Op 5 december heb ik scarlet one 6 besteld. een week later kreeg ik mijn nummeroverdacht etc, allemaal netjes ingevuld en terug opgestuurd.
Via mijn scarlet heb ik de bestelling opgevolgd, en een week later stond er dat er een probleem was en dat ze mij zo snel mogelijk gingen contacteren. na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf gebeld, daar vertelde een vrouw mij dat belgacom een nieuwe lijn(koperdraad) moest komen leggen, ik zei dat ik al lang een ADSL-telefoonlijn heb liggen aangezien ik 1 jaar geleden nog bij belgacom zat(nu tele2allin). Zij vertelde me doodleuk dat de lijn te zwak was en dat ik een nieuwe lijn moest bestellen wat mij een kost van 150 euro zou zijn, plus een abbonement op een discovery lijn elke maand. (ik heb altijd een vrij stabiel verbinding gehad bij tele2 en belgacom, ik weet mijn afstand niet, ik woon in Geel centrum)
speedtest:
Your DOWNLOAD Speed:
2537 kbps or 317 KB/sec
(ik heb al wel downloads van mij over de 400KB/s zien gaan)
Your UPLOAD Speed:
249 kbps or 31 KB/sec
Kan dat kloppen dat ik een volledige nieuwe lijn+abbonement moet nemen omdat mijn huidige lijn te zwak is?
Of kan ik mijn scarlet abbonement nog opzeggen zonder kosten?
(liefst een zo snel mogelijke oplossing want mijn opzeg is gedaan op 12januari )
thx
Scarlet Bestelling
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
pm je je gegevens eens?
Dan zullen we het doorgeven aan Scarlet.
Dan zullen we het doorgeven aan Scarlet.
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Als het technisch niet mogelijk is om u aan te sluiten volgens hun, kan jij je abo wel opzeggen dacht ik?crunx schreef:Op 5 december heb ik scarlet one 6 besteld. een week later kreeg ik mijn nummeroverdacht etc, allemaal netjes ingevuld en terug opgestuurd.
Via mijn scarlet heb ik de bestelling opgevolgd, en een week later stond er dat er een probleem was en dat ze mij zo snel mogelijk gingen contacteren. na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf gebeld, daar vertelde een vrouw mij dat belgacom een nieuwe lijn(koperdraad) moest komen leggen, ik zei dat ik al lang een ADSL-telefoonlijn heb liggen aangezien ik 1 jaar geleden nog bij belgacom zat(nu tele2allin). Zij vertelde me doodleuk dat de lijn te zwak was en dat ik een nieuwe lijn moest bestellen wat mij een kost van 150 euro zou zijn, plus een abbonement op een discovery lijn elke maand. (ik heb altijd een vrij stabiel verbinding gehad bij tele2 en belgacom, ik weet mijn afstand niet, ik woon in Geel centrum)
speedtest:
Your DOWNLOAD Speed:
2537 kbps or 317 KB/sec
(ik heb al wel downloads van mij over de 400KB/s zien gaan)
Your UPLOAD Speed:
249 kbps or 31 KB/sec
Kan dat kloppen dat ik een volledige nieuwe lijn+abbonement moet nemen omdat mijn huidige lijn te zwak is?
Of kan ik mijn scarlet abbonement nog opzeggen zonder kosten?
(liefst een zo snel mogelijke oplossing want mijn opzeg is gedaan op 12januari )
thx
-
- Elite Poster
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Leuk, ik woon ook zo goed als in het centrum van Geel.
Hier alles perfect met Scarlet.
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 5272 kbit/s or 659 kbyte/s
- Upload speed : 537 kbit/s or 67 kbyte/s
Fri Jan 18 2008 at 10:57:19 UTC+0100
Hier alles perfect met Scarlet.
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 5272 kbit/s or 659 kbyte/s
- Upload speed : 537 kbit/s or 67 kbyte/s
Fri Jan 18 2008 at 10:57:19 UTC+0100
Goed, zit nu al 5 dagen zonder internet en telefoon. Tele2 heeft mij afgesloten, en ik heb bij belgacom een (her)aansluiting voor een koperdraad aangevraagd. Zij zeggen dat ze dat niet meer doen, enkel in appartementen. Nu begint mijn moeder het echt wel beu te worden en wilt ze TELENET en geen gezever meer met adsl.
Als dat gaat zou het wel enorm geweldig zijn. Maar kan ik mij dan wel aansluiten bij een andere(lees academic broadband/dx-solutions) ADSL provider, zonder dat ik mijn lijn moet vernieuwen?Devilzown schreef:Als het technisch niet mogelijk is om u aan te sluiten volgens hun, kan jij je abo wel opzeggen dacht ik?crunx schreef: ...
Geloof mij ik ben er maanden mee bezig geweest. dit was de beste prijs voor de opties die ik kreegTinneke schreef:Wat heeft jou bezielt om de Provider Scarlet te nemen?
Al even de forums doorgenomen?
Niets anders dan moeilijkheden.
maar goed, heb intussen scarlet afgezegd, zonder te betalen en dan maar belgacom+dommel besteld.