Telenet mailing Support

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
¤0paddy0¤
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2007, 13:48

Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.

Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender

naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.

2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

¤0paddy0¤ schreef:Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.

Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender

naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.

2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
http://onlinesupport.telenet.be/eCustom ... tacteerons]

Aangezien je een statisch ip hebt neem ik aan dat je Telenet Solutions klant bent ? Best even contact opnemen met Telenet Solutions, die zijn op een 02 nummer te bereiken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

¤0paddy0¤ schreef:naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
Geen... men heeft enkel een webformulier.
¤0paddy0¤ schreef:Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
Welk type abonnement heb je ?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13622
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
Nee, je vergist je met 078 nummers.

0800 Free for caller
078 € 0.05/min peak and € 0.025/min off-peak + any connection charges
070 € 0.1750/min peak and € 0.0875/min off-peak + any connection charges
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Ja, maar een 070 nummer word niet gezien als een betaalnummer maar een consultcall.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Trouwens bij Freephone staat expliciet dat 07x nummers NIET gratis zijn.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bel gewoon naar 0800 666 111 (om tot bij de helpdesk te raken moet je soms wel modem uittrekkken :wink: )
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
¤0paddy0¤
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2007, 13:48

Heb uiteindelijk mn router kunnen registreren & mn static IP gekregen.
Nu nog mijn mailadres overzetten.

Ik heb inderdaad een abbo van Telenet Solutions, Office Acces Turbo. Al is heefd het wel niet dezelfde waarden als Proffesional Classic van Wijlen UPC, ik vrees dat er niet beter op de markt te verkrijgen valt.

Nog altijd Geen respons gekregen van telenet.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”