Tis weer van dat... Scarlet One ligt al een tijdje uit.
De lampjes van de scarletbox branden zoals het hoort. Via de webpage van de box kan je zien dat hij constant probeert connectie te maken maar
het lukt niet. Achterburen met Scarlet One hebben de zelfde shit.
Hebben al 2x 30minuten naar de muziek op hun helplijn (via GSM) zitten luisteren maar niets...
Voor mij loopt de emmer over. Ik zat al slechts op 1 Mbit lijn maar nu stop ik ermee. Ik ga naar Telenet.
Je krijgt nergens informatie vast. Het trekt gewoon op niets.
50€ per maand voor internet en gratis telefonie.
Tarara-ja, kijk eens naar m'n GSM kosten om de helpdesk te contacteren.
Pffff, we wachten maar af....
(Vanop een skynetlijn van familie)
Scarlet - Plat sinds 31/12 22u
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Ja EDPnet lag hier ook uit (gaat via scarlet netwerk). Blijkbaar ergens een defecte lijn in hasselt. Hier werkt het nu terug (na bijna 48 uur!). Naar Telenet gaan is niet echt een oplossing zou ik zeggen (slechtere helpdesk, duurdere prijzen en lage limiet), ga dan liever naar dommel ofzo.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik was voorheen Skynet klant maar omwille van slechte nieuwsserver ben ik toen naar Scarlet One gegaan.
Na 1 jaar zeer tevreden klant te zijn, zijn we verhuisd naar onze nieuwbouw. Daar heeft gedurende 1 jaar alles mooi gelopen op 3,3Mbit.
Helaas hebben we toen te maken gekregen met veel connectie verliezen en hebben ze ons teruggeschoefd naar 1Mbit. Aangezien daarna de telefoon ook niet meer 100% werkte (ineens niet meer compatible) waren
we al niet echt meer content.
Nu een downtime van 31/12 22u00 tot 2/1 15u00 zonder dat je ergens informatie kan krijgen van waar het probleem ligt (het kon evengoed m'n box zijn) vond ik er echt over.
M'n overburen hebben skynet en die halen ook geen hoge snelheden dus probeer ik de kabel maar eens 2 maanden gratis omdat het vertrouwen van de telefoonlijn eigenlijk ver weg is.
Als dit ook niet werkt dan weet ik het ook niet meer. Dan verhuis ik naar Maastricht of zo denk ik...
Na 1 jaar zeer tevreden klant te zijn, zijn we verhuisd naar onze nieuwbouw. Daar heeft gedurende 1 jaar alles mooi gelopen op 3,3Mbit.
Helaas hebben we toen te maken gekregen met veel connectie verliezen en hebben ze ons teruggeschoefd naar 1Mbit. Aangezien daarna de telefoon ook niet meer 100% werkte (ineens niet meer compatible) waren
we al niet echt meer content.
Nu een downtime van 31/12 22u00 tot 2/1 15u00 zonder dat je ergens informatie kan krijgen van waar het probleem ligt (het kon evengoed m'n box zijn) vond ik er echt over.
M'n overburen hebben skynet en die halen ook geen hoge snelheden dus probeer ik de kabel maar eens 2 maanden gratis omdat het vertrouwen van de telefoonlijn eigenlijk ver weg is.
Als dit ook niet werkt dan weet ik het ook niet meer. Dan verhuis ik naar Maastricht of zo denk ik...
Anybody into motorcycles?
Bij ons in de zone 03/886 ook zonder internet sinds zondagavond. Vanaf vandaag terug in orde. Heb volgende klachtenmail gestuurd:
Geachte,
Wij (enkele ADSL klanten van de zone 03/886) hebben enkele dagen zonder internet gezeten. Graag had ik gevraagd of er geen tussenkomst van uwertwege kan gebeuren? Persoonlijk vind ik ook dat tegenwoordig de service en snelheid te wensen overlaat (verbinding valt regelmatig weg, de ene keer zéér trage verbinding (snelheid van de oude telefoonverbinding), de andere keer snelle verbinding, de verbruikersmeter dat nog altijd niet werkt, enz). Graag had ik hierop een antwoordje & een evt. vergoeding gehad of u zult klanten verliezen en ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn!!
Hopend op een positief antwoord,
Mvg,
Wim Schaerlaecken
Geachte,
Wij (enkele ADSL klanten van de zone 03/886) hebben enkele dagen zonder internet gezeten. Graag had ik gevraagd of er geen tussenkomst van uwertwege kan gebeuren? Persoonlijk vind ik ook dat tegenwoordig de service en snelheid te wensen overlaat (verbinding valt regelmatig weg, de ene keer zéér trage verbinding (snelheid van de oude telefoonverbinding), de andere keer snelle verbinding, de verbruikersmeter dat nog altijd niet werkt, enz). Graag had ik hierop een antwoordje & een evt. vergoeding gehad of u zult klanten verliezen en ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn!!
Hopend op een positief antwoord,
Mvg,
Wim Schaerlaecken
Neen neen, ik was met hem aan het spreken maar je krijgt van die mensen enkel volgende zaken:cavecat schreef:Heeft die persoon van de helpdesk gewoon opgenomen en opnieuw ingelegd zonder iets te zeggen dan ?
- Het wordt zo snel mogelijk opgelost
- De fout ligt aan uw router
- De fout ligt aan een niet compatible telefoontoestel
Toen heb ik m'n klachten eens voorgelegd en terwijl ik die aan het verklaren was heeft hij gewoon ingelegd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Zolang je geen problemen hebt wel. En anders tja, dat zul je wel merkenw_boelen schreef: Ik hoop dat Telenet meevalt...

Ik ben 2 jaar geleden vertrokken van Telenet naar Scarlet na slechte ervaringen.
Telenet ging plots supertraag. Ook gebeld naar de helpdesk. Uwe modem is in orde, het zal wel aan uwe computer liggen, herinstalleer eens uwe windows blablabla. Van pure miserie opgezegd.
Een maand later stond zo'n telenet camionet 2 huizen verder. Een tijdje later komt die buurman bij mij aanbellen. "Heb je ook zo traag internet?". Ik zeg "ja, daarom heb ik het verleden maand buitengesmeten".
Ze zijn toen de hele week bezig geweest voor zijn deur. Diepe put gegraven, heel kastje vervangen.
Telenet ging plots supertraag. Ook gebeld naar de helpdesk. Uwe modem is in orde, het zal wel aan uwe computer liggen, herinstalleer eens uwe windows blablabla. Van pure miserie opgezegd.
Een maand later stond zo'n telenet camionet 2 huizen verder. Een tijdje later komt die buurman bij mij aanbellen. "Heb je ook zo traag internet?". Ik zeg "ja, daarom heb ik het verleden maand buitengesmeten".
Ze zijn toen de hele week bezig geweest voor zijn deur. Diepe put gegraven, heel kastje vervangen.
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Ik ben geen grote fan van telenet (limieten, prijs & traffic shaping), maar ik moet zeggen hun support is wel goed. 3 keer geen internet gehad op al die tijd dat ik al klant ben (bijna sinds het begin).w_boelen schreef:Ik hou m'n hart al vast.
Een keer lag het aan voeding van de modem en die is direct opgestuurd per koerier, ik had em de volgende dag.
Ook een keer de modem zelf die defect was, 2 dagen later had ik een nieuwe.
De laatste keer lag aan bekabeling (oxidatie), dat was opgelost 2 dagen later.
Voor de rest nooit maar dan echt nooit problemen gehad.
Antwoord van Scarlet (maar heb al geantwoord dat het 3 dagen was):
Op 2 januari hebben wij inderdaad onderhoudswerken op de centrale waarop u verbindt uitgevoerd. Een kleine 200 klanten konden hierdoor gedurende een tijd niet meer surfen. Hiervoor onze excuses. Deze onderhoudswerken werden uitgevoerd om de snelheidsproblemen waar u over spreekt uit de wereld te helpen. Wij hopen dan ook dat u sinds gisteren reeds een verbeterde dienstverlening merkt.
Betreffende de volumemeter heeft u volkomen gelijk. Deze problemen spelen nu reeds verschillende weken op. Ik kan u echter verzekeren dat wij alles in het werk stellen om dit ongemak zo spoedig mogelijk te verhelpen.
We hebben in elk geval reeds om aan dit ongemak tegemoet te komen, beslist het gebruikte volume tot het einde van 2007 niet aan te rekenen. De "fair use" policy blijft echter wel gelden. Indien we merken dat klanten van deze outage gaan gebruik maken om excessief veel te downloaden zullen we wel overgaan tot de facturatie van dit overmatig gebruik.
Gezien de aard en de duur van uw onderbreking kunnen wij niet overgaan tot het uitkeren van een vergoeding.
Hoogachtend,
Jan Geuens
Afdeling klantenservice Scarlet
Op 2 januari hebben wij inderdaad onderhoudswerken op de centrale waarop u verbindt uitgevoerd. Een kleine 200 klanten konden hierdoor gedurende een tijd niet meer surfen. Hiervoor onze excuses. Deze onderhoudswerken werden uitgevoerd om de snelheidsproblemen waar u over spreekt uit de wereld te helpen. Wij hopen dan ook dat u sinds gisteren reeds een verbeterde dienstverlening merkt.
Betreffende de volumemeter heeft u volkomen gelijk. Deze problemen spelen nu reeds verschillende weken op. Ik kan u echter verzekeren dat wij alles in het werk stellen om dit ongemak zo spoedig mogelijk te verhelpen.
We hebben in elk geval reeds om aan dit ongemak tegemoet te komen, beslist het gebruikte volume tot het einde van 2007 niet aan te rekenen. De "fair use" policy blijft echter wel gelden. Indien we merken dat klanten van deze outage gaan gebruik maken om excessief veel te downloaden zullen we wel overgaan tot de facturatie van dit overmatig gebruik.
Gezien de aard en de duur van uw onderbreking kunnen wij niet overgaan tot het uitkeren van een vergoeding.
Hoogachtend,
Jan Geuens
Afdeling klantenservice Scarlet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
hun helpdesk is zelfde hoorw_boelen schreef:Ieder keer als ik belde in het verleden lag het altijd aan "iets" anders, het was nooit hun fout. Ach nog 6 weken en ik ben ervan af.
Ik hoop dat Telenet meevalt...
1) uw router
2) uw spyware
3) we kunnen betaalde technieker sturen
4) zie 1
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
?LoSeR schreef:hun helpdesk is zelfde hoorw_boelen schreef:Ieder keer als ik belde in het verleden lag het altijd aan "iets" anders, het was nooit hun fout. Ach nog 6 weken en ik ben ervan af.
1) uw router
2) uw spyware
4) zie 1
5) Windows opnieuw installeren

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ah ja dat ookLord Utopia schreef:?LoSeR schreef:hun helpdesk is zelfde hoorw_boelen schreef:Ieder keer als ik belde in het verleden lag het altijd aan "iets" anders, het was nooit hun fout. Ach nog 6 weken en ik ben ervan af.
1) uw router
2) uw spyware
4) zie 1
5) Windows opnieuw installeren
dat was wel 1 keer goe lachen
ik kwam bij iemand pc "repareren" en ze hadden slechte inet connectie
toen had ik ook mijn eigen pc mee, die perfect werkte bij mij thuis.
toen ik naar die helpdesk belde vroegen ze idd van ja spyware etc, etc..
en toen dak zei ja tis juist helemaal geinstalleerd, zei men: ja het ligt dan aan uw config of firewall

dan heb ik mijn argument van "mijn pc die perfect thuis werkt, maar niet hier" naar boven gehaald
antwoord die ik dan te horen kreeg was nieuw: ik weet het niet
ze konden wel technieker sturen

- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Dat vermoed ik niet.
Zie de voorwaarden (kleine lettertjes)
Zie de voorwaarden (kleine lettertjes)

ik heb m'n aangetekende opzegbrief verstuurd met daarin een opsomming van de gedane kosten en schade en betaal gewoon m'n volgende factuur niet helemaal.
We zullen eens zien of ze voor 8 euro verdere stappen ondernemen.
Ik zal wel even tegendraads werken en daarna zien we wel.
Het gaat me ook niet om die 8 euro maar gewoon uit principe.
We zullen eens zien of ze voor 8 euro verdere stappen ondernemen.
Ik zal wel even tegendraads werken en daarna zien we wel.
Het gaat me ook niet om die 8 euro maar gewoon uit principe.