4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan
Dit is mogelijk bij mijn boostpakket, maar wat moet ik mij hierbij voorstellen? Kan ik dit instellen in mijn router en zal mij dit snelheidswinst opleveren of zal mijn bandbreedte vermeerderen?
4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Neen ... je gaat enkel 4 publieke ip's hebben, en de bandbreedte wordt over die 4 pppoe sessies verdeeld.DeepFreeZ schreef:Kan ik dit instellen in mijn router en zal mij dit snelheidswinst opleveren of bandbreedte vermeerderen?
Ah vreemd dat je dit dan niet kan als je geen boostpakket hebtditCh schreef:Neen ... je gaat enkel 4 publieke ip's hebben, en de bandbreedte wordt over die 4 pppoe sessies verdeeld.DeepFreeZ schreef:Kan ik dit instellen in mijn router en zal mij dit snelheidswinst opleveren of bandbreedte vermeerderen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Hoe kan je daarvan gebruik maken? Gewoon achter je adsl modem een switch plaatsen en dan daar achter de routers met pppoe?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Je modem moet pppoe pass thru kunnen als ik me niet vergis. Dan kan je vanaf elke pc een pppoe connectie starten ...Avenger 2.0 schreef:Hoe kan je daarvan gebruik maken? Gewoon achter je adsl modem een switch plaatsen en dan daar achter de routers met pppoe?