Ik heb deze site gevonden over tervredenheid bij de Internetproviders:
http://tevredenheid-reviews.woutervhb.b ... aanbieders
Der kunnen gerust nog wat extra reviews bij geplaatst worden. Er is zelfs iemand die kwaad een extra goeie review van Skynet gaf omdat ik ze afbrak Diene gast is trouwens nen echte Belgacom fan want hij heeft ook een review gemaakt van Belgacom TV met de slogan 'Is iets wat elke mens MOET hebben' Allee, ieder zijn ding zeker.
Aangepast door L-army: ik heb het topic verplaatst naar algemeen.
Tevredenheid Providers
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Hmm bij Dommel zijn de vier reviewers blijkbaar unaniem: helpdesk is het slechtste punt.
Misschien is Jan Margot himself aan het reviewen ?
Misschien is Jan Margot himself aan het reviewen ?
Laatst gewijzigd door deej 03 jan 2008, 23:17, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
leuk, maar lijkt me eerder iets voor 'algemeen'
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Zeg je moet eens in de reviews van Digitale TV gaan kijken. Die Jan moet echt wel Jan Margot zijn . BelgacomTV en Skynet zo ophemelen, dat kan geen toeval meer zijn .
Die site is dan ook nog maar een paar dagen geleden online gezet.verb schreef:Bestaat er in België eigenlijk een site waar men customer reviews kan schrijven, zoals kieskeurig.nl? Want ok, deze site is wel tof, maar niet bekend genoeg en heeft daardoor te weinig reviews.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
En zoals ik al eerder zei: ik werk hier ook aan. Laten we hopen dat tenminste één van de initiatieven serieus van de grond komt en dat de consument eindelijk eens zijn ogen opent.Nob schreef:verb, het is de bedoeling dat dat hier op userbase komt.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Voila, eigen bijdrage ook bijgezet
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 04 jan 2008, 22:11
- Locatie: Leuven
- Contacteer:
Hello allemaal, en bedankt voor je reviews op m'n site! En bedankt voor de aanmoedigingen. Ja ik heb die site uitgewerkt... De laatste dagen opvallend veel nieuwe reviews van internetproviders, en de statistieken wezen richting userbase.be. Bedankt voor de extra promo.
Inderdaad, de site is nog maar pas online sinds midden/eind december. En 't wordt pas echt relevant als er een verscheidenheid aan reviews is. En dat begint stilaan te komen. Al is het msschien nog niet echt markt-representatief met 28% reviews over Dommel, 15% over EDPnet, 24% Telenet en 18% Belgacom. (Maar voor mijn persoonlijke keuze (ik ga een nieuwe provider kiezen) is het wel interessant!)
Zoals je misschien al gezien hebt, zijn er ook andere rubrieken met reviews over banken en televisieaanbieders (momenteel 101 en 28 reviews resp.). De andere rubrieken zijn nog minder populair...
Persoonlijk zou ik ook graag de onderwerpen energieleveranciers en ziekenfondsen uitgebreid zien omdat ikzelf daar ook op zoek ben naar een nieuwe
By the way, suggesties zijn altijd welkom. Nieuwe onderwerpen, functies, ontbrekende items,... Via dit forum of via het contactformulier.
Ik denk bv over een discussieforum naast de reviewsite, maar dit is misschien niet echt nodig is aangezien er al voldoende specifieke forums bestaan. Misschien gewoon een discussieforum over de site zelf, met suggesties etc.? Ik twijfel. Mijn bedoeling is juist gaten te vullen, niet herkauwen.
Qua vormgeving is het ook niet ideaal, maar ik ben dan ook leek qua webdesign en ben een gewone autodidact in asp en webmastering.
Ik broed ook op een tooltje waarmee je je "ideale" aanbieder kunt "berekenen" door gewichten toe te kennen aan de specifieke kenmerken en dus de gewichten toe te passen op de gemiddelde scores die gegeven werden.
Dus welkom op de site, bedankt voor de reviews en vul gerust je reviews in voor de electrabels, onafhankelijke ziekenfondsen, panasonics, indi's, scarlets, klm's, avissen, tomtoms, axa's en ing's waarmee je goede of minder goede ervaringen hebt...
Wouter
(Nog even herhalen dat ik dit volledig onafhankelijk heb opgezet...)[/url]
Inderdaad, de site is nog maar pas online sinds midden/eind december. En 't wordt pas echt relevant als er een verscheidenheid aan reviews is. En dat begint stilaan te komen. Al is het msschien nog niet echt markt-representatief met 28% reviews over Dommel, 15% over EDPnet, 24% Telenet en 18% Belgacom. (Maar voor mijn persoonlijke keuze (ik ga een nieuwe provider kiezen) is het wel interessant!)
Zoals je misschien al gezien hebt, zijn er ook andere rubrieken met reviews over banken en televisieaanbieders (momenteel 101 en 28 reviews resp.). De andere rubrieken zijn nog minder populair...
Persoonlijk zou ik ook graag de onderwerpen energieleveranciers en ziekenfondsen uitgebreid zien omdat ikzelf daar ook op zoek ben naar een nieuwe
By the way, suggesties zijn altijd welkom. Nieuwe onderwerpen, functies, ontbrekende items,... Via dit forum of via het contactformulier.
Ik denk bv over een discussieforum naast de reviewsite, maar dit is misschien niet echt nodig is aangezien er al voldoende specifieke forums bestaan. Misschien gewoon een discussieforum over de site zelf, met suggesties etc.? Ik twijfel. Mijn bedoeling is juist gaten te vullen, niet herkauwen.
Qua vormgeving is het ook niet ideaal, maar ik ben dan ook leek qua webdesign en ben een gewone autodidact in asp en webmastering.
Ik broed ook op een tooltje waarmee je je "ideale" aanbieder kunt "berekenen" door gewichten toe te kennen aan de specifieke kenmerken en dus de gewichten toe te passen op de gemiddelde scores die gegeven werden.
Dus welkom op de site, bedankt voor de reviews en vul gerust je reviews in voor de electrabels, onafhankelijke ziekenfondsen, panasonics, indi's, scarlets, klm's, avissen, tomtoms, axa's en ing's waarmee je goede of minder goede ervaringen hebt...
Wouter
(Nog even herhalen dat ik dit volledig onafhankelijk heb opgezet...)[/url]
Zodra een provider z'n aanbod aanpast, verandert de hele dynamiek van aan/afraden, en dan zijn die reviews mogelijk achterhaald.
Hier komen ook dikwijls regionale klachten naar voren, dus locatie zou er best bij vermeld worden.
Hier komen ook dikwijls regionale klachten naar voren, dus locatie zou er best bij vermeld worden.
Ah, dus de info over Telenet en Skynet zal dan lang up to date blijven, want die veranderen hun producten niet echt regelmatig of fundamenteelnogChoco schreef:Zodra een provider z'n aanbod aanpast, verandert de hele dynamiek van aan/afraden, en dan zijn die reviews mogelijk achterhaald.
Hier komen ook dikwijls regionale klachten naar voren, dus locatie zou er best bij vermeld worden.
nogChoco schreef:"Spijtig genoeg" heeft Belgacom zopas hun uploadsnelheden wat verhoogd, en die verandering filtert ook door naar Dommelaars, wat meteen toch weer een troef van EDPnet tov Dommel ondermijnt.
Misschien is dat wel zo, maar ik vind dat geen fundamentele verandering, meer een kleine toegeving als je vergelijkt met het buitenland. Ik laat het aan anderen om er anders over te denken.
p.s. 't is beter dan niks, en ben er wel blij mee. Ben een gelukkige Dommelgebruiker