tw2007 schreef://off topic
Kunt ge geen phonebanking doen?
Ik bel via VOIP via 3starsnet dus ik kan ook al 2 maand niet meer bellen/gebeld worden. Tenzij op het nummer van mijn discovery line natuurlijk. Tof hé
tw2007 schreef://off topic
Kunt ge geen phonebanking doen?
Ja inderdaad, ik zit al bijna 2 maanden zonder internet thuis... dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken. Ik moet naar de bank met ingevulde overschrijvingsformulieren mijn betalingen gaan doen (dat is al 10 jaar geleden ofzo dat ik daarvoor nog mocht gaan aanschuiven). Ik stel me ook de vraag wanneer hun service enkele dagen plat ligt wat men als gebruiker kan doen. Zijn er eigenlijk wel SLA's naar gewone eindgebruikers toe, of moeten die gewoon maar alles slikken.
Goendi schreef: En hier zijn we nog geeneens een maand ver, want face it: ze melden zelf VANAF 15/12/2007, en iedereen weet evengoed dat in die periode ook nog eens een pak feestdagen komen. Dat heeft op zich geen gevolgen voor het werk dat Dommel kan doen, maar het kan wel de leveringstermijnen uitstellen bij hun leveranciers. Als er dan iets niet 100% goed is, en je moet in die periode je leveranciers op de vingers tikken, dan begrijp ik dat dat niet op enkele dagen geregeld is...
Goendi schreef:Ja inderdaad, ik zit al bijna 2 maanden zonder internet thuis... dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken. Ik moet naar de bank met ingevulde overschrijvingsformulieren mijn betalingen gaan doen (dat is al 10 jaar geleden ofzo dat ik daarvoor nog mocht gaan aanschuiven). Ik stel me ook de vraag wanneer hun service enkele dagen plat ligt wat men als gebruiker kan doen. Zijn er eigenlijk wel SLA's naar gewone eindgebruikers toe, of moeten die gewoon maar alles slikken.
Dat hoor je steeds vaker tegenwoordig... Een kleine stap verder is "ik kan mijn rekeningen niet betalen want ik heb geen internetverbinding". Komaan, omdat alles nu uitvoerig gedigitaliseerd is, is het een onoverkomelijk ongemak om het manueel te doen, maar hoe denk je dat het vroeger was? Toen was het élke maand manueel!
Persoonlijk vind ik dat het inderdaad lang duurt alvorens er opgeleverd wordt, maar daarnaast vind ik wél dat ze het correct aanpakken. Je betaalt een initiele aansluitingskost/eerste maand, maar je effectieve abonnementskost zal pas echt in rekening gebracht worden vanaf dag 1 dat je opgeleverd bent. Ik heb 6 maand gewacht op mijn verhuis bij Tele2, niet prettig, maar pas na 3 maand begon ik het echt op mijn heupen te krijgen hoor... En hier zijn we nog geeneens een maand ver, want face it: ze melden zelf VANAF 15/12/2007, en iedereen weet evengoed dat in die periode ook nog eens een pak feestdagen komen. Dat heeft op zich geen gevolgen voor het werk dat Dommel kan doen, maar het kan wel de leveringstermijnen uitstellen bij hun leveranciers. Als er dan iets niet 100% goed is, en je moet in die periode je leveranciers op de vingers tikken, dan begrijp ik dat dat niet op enkele dagen geregeld is...
Goztow schreef:Misschien denken ze zelf telkens dat het tegen xx wel zal lukken maar komt er telkens een nieuw probleem bij?
ditCh schreef:Waar melden ze dat ? Tiens ... ik herinner mij daar niets van toen ik 15 november bestelde. Er stond nergens een waarschuwing dat ze pas vanaf 15 december konden opleveren ...
m0djo schreef:Dit is een regelrechte schande aant worden ... Ik ben nog nooit, door geen enkel bedrijf of persoon zo behandeld geworden. Ethisch handelen, al ooit van gehoord?
fieldoxide schreef:Heb daarnet nog maar eens contact opgenomen met de verkoopsafdeling van dommel en heb te horen gekregen dat het voor de 15 de januari zou zijn,dit is wel voor de mensen die als eerste hun bestelling geplaatst hebben.
We zullen dit maar geloven zeker ?
L-army schreef:Ik vrees dat dommel volledig in zijn recht is, er is geen enkele keer een valse belofte gemaakt. Er is wel degelijk gezegt dat ze VANAF 15/12 zouden opleveren. Dit wil zeggen dat ze gerust een maand kunnen wachten met opleveren.
broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen .
davygky542 schreef:Als je een abo hebt bij een andere provider en je hebt deze al langer dan de initiele periode kan je om de maand opzeggen zonder extra kosten. Waarom zeg je je huidig abo dan al op alvorens het abo van dommel in orde is?????
Laat dit gewoon door lopen voor een maandje, je betaald dan misschien 30 of 40 euro'tjes teveel maar eerst opzeggen en dan klagen vind ik bullshit.
broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen .
L-army schreef:broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen .
Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.
Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.
Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.
Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.
Just my 0,02 EUR
LoSeR schreef:L-army schreef:broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen .
Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.
Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.
Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.
Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.
Just my 0,02 EUR
dan moeten ze dat ook duidelijk op de site zetten
L-army schreef:
Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.
Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.
Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.
Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.
Just my 0,02 EUR
L-army schreef:broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen .
Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Maar leer eens begrijpen dat cityconnect een nieuw product is dat nog nergens bestaat. Dommel heeft niet de resources of de financieële middelen om 200 beta testers in leuven aan te stellen. Dus moeten ze het met de beperkte middelen stellen die ze hebben.
Als je rekening houd met mijn stelling dan vind ik het zeker niet vreemd dat ze 15/12 niet onmiddelijk begonnen zijn met leveren.
Trouwens, die 15/12 is uiteraard nooit op papier gegeven door dommel. Maar hij is wel verteld aan verschillende mensen.
Zoals ik al verschillende keren aangehaalt heb in dit topic, nu vind iedereen het nodig om te klagen over het "te laat" leveren van het product. Maar ik durf er voor te weden dat deze zelfde mensen de eerste zullen zijn om te zeggen dat cityconnect een fantastisch product is.
Just my 0,02 EUR
Freakazoid schreef:broli schreef:Ja volgens L-army geeft het woord "vanaf" dommel alle vrijheid om zelfs pas in 2050 te beginnen leverenen .
Hilarisch hoe L-army dommel toch nog verdedigt, en dat met foute argumenten. Voor de 10x keer: vanaf 15/12 heeft nooit ergens gestaan, behalve in deze topic. Als je zegt vanaf 15/12 dan betekent dit start op die datum, anders heeft het geen zin om een datum te zeggen!
Als nog eens iemand belt (ik kan die within temptation muziek niet meer aanhoren), probeer dan wat meer los te wringen als volgende week. Er moet daar toch een onderliggende reden zijn.
ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet
ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet
Uzzi schreef:ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat indien je netconnect neemt je niet zomaar kan overschakelen naar Cityconnect. Je hangt voor een jaar vast aan Netconnect.
Uzzi schreef:ljd schreef:Zeg dan tijdelijk je cityconnect op en neem netconnect, je kan mss maar wat later overschakelen maar je hebt dan toch internet
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat indien je netconnect neemt je niet zomaar kan overschakelen naar Cityconnect. Je hangt voor een jaar vast aan Netconnect.
tw2007 schreef:Ik heb hier nochtans op UB ook gelezen dat Dommel telefonisch gezegd heeft dat men van netconnect naar cityconnect kan veranderen gedurende het eerste jaar, maar dat de activatiekost opnieuw moet betaald worden. Misschien sloeg dit echter op contracten waarvan het eerste jaar al verstreken was...
Arqentus schreef:Dat zou vrij dom zijn, als het enkel in het eerste jaar kan. Want na het eerste jaar heb je bijna altijd een 1 maand opgezegd bij de meeste ISP's. Aka, kan je even goed je account opzeggen, en een cityconnect bestellen. Zelfde effect.
Lijkt me grondige miscommunicatie hoor.