![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik heb al oortjes geprobeerd, andere mp3 codecs en andere codecs packs, winamp, windows media player... met geen resultaat als gevolg. Iemand ooit een vergelijkend probleem voor gehad?
Bizar, ik heb dit sinds een paar dagen ook voor (HP laptop, XP SP 2). Ik heb geen tijd gehad om na te gaan waaraan het ligt, maar ik had wel al gedacht aan het gevolg van een of andere (automatische) windows|driver update, of eventueel aan een virus (alhoewel mijn scanner niets aangeeft).DeepFreeZ schreef:Ik krijg steeds als ik een mp3 of filmje op YouTube afspeel op een willekeurig moment een brr geluid uit mijn boxen. En het is niet omdat de computer koud heeft![]()
Ik heb al oortjes geprobeerd, andere mp3 codecs en andere codecs packs, winamp, windows media player... met geen resultaat als gevolg. Iemand ooit een vergelijkend probleem voor gehad?
Uhu maar ik heb deze PC al eens gescand op virussen. Zou dit aan een driverupdate van Microsoft liggen denk je? Lijkt me gekJan_B schreef:Bizar, ik heb dit sinds een paar dagen ook voor (HP laptop, XP SP 2). Ik heb geen tijd gehad om na te gaan waaraan het ligt, maar ik had wel al gedacht aan het gevolg van een of andere (automatische) windows|driver update, of eventueel aan een virus (alhoewel mijn scanner niets aangeeft).DeepFreeZ schreef:Ik krijg steeds als ik een mp3 of filmje op YouTube afspeel op een willekeurig moment een brr geluid uit mijn boxen. En het is niet omdat de computer koud heeft![]()
Ja, mij eigenlijk ook, maar ik weet niet echt aan wat het anders kan liggen (ik heb bv. niets extra geinstalleerd aan SW of HW). Dus dacht ik maar aan een automatische update van een bv. een driver of windows media player waardoor nu plots een of andere incompatibiliteit of zo getriggerd wordt.DeepFreeZ schreef: Uhu maar ik heb deze PC al eens gescand op virussen. Zou dit aan een driverupdate van Microsoft liggen denk je? Lijkt me gek
Dan krijg je rare tekens op het scherm...Peterken schreef:Wie weet er hoe een pc doet als hij/zij koud heeft?