Telenet mailing Support

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
¤0paddy0¤
Starter Plus
Starter Plus

Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.

Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender

naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.

2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

¤0paddy0¤ schreef:Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.

Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender

naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.

2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
http://onlinesupport.telenet.be/eCustom ... tacteerons]

Aangezien je een statisch ip hebt neem ik aan dat je Telenet Solutions klant bent ? Best even contact opnemen met Telenet Solutions, die zijn op een 02 nummer te bereiken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

¤0paddy0¤ schreef:naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
Geen... men heeft enkel een webformulier.
¤0paddy0¤ schreef:Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
Welk type abonnement heb je ?
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ditCh schreef:?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
Nee, je vergist je met 078 nummers.

0800 Free for caller
078 € 0.05/min peak and € 0.025/min off-peak + any connection charges
070 € 0.1750/min peak and € 0.0875/min off-peak + any connection charges
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Ja, maar een 070 nummer word niet gezien als een betaalnummer maar een consultcall.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Trouwens bij Freephone staat expliciet dat 07x nummers NIET gratis zijn.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bel gewoon naar 0800 666 111 (om tot bij de helpdesk te raken moet je soms wel modem uittrekkken :wink: )
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
¤0paddy0¤
Starter Plus
Starter Plus

Heb uiteindelijk mn router kunnen registreren & mn static IP gekregen.
Nu nog mijn mailadres overzetten.

Ik heb inderdaad een abbo van Telenet Solutions, Office Acces Turbo. Al is heefd het wel niet dezelfde waarden als Proffesional Classic van Wijlen UPC, ik vrees dat er niet beter op de markt te verkrijgen valt.

Nog altijd Geen respons gekregen van telenet.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”