Waar zou Dommel daarom de volgende DSLAM's moeten plaatsen ?
Ikzelf woon in zone 03 in Schoten en zou direkt aansluiten indien het mogelijk was.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
In de gebuur zijn tuin, dan moet ik niet op die lelijke dslam zitten kijken.FUBAR schreef:In mijn tuin.
er is maar één dommel filiaalpredje schreef:check mijn post...
daar vind je nieuwe datums ( wel alleen limburgse aangezien ik in het filiaal van limburg ben langsgeweest...)
groetjes
DSLAM voor Harelbeke is toch ook in Kortrijk?Kitt schreef:op mijn zolder in mijn 19" rackje
lol nee grapje .. in harelbeke 056 .. maar dat zal wel een droom blijven zeker ... en eens kortrijk actief is zal ik wel uit de boot vallen voor cityconnect .. helaas
Uiteraard. Een Limburger heeft gemiddeld wat meer tijd nodig om een pagina of een post te lezen dus da's daar kan je meer gebruikers per DSLAM aansluiten zonder snelheidsproblemen.L-army schreef:Tuurlijk sluiten ze eerst Limburg verder aan
cloink schreef:Antwerpen is dan ook dé stad, de rest is parking...L-army schreef:deej, als ik niet beter wist dan zou ik zeggen dat je antwerpenaar was
Gij zijt ne stoute zegcloink schreef:Graag, hoe minder West-Vlamingen hoe liever !riddickbe schreef:Veras ons en plaats er één in BRUGGE
(graptjen é pol...)
Yep Ken dat klopt wel denk ik jaKen schreef:DSLAM voor Harelbeke is toch ook in Kortrijk?Kitt schreef:op mijn zolder in mijn 19" rackje
lol nee grapje .. in harelbeke 056 .. maar dat zal wel een droom blijven zeker ... en eens kortrijk actief is zal ik wel uit de boot vallen voor cityconnect .. helaasIs ook zo voor Bellegem en zelfs Dottenijs in de Walen