Waar moet Dommel zijn volgende DSLAM's plaatsen ?
Nu het "bijna" zover is dat de eerste cityconnect gebruikers kunnen surfen kunnen wij (andere internetters) beginnen dromen om ook op cityconnect aan te sluiten.
Waar zou Dommel daarom de volgende DSLAM's moeten plaatsen ?
Ikzelf woon in zone 03 in Schoten en zou direkt aansluiten indien het mogelijk was.
Waar zou Dommel daarom de volgende DSLAM's moeten plaatsen ?
Ikzelf woon in zone 03 in Schoten en zou direkt aansluiten indien het mogelijk was.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Gent, Kortrijk en Hasselt.
In de gebuur zijn tuin, dan moet ik niet op die lelijke dslam zitten kijken.FUBAR schreef:In mijn tuin.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er is maar één dommel filiaal denkelijk hebben ze je wel alleen info gegeven over limburgpredje schreef:check mijn post...
daar vind je nieuwe datums ( wel alleen limburgse aangezien ik in het filiaal van limburg ben langsgeweest...)
groetjes
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
op mijn zolder in mijn 19" rackje
lol nee grapje .. in harelbeke 056 .. maar dat zal wel een droom blijven zeker ... en eens kortrijk actief is zal ik wel uit de boot vallen voor cityconnect .. helaas
lol nee grapje .. in harelbeke 056 .. maar dat zal wel een droom blijven zeker ... en eens kortrijk actief is zal ik wel uit de boot vallen voor cityconnect .. helaas
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Same here, kan nauwelijks ADSL nemen, dus een eigen Dommel DSLAM zal wel van het goeie teveel zijn. Maar toch: graag in de omgeving van Bornem/Puurs/Temse (al is Sint-Niklaas realistischer zeker?).
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
DSLAM voor Harelbeke is toch ook in Kortrijk? Is ook zo voor Bellegem en zelfs Dottenijs in de WalenKitt schreef:op mijn zolder in mijn 19" rackje
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Op de Liersesteenweg in Mechelen zou al een goed begin zijn,
eerlijk gezegd mag er gerust een in Mechelen komen dan kunnen mijn ouders er ook van genieten .
eerlijk gezegd mag er gerust een in Mechelen komen dan kunnen mijn ouders er ook van genieten .
Ze moeten de regio rond Leuven ook laten meegenieten!
(Holsbeek!)
(Holsbeek!)
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Uiteraard. Een Limburger heeft gemiddeld wat meer tijd nodig om een pagina of een post te lezen dus da's daar kan je meer gebruikers per DSLAM aansluiten zonder snelheidsproblemen.L-army schreef:Tuurlijk sluiten ze eerst Limburg verder aan
deej, als ik niet beter wist dan zou ik zeggen dat je antwerpenaar was
Anyway; Sint-truiden, hasselt zuid, hasselt, genk dan dekken ze een enorm groot deel zonder dat er 'teveel' dslam's gezet moeten worden
Bekijk de kaart van limburg maar eens
Trouwens, toch vrij logisch dat ze deze centrales aansluiten. Dommel technical office zit op 1 van deze centrales
Anyway; Sint-truiden, hasselt zuid, hasselt, genk dan dekken ze een enorm groot deel zonder dat er 'teveel' dslam's gezet moeten worden
Bekijk de kaart van limburg maar eens
Trouwens, toch vrij logisch dat ze deze centrales aansluiten. Dommel technical office zit op 1 van deze centrales
ff serieus; antwerpen kunnen ze moeilijk laten liggen samen met de andere steden: districten hier beginnen vanaf ong. 3000 inw/km² naar een paar boven de 5000 inw/km² tot rond de 10000 inw/km²; das commercieel gezien toch een goudmijn... pleidooi voor mortsel, we zitten wij hier met 3.138 inw./km², dus echt lang duurt t hopelijk ook niet meercloink schreef:Antwerpen is dan ook dé stad, de rest is parking...L-army schreef:deej, als ik niet beter wist dan zou ik zeggen dat je antwerpenaar was
-
- Erelid
Gij zijt ne stoute zegcloink schreef:Graag, hoe minder West-Vlamingen hoe liever !riddickbe schreef:Veras ons en plaats er één in BRUGGE
(graptjen é pol... )
Iemand enig idee van de kostprijs van zo een DSLAM ???
En zou Dommel nog extra kosten hebben naar Belgacom toe bvb?
Dommel moet dit financieel ook nog kunnen bolwerken hé!
En zou Dommel nog extra kosten hebben naar Belgacom toe bvb?
Dommel moet dit financieel ook nog kunnen bolwerken hé!
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Yep Ken dat klopt wel denk ik jaKen schreef:DSLAM voor Harelbeke is toch ook in Kortrijk? Is ook zo voor Bellegem en zelfs Dottenijs in de WalenKitt schreef:op mijn zolder in mijn 19" rackje
Zelfs mensen in dadizele en ledegem zaten op de bas-kortrijk-XXX ( dan heb ik et wel over skynet ) En sommige in roeselare op de bas-brugge-assebroek .. dusja kweeniet of dat veel zegt over de fysieke locatie van de dslams ..
Maar voor cityconnect zal kortrijk te ver zijn voor mij vrees ek
Vandaar dat ik zei in de lex van harelbeke of nog beter op menne zolder lol
Ps : ( off topic ) vraag me wel af .. ikzelf heb momenteel nog scarlet one .. die zitten op eigen dslams van scarlet .. zou die ook in kortrijk staan ? .. of zou er toch eentje in harelbeke staan ? Want daar is afstand groot probleem meer dan 3,5 a 4km van centrale geeft al problemen .. met profielverlaging naar 1mbit ..
-
- Erelid
3500 dollar voor een ADSL2+ DSLAM?