Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.
Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender
naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
Telenet mailing Support
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
http://onlinesupport.telenet.be/eCustom ... tacteerons]¤0paddy0¤ schreef:Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.
Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender
naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
Aangezien je een statisch ip hebt neem ik aan dat je Telenet Solutions klant bent ? Best even contact opnemen met Telenet Solutions, die zijn op een 02 nummer te bereiken.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Geen... men heeft enkel een webformulier.¤0paddy0¤ schreef:naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
Welk type abonnement heb je ?¤0paddy0¤ schreef:Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
-
- Deel van't meubilair
Nee, je vergist je met 078 nummers.ditCh schreef:?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
0800 Free for caller
078 € 0.05/min peak and € 0.025/min off-peak + any connection charges
070 € 0.1750/min peak and € 0.0875/min off-peak + any connection charges
-
- Deel van't meubilair
Trouwens bij Freephone staat expliciet dat 07x nummers NIET gratis zijn.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bel gewoon naar 0800 666 111 (om tot bij de helpdesk te raken moet je soms wel modem uittrekkken
)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Heb uiteindelijk mn router kunnen registreren & mn static IP gekregen.
Nu nog mijn mailadres overzetten.
Ik heb inderdaad een abbo van Telenet Solutions, Office Acces Turbo. Al is heefd het wel niet dezelfde waarden als Proffesional Classic van Wijlen UPC, ik vrees dat er niet beter op de markt te verkrijgen valt.
Nog altijd Geen respons gekregen van telenet.
Nu nog mijn mailadres overzetten.
Ik heb inderdaad een abbo van Telenet Solutions, Office Acces Turbo. Al is heefd het wel niet dezelfde waarden als Proffesional Classic van Wijlen UPC, ik vrees dat er niet beter op de markt te verkrijgen valt.
Nog altijd Geen respons gekregen van telenet.