Misschien dat TN voorbereidingen treft ivm. de openstelling van VDSL2 ?
QFTxenne schreef:aha, ze zijn terug ... de Telenet geruchtenik miste ze al. prijzen verlagen? hmm dat past niet echt bij Telenet
eerst zien dan geloven maar weer
ik zou er niet van verschieten als ze het enkel doen op hun packs.tomg1804 schreef:bron???
We hebben hier nog zo is iemand vanalles weten posten over 'drastische veranderingen' bij telenet...
Ze hebben in april 2007 nog maar pas al hun prijzen geïndexeerd, dus laten zakken. Ik weet niet hoor.
Als ze al 1 prijs zouden laten zakken, denk ik dat de prijs voor extra volume het meest kans maakt.
Maar zoals gezegd: eerst zien, dan geloven.
Een grote klant van Telenet... maar het zit te ver van me af om te kunnen controleren... vandaar dus de titel "geruchten". Persoonlijk wil ik dus niet speculeren, enkel eens zien of iemand anders gelijkaardige geruchten opvangt.tomg1804 schreef:bron???
In dit geval is het echter via-via... en acht ik het zelf dus ook niet echt betrouwbaar. De enige reden van m'n post blijft dus de zoektoch naar andere lekken... niet naar speculaties en zeker niet naar hoopgevende berichten (als je dus weg wil doe het dan nu... iedere maand zal je centen besparen, en da's geen gerucht).localhost schreef:r2504 schat ik als "iets" betrouwbaarder in dan pakweg proxike.
Nee nee Duco geeft hem regelmatig een draai rond zijn orentomg1804 schreef:You know nothing, nooooothing?
Spijtig.
Dat jonkheer Sickinghe zijn manieren maar houdt.deej schreef:Nee nee Duco geeft hem regelmatig een draai rond zijn oren.
lees het tik forummeon schreef:Dédé schreef:De eerste prioriteit voor Telenet zijn de zoekresultaten via Google aan te passen (volgens onze Charlotte toch
Zijn ze die klanten aan het zoeken met Google?Dédé schreef:Het zullen ook maar geruchten zijn hé.
De eerste prioriteit voor Telenet zijn de zoekresultaten via Google aan te passen (volgens onze Charlotte toch)
Loopt er dan plots toch teveel volk weg bij Telenet? Dat men na een internet actie voor 2000 nieuwe klanten toch nog ziet dat ze er verliezen?kan een zoveelste strategie zijn om klanten die twijfelen toch nog de hoop te geven dat er iets komt
zoiets als de flop knop
Klopt, was in de context van het betalen van internet door de werkgever... en de persoon die ik daarover sprak wist me te vertellen dat zijn bedrijf hier reeds meer over wist (en meer was hier dan lagere prijzen in maart-april volgens hem - al was dat dan weer niet exact in die context, al kan het wel).localhost schreef:Dit verklaart ook waarom r2504 als IT-er in een "professionele" context er iets van opgevangen heeft. @r2504, lijkt dit jou een logische uitleg?
Waarom zou je werkgever je tv willen betalen?zippie666 schreef:Wat mij het meest logische lijkt is dat je dan het bedrag dat je werkgever aan telenet geeft je zelf kan kiezen hoe je't gebruikt? Bvb geen internet maar wel digitale tv, of sla ik de bal mis?
Das volledig de keuze van u bedrijf hé.zippie666 schreef:Wat mij het meest logische lijkt is dat je dan het bedrag dat je werkgever aan telenet geeft je zelf kan kiezen hoe je't gebruikt? Bvb geen internet maar wel digitale tv, of sla ik de bal mis?
De verantwoordelijke persoon bij ons bedrijf had ook reeds een uitnodiging ontvangen... ik heb het dan ook verder laten opvolgen.localhost schreef:De werkgevers voor wie dit van toepassing is, zijn al gecontacteerd. Wie meer wil weten, moet zijn werkgever contacteren.