hollebollegijs neem dit niet persoonlijk want na al mijn posts zou je misschien die indruk krijgen maar mijn relatie met Belgacom is gewoon enorm verslechterd en vooral door de slechte of zelfs het ontbreken van communicatie.hollebollegijs schreef:belgacom gaat deze wijzigingen niet bekendmaken via de grote klok zoals telenet heeft gedaan. ze doen het in alle stilte.
Ik denk dat een Sales Account Manager (Branch Large Account) niet echte de grote klok is.
We vragen al ruimschoots een jaar om een hogere uploadsnelheid op onze VDSL abonnementen maar dat kan/kon niet.
Ook als we vragen naar de toekomstplannen van VDSL2 krijgen we geen antwoord.
En we vragen hier echt niet dat we volledig geinformeerd worden.
Gewoon een simpele, ja of neen op de vraag of de upload van VDSL2 wezenlijk hoger zal zijn dan de huidige 400 kbit/sec
In ons geval is het duidelijk dan het niet gaat om stiekem een servertje te draaien maar gewoon om comfortabel te kunnen werken met onze eigen servers die achter de SDSL en leased lines hangen.
Omdat Belgacom hier geen oplossing kan bieden beginnen we ons te informeren over de alternatieven. Onze account manager is hiervan op de hoogte en dan nog is er niemand die zegt: "wachten even, er zijn veranderingen op komst".
Straks moet ik nog een bedankbriefje naar Telenet sturen en hen vragen wat hun volgende stap is want dan weet ik ook meteen wat Belgacom gaat doen