Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

tw2007 schreef://off topic
Kunt ge geen phonebanking doen?

Ik bel via VOIP via 3starsnet dus ik kan ook al 2 maand niet meer bellen/gebeld worden. Tenzij op het nummer van mijn discovery line natuurlijk. Tof hé :cry:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ja inderdaad, ik zit al bijna 2 maanden zonder internet thuis... dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken. Ik moet naar de bank met ingevulde overschrijvingsformulieren mijn betalingen gaan doen (dat is al 10 jaar geleden ofzo dat ik daarvoor nog mocht gaan aanschuiven). Ik stel me ook de vraag wanneer hun service enkele dagen plat ligt wat men als gebruiker kan doen. Zijn er eigenlijk wel SLA's naar gewone eindgebruikers toe, of moeten die gewoon maar alles slikken.


Dat hoor je steeds vaker tegenwoordig... Een kleine stap verder is "ik kan mijn rekeningen niet betalen want ik heb geen internetverbinding". Komaan, omdat alles nu uitvoerig gedigitaliseerd is, is het een onoverkomelijk ongemak om het manueel te doen, maar hoe denk je dat het vroeger was? Toen was het élke maand manueel!

Persoonlijk vind ik dat het inderdaad lang duurt alvorens er opgeleverd wordt, maar daarnaast vind ik wél dat ze het correct aanpakken. Je betaalt een initiele aansluitingskost/eerste maand, maar je effectieve abonnementskost zal pas echt in rekening gebracht worden vanaf dag 1 dat je opgeleverd bent. Ik heb 6 maand gewacht op mijn verhuis bij Tele2, niet prettig, maar pas na 3 maand begon ik het echt op mijn heupen te krijgen hoor... En hier zijn we nog geeneens een maand ver, want face it: ze melden zelf VANAF 15/12/2007, en iedereen weet evengoed dat in die periode ook nog eens een pak feestdagen komen. Dat heeft op zich geen gevolgen voor het werk dat Dommel kan doen, maar het kan wel de leveringstermijnen uitstellen bij hun leveranciers. Als er dan iets niet 100% goed is, en je moet in die periode je leveranciers op de vingers tikken, dan begrijp ik dat dat niet op enkele dagen geregeld is...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goendi schreef: En hier zijn we nog geeneens een maand ver, want face it: ze melden zelf VANAF 15/12/2007, en iedereen weet evengoed dat in die periode ook nog eens een pak feestdagen komen. Dat heeft op zich geen gevolgen voor het werk dat Dommel kan doen, maar het kan wel de leveringstermijnen uitstellen bij hun leveranciers. Als er dan iets niet 100% goed is, en je moet in die periode je leveranciers op de vingers tikken, dan begrijp ik dat dat niet op enkele dagen geregeld is...


Waar melden ze dat ? Tiens ... ik herinner mij daar niets van toen ik 15 november bestelde. Er stond nergens een waarschuwing dat ze pas vanaf 15 december konden opleveren ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hmm ik dacht ergens 15/12 te hebben gezien, maar ik vind enkel 15/11 terug... Mjah dan is het al bijna 2 maand, das idd wel lang, en totaal ander perspectief. My bad.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Goendi schreef:
Ja inderdaad, ik zit al bijna 2 maanden zonder internet thuis... dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken. Ik moet naar de bank met ingevulde overschrijvingsformulieren mijn betalingen gaan doen (dat is al 10 jaar geleden ofzo dat ik daarvoor nog mocht gaan aanschuiven). Ik stel me ook de vraag wanneer hun service enkele dagen plat ligt wat men als gebruiker kan doen. Zijn er eigenlijk wel SLA's naar gewone eindgebruikers toe, of moeten die gewoon maar alles slikken.


Dat hoor je steeds vaker tegenwoordig... Een kleine stap verder is "ik kan mijn rekeningen niet betalen want ik heb geen internetverbinding". Komaan, omdat alles nu uitvoerig gedigitaliseerd is, is het een onoverkomelijk ongemak om het manueel te doen, maar hoe denk je dat het vroeger was? Toen was het élke maand manueel!

Persoonlijk vind ik dat het inderdaad lang duurt alvorens er opgeleverd wordt, maar daarnaast vind ik wél dat ze het correct aanpakken. Je betaalt een initiele aansluitingskost/eerste maand, maar je effectieve abonnementskost zal pas echt in rekening gebracht worden vanaf dag 1 dat je opgeleverd bent. Ik heb 6 maand gewacht op mijn verhuis bij Tele2, niet prettig, maar pas na 3 maand begon ik het echt op mijn heupen te krijgen hoor... En hier zijn we nog geeneens een maand ver, want face it: ze melden zelf VANAF 15/12/2007, en iedereen weet evengoed dat in die periode ook nog eens een pak feestdagen komen. Dat heeft op zich geen gevolgen voor het werk dat Dommel kan doen, maar het kan wel de leveringstermijnen uitstellen bij hun leveranciers. Als er dan iets niet 100% goed is, en je moet in die periode je leveranciers op de vingers tikken, dan begrijp ik dat dat niet op enkele dagen geregeld is...


Mensen het is hier een discussie die kan blijven duren,laat ons nu gewoon toch overeen komen dat ze eerlijk moeten zijn tegen de mensen die regelmatig bellen en zeggen tegen die datum leveren we uiterlijk en niet telkens weer hetzelfde antwoord van tegen eind volgende week , ik heb de laatste 3 weken telkens gebeld en kreeg altijd hetzelfde antwoord,EERLIJKHEID is toch het minste dat ze kunnen geven tov hun nieuwe klanten,als ze pas tegen eind januari kunnen opleveren dat ze dat dan ook zeggen maar dan weten we dat ook tenminste, en dan hoeven we niet continue te bellen,draai het of keer het voor de mensen die de 15 de november besteld hebben en nog altijd niks weten is het extreem lang wachten(ook voor mij ) , en mensen die dan zonder internet gevallen zijn is het zeker niet leuk . :cry:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Misschien denken ze zelf telkens dat het tegen xx wel zal lukken maar komt er telkens een nieuw probleem bij?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Goztow schreef:Misschien denken ze zelf telkens dat het tegen xx wel zal lukken maar komt er telkens een nieuw probleem bij?


Heb daarnet nog maar eens contact opgenomen met de verkoopsafdeling van dommel en heb te horen gekregen dat het voor de 15 de januari zou zijn,dit is wel voor de mensen die als eerste hun bestelling geplaatst hebben.
We zullen dit maar geloven zeker ? :wink:
baxxie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2007, 12:58

dees gaat echt te ver
gaan die met ons voeten blijven rammelen ofwa?
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:Waar melden ze dat ? Tiens ... ik herinner mij daar niets van toen ik 15 november bestelde. Er stond nergens een waarschuwing dat ze pas vanaf 15 december konden opleveren ...

Eerst was er inderdaad helemaal geen sprake van een datum. Enkel kon je het nog niet bestellen via de site. Op 15 november hebben ze dan de mogelijkheid gegeven om cityconnect te bestellen. Er was hier nog steeds geen sprake van 15 december, er stond gewoon dat het tot 10 werkdagen kon duren. Na enkele weken hebben de mensen die gebeld of gemaild hebben de opleveringsdatum van 15 december doorgekregen. Nu zeggen ze 15 januari, maar ik denk persoonlijk dat er ook 15 januari niks gaat gebeuren en dat de volgende streefdatum 15 februari zal zijn. Dat is de enige constante die ik hier zie.
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Dit is een regelrechte schande aant worden ... Ik ben nog nooit, door geen enkel bedrijf of persoon zo behandeld geworden. Ethisch handelen, al ooit van gehoord?
Afbeelding
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

m0djo schreef:Dit is een regelrechte schande aant worden ... Ik ben nog nooit, door geen enkel bedrijf of persoon zo behandeld geworden. Ethisch handelen, al ooit van gehoord?


Je zou voor de rechter gaan en een emotionele schadevergoeding eisen :-D

Dommel heeft haar nieuwe klanten goed getraumatiseerd. Ik zou eerlijk gezegd 1 week lang zonder internet niet kunnen volhouden. Ik werd echt gek van smallband, mensen konden weten dat ik op smallband zat omdat ik heel de dag sacherijnig was :lol: .
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

broli schreef:Je zou voor de rechter gaan en een emotionele schadevergoeding eisen :-D


Ik heb in elk geval een klachtenbrief geschreven naar de ombudsman telecom. Maar ik weet niet of dat veel gaat uithalen?
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

fieldoxide schreef:Heb daarnet nog maar eens contact opgenomen met de verkoopsafdeling van dommel en heb te horen gekregen dat het voor de 15 de januari zou zijn,dit is wel voor de mensen die als eerste hun bestelling geplaatst hebben.
We zullen dit maar geloven zeker ? :wink:


En tegen mij zeiden ze gisteren nog dat het deze week zou zijn... En nogmaals, ze zouden dan op 15 januari enkel nog maar de orders van de eersten uitsturen, dan ben je nog altijd niet geactiveerd.

Het begint hier stilletjesaan een serieus probleem te worden. En ik kan er niets aan veranderen, dat is het frustrerende...
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zoals al aangegeven is zijn we nog geen maand na de "afgesproken" VANAF datum. De opleveringen zouden beginnen op 15/12, dit kan je ook terug vinden in dit topic.

Ik vrees dat dommel volledig in zijn recht is, er is geen enkele keer een valse belofte gemaakt. Er is wel degelijk gezegt dat ze VANAF 15/12 zouden opleveren. Dit wil zeggen dat ze gerust een maand kunnen wachten met opleveren.

Een brief naar de ombudsman voor de telecom kan hoogstens ervoor zorgen dat dommel gecontacteerd word voor verdere uitleg. Maar ik vrees dat eer jij antwoord krijgt de activatie al lang gebeurt is.

Verder is niemand weerhouden om zelf eens te bellen naar dommel, als jij vriendelijk vraagt om meer uitleg ben ik zeker dat Bart, Sandra of een van de andere medewerkers jou zeker een update zal geven over de stand van zaken.

Ik vrees een beetje dat dit het nadeel is van `early-adopters´, net zoals dat is bij de meeste producten.

Greetzzz
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

L-army schreef:Ik vrees dat dommel volledig in zijn recht is, er is geen enkele keer een valse belofte gemaakt. Er is wel degelijk gezegt dat ze VANAF 15/12 zouden opleveren. Dit wil zeggen dat ze gerust een maand kunnen wachten met opleveren.


Dat is NOOIT meegedeeld bij de lancering van het product ... pas vanaf dat men begon te horen naar een opleverdatum hebben ze er snel zelf een opleverdatum opgeplakt. Er is dus nooit sprake geweest van 15/12 totdat het te heet onder hun voeten werd en ze er toch snel een datum op wilden plakken ...
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Hetgeen ditCh zegt klopt absoluut!
Ik heb het net nog nagevraagd aan ne maat die ook aant wachten is en al verschillende keren heeft gebeld. Ze hebben hem in de voorlaatste week van het jaar nog geantwoord op de vraag wanneer de modems zouden komen, dat hij nog moest wachten tot de volgende week. Dan zou hij de activatiedatum kunnen zien in zijn CRM paneel en zijn modem ook kunnen verwachten.

Trouwens als je dan nog gelijk had L-Army is het wel een beetje vergezocht hè. Vanaf dag x houdt wel degelijk in dat x het startpunt is. Als gij zegt tegen iemand die uw living komt verven "vanaf hier wil ik het zwart" dan verwacht ge ook dat hij dat punt neemt om met zwart te beginnen verven. Niet ergens een punt dat verder ligt dan dat punt dat gij hem gevraagd hebt.

Als ik daar nu zelf eens aan uit zou kunnen :)
Afbeelding
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.


:-D

Hilarisch hoe L-army dommel toch nog verdedigt, en dat met foute argumenten. Voor de 10x keer: vanaf 15/12 heeft nooit ergens gestaan, behalve in deze topic. Als je zegt vanaf 15/12 dan betekent dit start op die datum, anders heeft het geen zin om een datum te zeggen!

Als nog eens iemand belt (ik kan die within temptation muziek niet meer aanhoren), probeer dan wat meer los te wringen als volgende week. Er moet daar toch een onderliggende reden zijn.
davygky542
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 10 feb 2006, 18:14

Ik vind het echt erg zoals ik sommige hier hoor klagen.

Als je een abo hebt bij een andere provider en je hebt deze al langer dan de initiele periode kan je om de maand opzeggen zonder extra kosten. Waarom zeg je je huidig abo dan al op alvorens het abo van dommel in orde is?????

Laat dit gewoon door lopen voor een maandje, je betaald dan misschien 30 of 40 euro'tjes teveel maar eerst opzeggen en dan klagen vind ik bullshit.

Het is ook zo mensen dat je met de cityconnect een zeer degelijk abo kan krijgen voor een zeer interessante prijs en voorwaarden. Ik zou met plezier wachten moest ik dit kunnen nemen. Ik zou wel mijn ander abo niet opzeggen om daaran te klagen dat ik zonder internet zit

Er had misschien wel een pm kunnen gestuurd worden naar de klanten die hebben ingetekend hebben. Dit kan inderdaad beter.

Maar waarschijnlijk zijn ze er hard aan aan het werken en is hun klantendienst niet zo uitgebreid als deze van belgacom en telenet. Ook hun budget zal lager zijn. Hier kunnen ze misschien de keuze gemaakt hebben om hun middelen te gebruiken om een goed product af te leveren
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

^Meeste zaken die jij hier opnoemt zijn al 10-tallen keren gargumenteerd en onrationaal verklaard. 4 weken geleden zou ik je gelijk hebben gegeven, maar nu gaat het er echt over...en ik ben nog eens geen city connect klant :p
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

davygky542 schreef:Als je een abo hebt bij een andere provider en je hebt deze al langer dan de initiele periode kan je om de maand opzeggen zonder extra kosten. Waarom zeg je je huidig abo dan al op alvorens het abo van dommel in orde is?????

Laat dit gewoon door lopen voor een maandje, je betaald dan misschien 30 of 40 euro'tjes teveel maar eerst opzeggen en dan klagen vind ik bullshit.


Ik geef je 100% gelijk. Velen zijn echter ex-UPC klanten en moest voor 31/12 hun opzeg doen, of aan telenet vastzitten. Of we daar dan aan een jaarcontract vast zaten was mij tot op 31/12 niet duidelijk. Nu nog niet eigenlijk, maar dat maakt niks meer uit.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.


Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.

Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.

Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.

Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.

Just my 0,02 EUR
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

L-army schreef:
broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.


Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.

Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.

Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.

Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.

Just my 0,02 EUR

dan moeten ze dat ook duidelijk op de site zetten
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

LoSeR schreef:
L-army schreef:
broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.


Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.

Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.

Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.

Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.

Just my 0,02 EUR

dan moeten ze dat ook duidelijk op de site zetten

een officiele communicatie van dommel naar z'n klanten is er idd tot op heden nog niet geweest. op het moment van inschrijven (15/11) was er geen enkele aanwijzing dat oplevering 2 maanden(?) op zich zou laten wachten. waarom ze het produkt zo vroeg aangekondigd hebben zal ook wel duidelijk zijn voor de meeste - de situatie is vooral vervelend voor mensen die ondertussen zonder internet gevallen zijn. dommel gaat niet echt vrijuit in deze hoe fantastisch het produkt dat ze gaan leveren ook moge zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dr S.A.f.
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 mei 2004, 16:50
Contacteer:

L-army schreef:
Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.

Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.

Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.

Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.

Just my 0,02 EUR


In dat geval moet je tegen de klanten die willen intekenen zeggen dat het nog maanden of jaren ;) kan duren vooraleer het product dat je al verkoopt effectief beschikbaar wordt, of pas beginnen met de verkoop als je het kan leveren.
Having a smoking section in a restaurant is a little like having a peeing section in a pool
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

L-army schreef:
broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.


Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.

Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.

Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.

Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.

Just my 0,02 EUR


Dus omdat je daarna misschien een goed product krijgt mogen ze ons nu zo bedriegen?

Nu ik heb nog niet te klagen aangezien ze tot morgen de tijd hebben mijn modem op te sturen en te activeren :roll:
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Let's face it: Dommel wou gewoon al die ex-UPC/Chello klanten aantrekken *alvorens* die zouden overstappen naar een ander alternatief. My 2 cents...
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Mijn 2 cent krijgt ge ook :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Freakazoid schreef:
broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen :p.


:-D

Hilarisch hoe L-army dommel toch nog verdedigt, en dat met foute argumenten. Voor de 10x keer: vanaf 15/12 heeft nooit ergens gestaan, behalve in deze topic. Als je zegt vanaf 15/12 dan betekent dit start op die datum, anders heeft het geen zin om een datum te zeggen!

Als nog eens iemand belt (ik kan die within temptation muziek niet meer aanhoren), probeer dan wat meer los te wringen als volgende week. Er moet daar toch een onderliggende reden zijn.


Ik heb gisteren nog gebeld en ze zijn heel karig in het geven van oorzaken,het enige dat je altijd te horen krijgt is problemen met de apparatuur.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet


Als je kan upgraden tijdens de loop van je contract dan is het niet slecht buiten dat ja mss 30€ ofzo verliest. Anders zit je een jaar vast voor je kan upgraden :roll: .
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet


Ik dacht ergens gelezen te hebben dat indien je netconnect neemt je niet zomaar kan overschakelen naar Cityconnect. Je hangt voor een jaar vast aan Netconnect.
Kielse
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 okt 2007, 16:10

Uzzi schreef:
ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet


Ik dacht ergens gelezen te hebben dat indien je netconnect neemt je niet zomaar kan overschakelen naar Cityconnect. Je hangt voor een jaar vast aan Netconnect.

Vreemd. Ik heb dat enkele weken geleden aan Dommel gevraagd en die zeiden dat dat perfect mogelijk was.
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

Uzzi schreef:
ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet


Ik dacht ergens gelezen te hebben dat indien je netconnect neemt je niet zomaar kan overschakelen naar Cityconnect. Je hangt voor een jaar vast aan Netconnect.


Iemand hier zei dat ze voor Netconnect zelf ook een turboline met een oyo moeten bestellen bij BGC.. zal er niet inzitten dus.
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Ik heb hier nochtans op UB ook gelezen dat Dommel telefonisch gezegd heeft dat men van netconnect naar cityconnect kan veranderen gedurende het eerste jaar, maar dat de activatiekost opnieuw moet betaald worden. Misschien sloeg dit echter op contracten waarvan het eerste jaar al verstreken was...
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

tw2007 schreef:Ik heb hier nochtans op UB ook gelezen dat Dommel telefonisch gezegd heeft dat men van netconnect naar cityconnect kan veranderen gedurende het eerste jaar, maar dat de activatiekost opnieuw moet betaald worden. Misschien sloeg dit echter op contracten waarvan het eerste jaar al verstreken was...


Dat zou vrij dom zijn, als het enkel in het eerste jaar kan. Want na het eerste jaar heb je bijna altijd een 1 maand opgezegd bij de meeste ISP's. Aka, kan je even goed je account opzeggen, en een cityconnect bestellen. Zelfde effect.

Lijkt me grondige miscommunicatie hoor.
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Arqentus schreef:Dat zou vrij dom zijn, als het enkel in het eerste jaar kan. Want na het eerste jaar heb je bijna altijd een 1 maand opgezegd bij de meeste ISP's. Aka, kan je even goed je account opzeggen, en een cityconnect bestellen. Zelfde effect.

Lijkt me grondige miscommunicatie hoor.


met dat verschil dat je bij een "officiële" overschakeling niet zonder internetconnectie komt te zitten. afgaande op de verhalen in deze thread is bij opzeggen van netconnect en aanvragen van een nieuwe cityconnect aansluiting de kans vrij groot dat je wel zonder internet valt.
daxer
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 dec 2007, 13:44

Mij is gezegd dat ik kan overstappen op cityconnect zo gauw dat hier beschikbaar is.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Tja ook al is het mogelijk, de cityconnecters zullen zwaar twijfelen. "Wat als ik een netconnect abo neem en de dag erna cityconnect wordt geleverd" er is te lang gewacht geweest om zeker te zijn.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Yip, je kan overschakelen wanneer je wil . Tegen mij hadden ze dat ook gezegd, via email zelf.
Gesloten

Terug naar “Dommel”