4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
DeepFreeZ
Starter Plus
Starter Plus

4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan

Dit is mogelijk bij mijn boostpakket, maar wat moet ik mij hierbij voorstellen? Kan ik dit instellen in mijn router en zal mij dit snelheidswinst opleveren of zal mijn bandbreedte vermeerderen?
Laatst gewijzigd door DeepFreeZ 08 jan 2008, 18:22, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

DeepFreeZ schreef:Kan ik dit instellen in mijn router en zal mij dit snelheidswinst opleveren of bandbreedte vermeerderen?
Neen ... je gaat enkel 4 publieke ip's hebben, en de bandbreedte wordt over die 4 pppoe sessies verdeeld.
DeepFreeZ
Starter Plus
Starter Plus

ditCh schreef:
DeepFreeZ schreef:Kan ik dit instellen in mijn router en zal mij dit snelheidswinst opleveren of bandbreedte vermeerderen?
Neen ... je gaat enkel 4 publieke ip's hebben, en de bandbreedte wordt over die 4 pppoe sessies verdeeld.
Ah vreemd dat je dit dan niet kan als je geen boostpakket hebt
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Hoe kan je daarvan gebruik maken? Gewoon achter je adsl modem een switch plaatsen en dan daar achter de routers met pppoe?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Avenger 2.0 schreef:Hoe kan je daarvan gebruik maken? Gewoon achter je adsl modem een switch plaatsen en dan daar achter de routers met pppoe?
Je modem moet pppoe pass thru kunnen als ik me niet vergis. Dan kan je vanaf elke pc een pppoe connectie starten ...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Uw modem moet je in bridge modus plaatsen.

Kan in elk geval op Thompson Speedtouch modems. Geen idee of het met die all in one gevallen kan.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”