Scarlet Bestelling

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
crunx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 dec 2007, 12:10

Op 5 december heb ik scarlet one 6 besteld. een week later kreeg ik mijn nummeroverdacht etc, allemaal netjes ingevuld en terug opgestuurd.
Via mijn scarlet heb ik de bestelling opgevolgd, en een week later stond er dat er een probleem was en dat ze mij zo snel mogelijk gingen contacteren. na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf gebeld, daar vertelde een vrouw mij dat belgacom een nieuwe lijn(koperdraad) moest komen leggen, ik zei dat ik al lang een ADSL-telefoonlijn heb liggen aangezien ik 1 jaar geleden nog bij belgacom zat(nu tele2allin). Zij vertelde me doodleuk dat de lijn te zwak was en dat ik een nieuwe lijn moest bestellen wat mij een kost van 150 euro zou zijn, plus een abbonement op een discovery lijn elke maand. (ik heb altijd een vrij stabiel verbinding gehad bij tele2 en belgacom, ik weet mijn afstand niet, ik woon in Geel centrum)

speedtest:

Your DOWNLOAD Speed:
2537 kbps or 317 KB/sec
(ik heb al wel downloads van mij over de 400KB/s zien gaan)

Your UPLOAD Speed:
249 kbps or 31 KB/sec

Kan dat kloppen dat ik een volledige nieuwe lijn+abbonement moet nemen omdat mijn huidige lijn te zwak is?
Of kan ik mijn scarlet abbonement nog opzeggen zonder kosten?
(liefst een zo snel mogelijke oplossing want mijn opzeg is gedaan op 12januari :P)
thx
crunx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 dec 2007, 12:10

niemand?:(

dus mijn enige opties zijn scarlet opzeggen, 300euro betalen voor de komende 15maanden of 135euro voor aansluiting + 12x6.85 = 217,2 ?
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

pm je je gegevens eens?
Dan zullen we het doorgeven aan Scarlet.
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

crunx schreef:Op 5 december heb ik scarlet one 6 besteld. een week later kreeg ik mijn nummeroverdacht etc, allemaal netjes ingevuld en terug opgestuurd.
Via mijn scarlet heb ik de bestelling opgevolgd, en een week later stond er dat er een probleem was en dat ze mij zo snel mogelijk gingen contacteren. na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf gebeld, daar vertelde een vrouw mij dat belgacom een nieuwe lijn(koperdraad) moest komen leggen, ik zei dat ik al lang een ADSL-telefoonlijn heb liggen aangezien ik 1 jaar geleden nog bij belgacom zat(nu tele2allin). Zij vertelde me doodleuk dat de lijn te zwak was en dat ik een nieuwe lijn moest bestellen wat mij een kost van 150 euro zou zijn, plus een abbonement op een discovery lijn elke maand. (ik heb altijd een vrij stabiel verbinding gehad bij tele2 en belgacom, ik weet mijn afstand niet, ik woon in Geel centrum)

speedtest:

Your DOWNLOAD Speed:
2537 kbps or 317 KB/sec
(ik heb al wel downloads van mij over de 400KB/s zien gaan)

Your UPLOAD Speed:
249 kbps or 31 KB/sec

Kan dat kloppen dat ik een volledige nieuwe lijn+abbonement moet nemen omdat mijn huidige lijn te zwak is?
Of kan ik mijn scarlet abbonement nog opzeggen zonder kosten?
(liefst een zo snel mogelijke oplossing want mijn opzeg is gedaan op 12januari :P)
thx


Als het technisch niet mogelijk is om u aan te sluiten volgens hun, kan jij je abo wel opzeggen dacht ik?
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Leuk, ik woon ook zo goed als in het centrum van Geel.

Hier alles perfect met Scarlet.
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 5272 kbit/s or 659 kbyte/s
- Upload speed : 537 kbit/s or 67 kbyte/s
Fri Jan 18 2008 at 10:57:19 UTC+0100
crunx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 dec 2007, 12:10

Goed, zit nu al 5 dagen zonder internet en telefoon. Tele2 heeft mij afgesloten, en ik heb bij belgacom een (her)aansluiting voor een koperdraad aangevraagd. Zij zeggen dat ze dat niet meer doen, enkel in appartementen. Nu begint mijn moeder het echt wel beu te worden en wilt ze TELENET en geen gezever meer met adsl.
crunx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 dec 2007, 12:10

Devilzown schreef:
crunx schreef:...


Als het technisch niet mogelijk is om u aan te sluiten volgens hun, kan jij je abo wel opzeggen dacht ik?


Als dat gaat zou het wel enorm geweldig zijn. Maar kan ik mij dan wel aansluiten bij een andere(lees academic broadband/dx-solutions) ADSL provider, zonder dat ik mijn lijn moet vernieuwen?
Tinneke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 okt 2007, 19:34

Wat heeft jou bezielt om de Provider Scarlet te nemen?
Al even de forums doorgenomen?
Niets anders dan moeilijkheden.
crunx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 dec 2007, 12:10

Tinneke schreef:Wat heeft jou bezielt om de Provider Scarlet te nemen?
Al even de forums doorgenomen?
Niets anders dan moeilijkheden.


Geloof mij ik ben er maanden mee bezig geweest. dit was de beste prijs voor de opties die ik kreeg

maar goed, heb intussen scarlet afgezegd, zonder te betalen en dan maar belgacom+dommel besteld.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”