verweten een loslopende isp-medewerker te zijn. vraag me niet waarom. tracht iedereen met vragen of problemen, via pm, verder te helpen, in mate van het mogelijke en anderzijds zal ik incorrecte informatie verbeteren dat hier over belgacom verspreid wordt en daarnaast probeer ik de standpunten van belgacom te verduidelijken, niet dat ik hier altijd mee akkoord ga, verre van zelfs, maar probeer soms uit te leggen waarom.

dat is alles. maar ja blijkbaar wordt niet door iedereen geapprecieerd.


Beste hollebolle,

"loslopend" genoemd worden is niet bedoeld als verwijt. Ik had evengoed "freelancer" kunnen zeggen, maar ja, da's dan weer een moeilijk engels woord en dan krijg ik dáár commentaar op. Ik wil gewoon zeggen dat jij hier op eigen initiatief zit, en dat Charlotte door Telenet betaald wordt om forums te volgens. Niets meer, niets minder.

Dat zegt helemaal niets over hoe je geapprecieerd wordt.

Dit even om één en ander te verduidelijken, want als je alleen maar de reacties van verzuurde vlaamsblokkers[*] leest, dan trekt het forum op nie veel. Gelukkig zitten er hier nog héél veel normale mensen.

[*] als synoniem voor "verzuurde zagevent, heeft overal kritiek op". Niet bedoeld in de politieke betekenis van het woord.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zucht. Zijn jullie weer op mekaar aan het kappen :(.
Hebt toch eens respect voor mekaars werk, werkgever en mening...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

meon schreef:Zucht. Zijn jullie weer op mekaar aan het kappen :(.
Hebt toch eens respect voor mekaars werk, werkgever en mening...

Dat vind ik ook, meon.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

localhost schreef:Je beseft toch dat "Charlotte", zoals jij hem kent, nóóit op dat soort vragen zal antwoorden, zeker niet via een forum.


Oh, maar ik begrijp goed genoeg dat Telenet hier niet op zal antwoorden, maar dat is dan ook hun probleem... het feit dat je vandaag de dag geen krant, forum of wat dan ook kan opendoen zonder een heleboel negatieve commentaren te lezen heeft wel degelijke een impact op de resultaten bij Telenet. Het probleem is echter dat dat pas op termijn werkt (en Telenet waarschijnlijk hoopt het tij dan nog te kunnen keren).

Als je dus maar genoeg tegen Telenet z'n schenen stampt gaat het vroeg of laat wel pijn doen... al ligt de pijngrens in Mechelen blijkbaar heel hoog als je ziet wat er de laatste maanden in de pers is verschenen (Rode Flop, UPC, Download limieten, klantenservice, digitale TV problemen, ...)
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

De pijngrens (aka kritische vragen van aandeelhouder Liberty Global) is blijkbaar overschreden. r2504 jij bent slim genoeg om te weten wat ik bedoel.
Een aantal verstandige mensen zijn zich momenteel aan het bezinnen over hoe ze in de toekomst met elkaar zullen omgaan.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

Belgacom heeft netjes, snel en correct de BGC DL geactiveerd op 5 dagen tijd :wink: ook bij de bestelling meteen duidelijk gemaakt dat ik geen duur internet van BGC wilde en dat de belachelijke limieten voor het gevraagde maandelijkse geld de oorzaak zijn, nu nog 2 weken wachten op D-Day, eindelijk weg bij Boevennet NV Mechelsesteenweg 8 - 2800 Mechelen.

dat ze hun internet steken waar ze willen, ik wacht nog op de aansluiting van de BGC technieker in de Belgacom centrale zodat ik supersnel kan ADSL2+'en via EDPnet [Scarlet] en dan gaat de opzegbrief de deur uit.

VAN 12 NAAR 60 GB PER MAAND?
KLIK HIER http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Hoe_kan_ik_overschakelen_naar_een_EDPnet-adsl-abonnement

ze zullen op sinterklaas moeten rekenen om de kas te vullen, want ik en vele anderen zij weg bij TELENET en de klanten is nog steeds de Zwart Piet!

dat Youtube filmpje waarop een brandende telenet-vlag :lol: te zien is in aantocht, omdat ze zogezegd goed geluisterd hebben naar de klanten :twisted: ... :wink:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

yuan_lee86 schreef:en toch krijgen we datalimiet van onze "niet-vlaamse Amerikanen"
In USA hanteren de meeste providers daar dan ook in hun voorwaarden een AUP of FUP om zich in te dekken.

edit: ROFL daar is die eco racer weer...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ken schreef:
yuan_lee86 schreef:en toch krijgen we datalimiet van onze "niet-vlaamse Amerikanen"
In USA hanteren de meeste providers daar dan ook in hun voorwaarden een AUP of FUP om zich in te dekken.

edit: ROFL daar is die eco racer weer...
Dat doen ze overal, behalve in Canada, Portugal, sommige Oostblok landen en Australië, daar gelden namelijk limieten.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”